tietääkö kukaan miten yleinen vis aelectron on Prahassa? olen parin tunnin päästä menossa ja en ehdi vaihtamaan valuuttaa...
käykö visa electron prahassa?
3
5018
Vastaukset
- visax
Käy monissa ravintoloissa ja kaupoissa maksuvälineenä, sekä seinästä saa käteistä. Automaatteja on tuhkatiheään keskustassa.
- tietoa tarkemmin.
Hieman hassu kysymyksesi...mutta kaikkeahan saa kysyä.Itse olen viimeisen 12kk aikana matkustanut:Mexico,Costa Rica,Ecuador,Guatemala,Espanja,Saksa,Portugali,Usa,Tsekki,Slovenia,Slovakia,Italia...taiskohan joku jäädä....Visa E kelpaa ihan missä vaan...jopa hiekka-aavikolla jos laitteet vaan on.Tosin eihän se aina suomessaakaan kelpaa jos on yhteyksissä häikkää ja maailman jokaisessa kolkassa on pankkiautomaatteja josta saa rahaa Visa E kortilla.Joten anna palaa vaan!Visa E on niitä varten joilla on rahaa...luottokortit on köyhille,joilla ei ole varaa maksaa reaaliajassa :-)
- tmo
tietoa tarkemmin. kirjoitti:
Hieman hassu kysymyksesi...mutta kaikkeahan saa kysyä.Itse olen viimeisen 12kk aikana matkustanut:Mexico,Costa Rica,Ecuador,Guatemala,Espanja,Saksa,Portugali,Usa,Tsekki,Slovenia,Slovakia,Italia...taiskohan joku jäädä....Visa E kelpaa ihan missä vaan...jopa hiekka-aavikolla jos laitteet vaan on.Tosin eihän se aina suomessaakaan kelpaa jos on yhteyksissä häikkää ja maailman jokaisessa kolkassa on pankkiautomaatteja josta saa rahaa Visa E kortilla.Joten anna palaa vaan!Visa E on niitä varten joilla on rahaa...luottokortit on köyhille,joilla ei ole varaa maksaa reaaliajassa :-)
Ai ku kiva ku tiedät noin hyvin,ku oon miettiny käykö Visa E ympäri maailmaa,ku en tahdo edes ottaa tavallista Visa/pankkikortti yhdistelmää haluan pitää tilini reaaliajassa. Thanks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759522Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297510Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816350SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo892101Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377