Tytöt ja pissaaminen

poitsu..

Jos esimerkiksi jollain 16 vuotiaalla tytöllä on vaikka automatkalla kaamee kusihätä ja sit menee metsään kusemaan niin voiko tyttö siellä sitä virtsan tulon voimakkuutta/painetta säädellä kuten pojat vai tuleeko se tietyllä paineella alusta loppuun?

41

10026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylipäätänsä

      sinua kiinnostaa?

      • nöösi_poika

        Anna nyt tulevan lääkärin kysellä. Ties vaikka urologi tai jopa gynekologi olis jonain päivänä.

        Nytpähän tiedämme naisen virtsarakon toiminnasta tai oikeastaan virtsaamisen hallinnasta taas lisää.

        Varmaan joku urologi on väitellyt tohtoriksi just jostain virtsaamiseen liittyvästä asiasta.


    • LOOOOOOOOOL

      LOL

    • asdfasdfasdfasdf

      No jos on aivan saatananmoinen kusihätä niin tottakai siitä pitää päästä äkkiä eroon. Mutta kyllä sitä pystää säädellä...

    • välii sillä

      on siinä vaiheessa kun on mennyt kuselle millä paineella se sieltä tulee,voi vittujen kevät

    • kaverikas

      Kyllä myö voidaan sitä samalla tavalla säädellä, kuin pojatkin.

      (elekee nyt vetäkö toiset hernettä nenäänne muut.:) Ihan hauska oli tuo kysymys:))

    • jaaaaaaaa

      Pissalla nätti

      Romeo ja Julia lattialla

      makaan, siellä sataa

      en ole yksin, tahdon koskettaa

      mahaa, vaikka salaa

      tyttö juoksee karkuun gangstererita

      unissaan Tallinnassa

      hänet pelastan poppelikujalta

      vanhalla Mersulla



      ja tyttö herää, sitä pissattaa

      alasti hipsii pissaamaan



      ja hän on pissalla nätti, pissalla nätti

      prinsessa vielä vessassa

      niin on pissalla nätti, pissalla nätti

      pyyhkimään päästä tahtoisin



      Vaatteet on sekaisin lattialla

      makaan, vielä sataa

      en ole yksin, tahdon koskettaa

      mahaa, vaikka salaa

      tyttö vessassa nauraa ja hörisee

      untaan Tallinnassa

      olin pelastanut poppelikujalta

      vanhalla Mersulla



      ja tyttö vessassa haluaa suudelmaa

      alasti hipsin suutelemaan



      ja hän on pissalla nätti, pissalla nätti

      prinsessa vielä vessassa

      niin on pissalla nätti, pissalla nätti

      pyyhkimään päästä tahtoisin

    • tytttöne

      Voi säädellä.. tosin jos ihan hirveä hätä on, niin ehkä ensin tulee pissaa vähän aikaa paineella, mutta kyllä sitä sitten pystyy säätelemäänkin.

      • poitsu..

        Miksi tyttö ei pissan tuloa aluksi pysty säätelemään metsässä jos on hirveä hätä?


      • Anonyymi
        poitsu.. kirjoitti:

        Miksi tyttö ei pissan tuloa aluksi pysty säätelemään metsässä jos on hirveä hätä?

        Mitä tyttö tekee metsässä?


    • mjpå

      Tytöt metsässä pissalla.... Mmmmm.

    • kauhees hädäs voi

      Kyl se pitkän pidätyksen jälkeen, voi säädellä painetta ja en menis kyllä metsään vaan käskisin pysähtyyn johkin huoltsikalle tai sitten vaan yrittäisin pidätellä perille asti.

    • Pissaus

      Haluaisin tietää, kadehtivatko tytöt poikien kykyä pissata seisaaltaan.

      Poikana joskus olen miettinyt metsäpolulla, että vaikeampaa olisi, jos olisin tyttö.

      Onhan se epäkäytännöllisyys, eikö olekin, mutta kun siihen on elämänsä tottunut, ei kai se kovin kurjalta tunnu (jos mä joutuisin siihen tilaan nyt, kyllä se kurjalta tuntuisi, ettei seisaaltaan voisi pissata, mutta eri asia varmaan olisi, jos siihen tottunut olisi).

      • 244454

        Jos olisin tyttö, niin olisin todella kateellinen siitä että en voi pissata seisaaltaan.



      • SciurusVulgaris kirjoitti:

        Miten niin "tyttö ei voi pissata seisaaltaan"? Kokeile kun käyt suihkussa - hajareisin seisomaan ja anna tulla.

        Tää on maalaus 1760-luvulta - http://www.makery.info/wp-content/uploads/2015/07/françois_boucher.jpg

        Tää on hassuttelukuva jossa naisella on punainen huppu - https://mindysolomongallery.files.wordpress.com/2011/09/becky_flanders.jpg

        Seisaaltaan vessaan - https://paorta.files.wordpress.com/2010/06/girl-peeing-standing-up.jpg

        Toka lause meni nyt sekaisin - siis tyttö voi ihan hyvin pissata seisaaltaan kun seisoo hajareisin. Mä teen sitä suihkussa enkä varmasti ole ainoa.


      • 244544
        SciurusVulgaris kirjoitti:

        Miten niin "tyttö ei voi pissata seisaaltaan"? Kokeile kun käyt suihkussa - hajareisin seisomaan ja anna tulla.

