Salmisaaren viina teki hulluksi

Bodomilla

Se on sellaista myrkkyä että sitä kun tottumaton ottaa tapahtuu kamalia! Ilmankos sitä ei enää myydä, liikaa tuli uhreja...

9

2752

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikea karra

Siitä että Salmisaaressa varastoitu viina on aiheuttanut paljon pahaa, siksi varastoon on nyttemmin laitettu käräjäoikeus, kostoksi.
      Itse kittaan vain kijua, eikä siitä ole kellekään muulle turpiin tullut, itse saankyllä köniin säännölleen.

• Onko hyvää?

Onko maustamatonta viinaa vai maustettua, miten vahvaa, mitä paukkuja siitä sai jne.

• oikea karra

Koska olen todellakin vannoutunut kiljun ystävä...siitä osaan tehdä vaikka minkälaisia variaatioita. Nami nami.

• se vasta paha on

varsinkin kun siihen jää koukkuun ja on siitä riippuvainen.

• Kaikkein viisain

Ei se pelkästään Salmisaaresta johtunut, vaan siitä, että sen lisäksi tuli juotua pullollinen Citrus likööriä ja pilsneriäkin jokunen puteli...

• pikkutyttö

kertoi nähneensä illalla Nissen niin humalassa, että huojui.

• oikea karra
        pikkutyttö kirjoitti:

kertoi nähneensä illalla Nissen niin humalassa, että huojui.

Tuon olen myös lukenut, tyttönen oli niin hypnootisoitunut Nisukan näkemisestä että alkoi huojua.
        Semmonen niinkus hajatelma mulla siitä notta olisko ollut niin kova viinan lemu tienoolla että niinkus semmoista passiivista ryyppäämistä...niinkus sillä tyttösellä, no tää vaan tämmöstä köyhän tutkijan hajatelmaa, enkä tuosta viinasta oikei tiedä itse kun se on niin saamarin kallista nykyään, tuosta kiljusta tiedän että haisee se ainakin housuissa sitten seuraavana päivän rankasti...

• sulle k
        oikea karra kirjoitti:

Tuon olen myös lukenut, tyttönen oli niin hypnootisoitunut Nisukan näkemisestä että alkoi huojua.
        Semmonen niinkus hajatelma mulla siitä notta olisko ollut niin kova viinan lemu tienoolla että niinkus semmoista passiivista ryyppäämistä...niinkus sillä tyttösellä, no tää vaan tämmöstä köyhän tutkijan hajatelmaa, enkä tuosta viinasta oikei tiedä itse kun se on niin saamarin kallista nykyään, tuosta kiljusta tiedän että haisee se ainakin housuissa sitten seuraavana päivän rankasti...

piti taas vinkasta.

• TURUN JUOPPO

Ei mikään alkoholi tee sen hullumaksi mikään muukaan. Sama ku Gambinaa sanotaan rähinäjuomaksi, paskat. Ihan sama juoko tenua tai kallista konjakkia: kyse on alkoholin määrästä, vahvuudesta, henkilän tolranssista ja painosta jne... Mikä tahansa alkoholi vi pistää rähisemään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3235
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      2190
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1800
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81