Kaksi ihmistä näkee saman unen...

sade

Miten on mahdollista? Onko jollekin näin käynyt?
Sillä minulle on.Haluaisin tietää mitä se
tarkoittaa.
Sillä viikko sitten näin painajasien jossa
miespuolinen ahdistelija ajoi minua takaa omassa
rappukäytävässä.Etsin paniikissa kotioveani mutta
jouduin aina umpikujaan.Ja kun oven vihdoin
löysin oli siinä salasana enkä millään meinannut
saasa ovea auki.mutta onneksi päässin
turvallisesti kotiini ja oven toisella puolella
minua odotti poikaystäväni turvallinen syli.
Mutta sitten kävikin ilmi että poikaystäväni oli
nähnyt täsmälleen saman une...Hän oli nähnyt mun
juoksevan rapussa miestä pakoon.Hän näki kaiken
saman minkä minäkin!!Ja hassua tässä on se että
olemme tällä hetkellä tuhansien kilometrien
päässä toisistamme joten yhteydenpitomme on
vähäistä.Mutta silti olimee nähneet saman unen..
Joten kertokaa kokemuksistanne!

29

8286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meedio

      Näin vuosia unia kadonneesta ystävästäni, että
      tavataan kadulla, hän näki kokoajan samanlaisia
      unia lopulta päätimme etsiä toisemme. Tavattiin
      ja unet loppuivat.

      • summer

        Mä näin sellaisen unen, missä juoksin nurmikolla. Yhtäkkiä jostain tuli mies jolla oli moottorisaha kädessä ja mä juoksin pakoon. Se sai mut kiinni ja se sitoi mut pöydälle, ja juuri kun se alkoi sahaamaan niin mä heräsin. Kävi ilmi, että mun bestis oli nähnyt ihan samanlaista unta samana yönä! Kaikki on mahdollista


    • Näin on

      vähän outo (kuten tiedät) ja kusettaa sua.

      • hmm

        jos ei, niin hyvä.Onhan toi uskomaton juttu. Ei
        ole sattunut kohdalle, mutta se nyt ei vielä
        merkitse ettei olisi mahdollista.

        Ehkä on niitä, jotka kokeneet saman?


    • kävi toteen

      Minä olen nähnyt vuosia sitten saman unen
      silloisen mieheni kanssa.

      Kerroin sitä hänelle aamulla ja hän kertoi
      minulle että näki saman unen ja tietysti saman
      yönä.

      Uni kävi toteenkin, se oli symbolinen. Meille
      tuli avioero ja se uni kertoi meille molemmille
      sen samaan aikaan.

      Mieletön juttu eikö vain.

      Uskon uniini.

      • kuollut neitonen..

        mä oon nähny saman unen mun ex-bestan kaa..
        me nähtiin se uni samana yönä.. ja siin unes oli
        mun ex-jätkäfrendi ja mun ex-besta yhes.. mun ex-
        bestis näki kans ton.. ja se toteutu.. mä en oo
        enää sen jätkänkaa.. ollu n.vuoteen(mä näin tän
        unen yli vuos sitte..) eikä se mun ex-besta oo
        enää mun kamu..


      • sade
        kuollut neitonen.. kirjoitti:

        mä oon nähny saman unen mun ex-bestan kaa..
        me nähtiin se uni samana yönä.. ja siin unes oli
        mun ex-jätkäfrendi ja mun ex-besta yhes.. mun ex-
        bestis näki kans ton.. ja se toteutu.. mä en oo
        enää sen jätkänkaa.. ollu n.vuoteen(mä näin tän
        unen yli vuos sitte..) eikä se mun ex-besta oo
        enää mun kamu..

        Eli eikö nää unet muka tarkota kun pelkkää paha
        jos näkeen saman unen toisen kanssa? Kun mun
        unessa ei todellakaan ollu mitään poikaystävääni
        liittyvää pahaa, vaan päinvastoin.Se pelasti mut
        siinä unessa.Joten hyvät ihmiset, jos teillä vaan
        on niin kertokaa jos teillä on positiivia
        kokemuskia tälläsistä!


    • hmm4

      Minä ja mun kamu nähtiin samaa unta! Ja haluutaan tietääsiitäjotain, se oli ihan todellisen kaltaista. Ja silloin oli täysi-kuu.

    • ellioteer02

      Mulle on käynyt samalla tavalla, mutta mun parhaan ystävän kanssa. Etsitään tietoa mistä se voisi johtua :)

    • sadsöl

      Unien takana on alitajunta, Syvää tietoa mikä ei valvetilassa pääse pintaan. Kaksi ihmistä näkee saman unen; mun mielestä kuvastaa vahvaa yhteyttä niin hyvässä kuin pahassakin.