        Tää on maalaus 1760-luvulta - http://www.makery.info/wp-content/uploads/2015/07/françois_boucher.jpg

        Tää on hassuttelukuva jossa naisella on punainen huppu - https://mindysolomongallery.files.wordpress.com/2011/09/becky_flanders.jpg

        Seisaaltaan vessaan - https://paorta.files.wordpress.com/2010/06/girl-peeing-standing-up.jpg

        Nuo kuvat on kaikki photoshopattu.


      • 244544 kirjoitti:

        Nuo kuvat on kaikki photoshopattu.

        Esittelisitkös alkuperäiset?


      • 244544
        SciurusVulgaris kirjoitti:

        Esittelisitkös alkuperäiset?

        Ne löytyvät niin helposti, ettei tarvitse sanoa.


      • VaiEtköTiedäkään
        244544 kirjoitti:

        Ne löytyvät niin helposti, ettei tarvitse sanoa.

        Sano nyt kuitenkin kun kerran tiedät.


      • Rengo
        VaiEtköTiedäkään kirjoitti:

        Sano nyt kuitenkin kun kerran tiedät.

        Turpa kiinni =}


      • Jätkä_H

        Tyttö voi ehkäpä jotenkuten hameen kanssa ilman alushousuja tai alushousut ihan kinttuihin laitettuna pissata seisten mutta ei se niin helppoa ole kuin pojille. Tosin en oo ihan satavarma onnistuuko toi niin koska olen itse poika. Minulle seisoen kuseminen on ehkä maailman tutuin ja helpoin asia joten tuntuu vähän erikoiselta että tytöille se on niin vaikeaa mutta tosin ymmärrän että se johtuu anatomiasta.


      • Anonyymi
        244454 kirjoitti:

        Jos olisin tyttö, niin olisin todella kateellinen siitä että en voi pissata seisaaltaan.

        Pystyy


      • Anonyymi
        244454 kirjoitti:

        Jos olisin tyttö, niin olisin todella kateellinen siitä että en voi pissata seisaaltaan.

        Oon tyttönä harjotellu tätä seisaaltaan pönttöön kusemista koulun vessassa ja vaan parilla ekalla kerralla jäi roiskeet lattialle tai kastu kengät. Sittemmin olen oppinut ja nykyisin sujuu varsin hyvin.


    • kktktykty

      Alavatsan lihaksilla säädellään kusentuloa, sukupuolella ei vaikutusta asiaan

      • 22131

        Miksi tytöt sitten käyttää tamponeja?


      • 75678465
        22131 kirjoitti:

        Miksi tytöt sitten käyttää tamponeja?

        Koska ne ei liity koko asiaan


      • 22131
        75678465 kirjoitti:

        Koska ne ei liity koko asiaan

        mulle kerrottiin että ne liittyy


      • 22131 kirjoitti:

        mulle kerrottiin että ne liittyy

        Voi jumalauta, tamponi asetetaan emättimeen ja sen tehtävä on imee kuukautisten aikana tulevat veret. Kuselle on naisilla oma reikä.


    • Anonyymi

      Tytöt voi kusta myös seisaalteen

    • Anonyymi

      Jos tyttö pissaa pulloon (esimerkiksi) niin ostaisin sen hyvään hintaan! Tietenkään ei haluis myydä, mieluummin maahan ilmaiseksi

    • Anonyymi

      Vittujen kevät sano

    • Anonyymi

      Joo, tyttö pystyy säätelemään painetta - mutta vain metsässä.

      Ei muualla.

      Ellei ole mitään polvivammaa tms. kyykyssä pissaaminen on erittäin helppoa eivätkä tavalliset tytöt tai naiset kadehdi miehiä millään tavalla. Kadehtijat ovat sitten esim. itseään tiedostamattomia transmiehiä ym. Nykyisin transmiehet voivat käyttää naisille/naistyypilliselle alapäälle valmistettua apuvälinettä, jolla voi helposti virtsata seisten halutessaan ja muille paljastamatta, ettei ole penistä tai voivat käydä leikkauksessa, jossa rakennetaan peniksen kaltainen vekotin.

    • Anonyymi

      kyllä voi.

    • Anonyymi

      hmm

    • Anonyymi

      Syötiin paitsi pitsaa, juotiin paitsi pissaa

    • Anonyymi

      VOI VITTU, ETEKÖ TIEDÄ? JOULU ON LAUANTAINA JA TE VAAN OLETTE TÄÄLLÄ MÄTÄNEMÄSSÄ.

    • Anonyymi

      Miten tyttö voi kusta vessassa seisaalteen

    • Anonyymi

      Tyttö oli jo riisunut, mutta ennen kuin tuli saunaan, teki vielä kyykyssä pissat saunan viereen. Oli muutes kauniimpaa katseltavaa, ku poikien seisaaltaan losottelu. (Oli tyttö jo ihan täysikänen.)

    • Anonyymi

      tyttö, pissaa housuun ja menen sen kanssa samaan vessaan kun se on alasti siellä.

    • Anonyymi

      Mä ainakin jos ei oo vessaa lähellä niin en kyykistele vaan pyllistän ja pissaan seisaalteen takaa niin ettei jalat kastu ja pyyhin paperilla

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe