tietääkö kukaan miten yleinen vis aelectron on Prahassa? olen parin tunnin päästä menossa ja en ehdi vaihtamaan valuuttaa...
käykö visa electron prahassa?
3
4985
Vastaukset
- visax
Käy monissa ravintoloissa ja kaupoissa maksuvälineenä, sekä seinästä saa käteistä. Automaatteja on tuhkatiheään keskustassa.
- tietoa tarkemmin.
Hieman hassu kysymyksesi...mutta kaikkeahan saa kysyä.Itse olen viimeisen 12kk aikana matkustanut:Mexico,Costa Rica,Ecuador,Guatemala,Espanja,Saksa,Portugali,Usa,Tsekki,Slovenia,Slovakia,Italia...taiskohan joku jäädä....Visa E kelpaa ihan missä vaan...jopa hiekka-aavikolla jos laitteet vaan on.Tosin eihän se aina suomessaakaan kelpaa jos on yhteyksissä häikkää ja maailman jokaisessa kolkassa on pankkiautomaatteja josta saa rahaa Visa E kortilla.Joten anna palaa vaan!Visa E on niitä varten joilla on rahaa...luottokortit on köyhille,joilla ei ole varaa maksaa reaaliajassa :-)
- tmo
tietoa tarkemmin. kirjoitti:
Hieman hassu kysymyksesi...mutta kaikkeahan saa kysyä.Itse olen viimeisen 12kk aikana matkustanut:Mexico,Costa Rica,Ecuador,Guatemala,Espanja,Saksa,Portugali,Usa,Tsekki,Slovenia,Slovakia,Italia...taiskohan joku jäädä....Visa E kelpaa ihan missä vaan...jopa hiekka-aavikolla jos laitteet vaan on.Tosin eihän se aina suomessaakaan kelpaa jos on yhteyksissä häikkää ja maailman jokaisessa kolkassa on pankkiautomaatteja josta saa rahaa Visa E kortilla.Joten anna palaa vaan!Visa E on niitä varten joilla on rahaa...luottokortit on köyhille,joilla ei ole varaa maksaa reaaliajassa :-)
Ai ku kiva ku tiedät noin hyvin,ku oon miettiny käykö Visa E ympäri maailmaa,ku en tahdo edes ottaa tavallista Visa/pankkikortti yhdistelmää haluan pitää tilini reaaliajassa. Thanks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364135Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t472877Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401820- 1091757
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161579Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521540- 151490
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731457Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251272