    • Unissa

      Kolme miljoonaan on nähnyt sydän leikkauksen jälkeen saman asian,nimittäin leijumisen ruumiinsa ulkopuolella.Uni vaiko sydämmen pysähdykseen kuuluva jokin tapahtuma.Unessa tai tajuttomana tai ei mitään tilassa missä veri ei kierrä.Olen yksi kolmesta miljoonasta joilla on tuo mysteerikokemus.Nyt meitä yhdistää isoa joukkoa sama tapahtuma.

    • Ankkasaatana

      Mä olin lla tioleirillä n i i about 8 9aikaa nukkuu ite menin 11 aikaa ja e oltii juostubjotai pakoon ja kaaduin kaverit vaa juoksi ja sit huusin äyttäkää valoo ja olin hereillä kun huusin sitä me oltiin siis juostu venäläisiä sotilaita pakoon näin mun kaveri ja me ltiin kossa melki venäjän ja rajalla olis kiv tietää mitä se tarkotti

      • Anonyymi

        Ei saanu kuule mitää selvää


    • Anonyymi

      Selitin veljelleni unta mummostamme, ennenkuin ehdin kertoa yhtä mummoni unessa sanomaa asiaa(ei mitään mitä mummomme normaalisti olisi ikinä kuvitellut sanovan), veljeni kertoi sanalleen, mitä mummo oli unessani sanonut.

      • Anonyymi

        Omg toi on aika creepyä!!! Oon ittekki nähny samaa unta mun bestiksen kaa joskus kauan sitten,mut mä luulen että saattaa olla niin et me ollaa tänäki yönä nähty samaa unta...


    • Anonyymi

      Jeesus on tie, totuus ja elämä, vain hänen kauttansa te voitte päästä taivaaseen.
      Mitä se edellyttää? Katumusta, parannuksen tekoa synneistä, uskoa Jeesuksen pelastustyöhön, jos huudat avuksi Herraa, niin sinä pelastut.

      Yleensä sielunvihollinen vaikuttaa unissa, eli demonit on pukeutunut ihmisiksi, missä jahtaavat
      ihmisiä, mutta myös Jumala antaa viestejä uniemme kautta jollaint tavalla.

    • Anonyymi

      Minä olen myös nähnyt saman unen mieheni kanssa. Aamulla rupesin kertomaan siitä niin olin todella ihmeissäni kun mieheni jatkoi siitä mihin kertomisessa jäin ja taas minä jatkoin kertomusta. Sitä ihmeteltiin yhdessä mutta olimme niin läheisiä kuin vain toisen ihmisen kanssa olla voi. Ehdimme olla yhdessä 28 vuotta kunnes kuolema hänet minulta vei, suru oli suuri mutta olen pikkuhiljaa päässyt siitä ylitse.

    • Anonyymi

      Näin taannoin unta missä kävelimme kaverini kanssa luonnossa ja hän vei minut hiljaa paikkaan jossa lepäili riippumatossa nukkumassa eräs yhteinen kaverimme joka oli tosielämässä kuollut hiljattain (levätköön hän rauhassa). Siinä unessani hän kuitenkin heräsi ja alkoi heittelemään heti kiviä minut paikalle tuoneen kaverini päälle. Kerroin valvemaailmassa pitkän ajan päästä siitä unesta kaverilleni, mutta sanoin vain että hän heitteli kiviä, en että ketä hän heitteli, ja hän sanoi myös nähneensä unta, missä tämä kuollut kaverimme oli ollut nukkumassa, herännyt ja heittänyt häntä suurella kivellä.

    • Anonyymi

      Täällä vastaillaan kahden vuosikymmenen takaisiin viesteihin, huh! Internet on aikamoinen.

    • Anonyymi

      Siis mitä meinaa jos 2 ihmistä näkee toisistaan unta mut ei ole sama uni

    • Anonyymi

      Minä ja ystäväni näimme viime yönä saman unen olimme tavallisia tyttöjä mutta kun lähdimme koulusta joku varas varsti arvokkaan esinaan lähdimme perään ja saimme super voimat lentokyvyn jne kun tulin kouluun ystäväni kertoi minulle tuosta unesta ja olimme molemmat hämmästyneitä haluaisin uskoa sitä enne uneksi mutta on mahdotonta saada super voimat ja lisäksi ihmettelin kun en muista muita unia kuin jotakin painajaisia niin miten on mahdollista että juuri tuo uni jäi muistiini ja ystäväni muistiin mitä se tarkoittaa halusin saada tältä sivulta vastauksen mutta turhaan unelmoin toivon että se selviää koska tuo uni jäi vaivaamaan päätäni

    • Anonyymi

      Yleensä lääkärit korostavat, että masennuslääkkeet eivät aiheuta riippuvuutta. Mutta SSRI-lääkkeiden pitkäaikainen käyttö tulee lopettaa vähitellen. Äkillinen lopettaminen aiheuttaa vieroitusoireita kuten painajaisunet, huimaus ja kiihtyneisyys.

