tietääkö kukaan miten yleinen vis aelectron on Prahassa? olen parin tunnin päästä menossa ja en ehdi vaihtamaan valuuttaa...
käykö visa electron prahassa?
3
5092
Vastaukset
- visax
Käy monissa ravintoloissa ja kaupoissa maksuvälineenä, sekä seinästä saa käteistä. Automaatteja on tuhkatiheään keskustassa.
- tietoa tarkemmin.
Hieman hassu kysymyksesi...mutta kaikkeahan saa kysyä.Itse olen viimeisen 12kk aikana matkustanut:Mexico,Costa Rica,Ecuador,Guatemala,Espanja,Saksa,Portugali,Usa,Tsekki,Slovenia,Slovakia,Italia...taiskohan joku jäädä....Visa E kelpaa ihan missä vaan...jopa hiekka-aavikolla jos laitteet vaan on.Tosin eihän se aina suomessaakaan kelpaa jos on yhteyksissä häikkää ja maailman jokaisessa kolkassa on pankkiautomaatteja josta saa rahaa Visa E kortilla.Joten anna palaa vaan!Visa E on niitä varten joilla on rahaa...luottokortit on köyhille,joilla ei ole varaa maksaa reaaliajassa :-)
- tmo
tietoa tarkemmin. kirjoitti:
Hieman hassu kysymyksesi...mutta kaikkeahan saa kysyä.Itse olen viimeisen 12kk aikana matkustanut:Mexico,Costa Rica,Ecuador,Guatemala,Espanja,Saksa,Portugali,Usa,Tsekki,Slovenia,Slovakia,Italia...taiskohan joku jäädä....Visa E kelpaa ihan missä vaan...jopa hiekka-aavikolla jos laitteet vaan on.Tosin eihän se aina suomessaakaan kelpaa jos on yhteyksissä häikkää ja maailman jokaisessa kolkassa on pankkiautomaatteja josta saa rahaa Visa E kortilla.Joten anna palaa vaan!Visa E on niitä varten joilla on rahaa...luottokortit on köyhille,joilla ei ole varaa maksaa reaaliajassa :-)
Ai ku kiva ku tiedät noin hyvin,ku oon miettiny käykö Visa E ympäri maailmaa,ku en tahdo edes ottaa tavallista Visa/pankkikortti yhdistelmää haluan pitää tilini reaaliajassa. Thanks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912561Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww881496- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi16930Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39838- 54793
- 30726