    • Anonyymi

      Näin pari vuotta sitten usein outoja unia. Mutta mikä teki näistä erityisiä ole se että jäin nämä unet mun bff kanssa AINA!! Ja me aina menit toisen maailman jossa oli aina samat henkilöt ja samat paikat. Ja kun puhuin tästä mun bff kanssa hän kertoi että oli nähnyt ihan samat unet. Me ihmettelemme nyt että onko mahdollista löytää yksi niistä henkilöistä oikesa elämästä.

    • Anonyymi

      Näimme tyttö ystäväni kanssa samanlaiset unet juuri äsken. Heräsimme juuri. hänen versiossaan tekiät olivat Mamuja ja minun unessa minä. Rahojen varustus, omaisuuden, ja asunnon tuhoaminen...

    • Anonyymi

      Joo mulle ja mun kaverille tapahtu melkein tolleen. Mun uni alko sillee et olin viemsäs roskia jossain päin keskustaa. sit näin jonku 18 vuotiaan tulevan munkaa samaan suuntaan nii aloin vetää ympyrää siel keskustas nii se seuras mua vieläki. siit sain viestin "tulevaisuuden Minulta" se laitto että JUOKSE. mä olin vaa sillee juokse. miks mun pitäis juost... ja sit käännyin ympäri ja sieltä tili sairaan kovaa vauhtia joku papparainen mua päin. mä säikähdin niin paljo et ku mä heräsin mä löin mun pään seinään.

      Mun kaverin tarina tähän liittyen.

      Mä olin vaa viemässä roskia ja siellä oli joku mies. se istu penkillä parkkiksen lähellä teleporttas hautausmaan portille ja mua alko pelottaa joten mä vaan juoksin. se mies lähti jahtaamaan mua ja sit heräsin. me mietittii et mitä olis tapahtunu jos se olis saanu meijät kiinni

    • Anonyymi

      No siis mulle ja mun kaverille kävi vähän sama juttu. siis itellä oli sillee et olin viemäs roskista johonki keskutan lähelle nii mä huomasin jonku vähän nuoremman tyypin seuraavan mua. mä sain sitte viestin mun "tulevaisuuden minulta" ja siinä luki juokse. nii sit mä vaan olin sillee et täh juokse, miks mun pitäis juost.. käännyin ympäri nii se mies oli mun naaman edessä. säikähdin nii paljo et ku heräsin nii löin mun pään seinään

      Mun kaverin tarina tästä.

      Mä olin viemässä roskia jossain koulun läheisellä parkkiksella ja sitte siellä oli joku mies se vaa teleporttas joltain penkilitä hautausmaan eteen.
      Ja mua alko pelottaa joten lähin vaam juoksee ja se mieski alko se vaan jahtas mua ja se oli tosi nopee. Heräsin ennen kuin se sai mut kiinni.. mietittiin et mitä olis tapahtunu jos se olis saanu meijät kiinni.

      ollaan nähty jotai varjoj

    • Anonyymi

      Minä ja tyttäreni näimme " samaa" unta: hän sytytti kotitaloni palamaan( hän näki tämän kohdan), minä näin kun se oli liekeissä( vain minä näin tämän kohdan), ja hän näki seuraavaksi palaneen talon rauniot.
      ( vsin hän näki tämän kohdan) Samana yönä...ei kotitalosta ollut puhuttu mitään... karseaa, ihmeellistä

    • Anonyymi

      Minä olen nähyt samaa unta kaverin kanssa

    • Anonyymi

      Unet ovat aivojen tapa puhdistaa tapahtumia joita on ajatellut tai kokenut tai pelännyt mielessään. Ja monilla on ongelmana oainajaiset. Joita näkevät tämän tästä , joten unimaailmaan ihmeellisyydet ovat monelle mystiikkaa ja toiset eivät kiinnitä niihin sen kummemmin mitään huomiota , saattavat ainoastaan mainita että oli kummallinen uni.
      Myös jotkut lääkkeet tekevät sen että ihminen uneksii tavallista enemmän.
      Kautta aikojen ovat ihmiset kertoneet toisilleen uniaan , ja kauan sitten sanoivat että unet ennusti aina jotain.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe