mitä horoskooppia muistutat oikeasti

testi netissä

Mistä löytyy netistä tämä testi, jonka pystyi tekemään ja katsomaan mikä horoskooppi tulee omien vastausten perusteella..?

25

3881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...kauris
      • redblackcat

oinas,mikä itseasiassa onkin kuu-merkkini!:D olen jousimies,ja tunnen molemmat merkit omikseni.:)

• vastaus oli oikea

olen härkä ja vastaus on härkä, vaikka en ole sitä tyypillistä tavoitteeseen pääsevää sorttia! Taidan alkaa uskoa horoskooppeihin...

• Tiku75

Kaksonen ja oikeesti oon..:D

• tytteliini-86

Oikeasti olen Vaaka ja testin mukaan olen kuulemma Skorpioni

• sipste

Mä olen oikeasti neitsyt ja nouseva skorppari, mutta tän mukaan olisin siis arka ja varovainen härkä!!Koomista..koska se hemmetinmoinen varovaisuus joka asiassa mut saa raivon valtaan just härissä..

• kalaN

ilmankos tulen vaakojen kanssa juttuun. toi testi oli kyllä hieman läpinäkyvä :)

• Härkä

Mutta en todellakaan ole.

• jonka

pitäisi olla kauris.

• FreyALiinA

mun ois pitäny olla vaaka ja ihan mieluusti olisinki :)

• kalaMIÄSS

jonka pitäis olla oinas..Mitään en myönnä:)

• jutta-r

testin mukaan mun pitäisi olla härkä ???
        Niin no jaa, punnitaanhan se härkä teurastuksen jälkeen vaaássa . . .

• Testattuuu
        jutta-r kirjoitti:

testin mukaan mun pitäisi olla härkä ???
        Niin no jaa, punnitaanhan se härkä teurastuksen jälkeen vaaássa . . .

No aika lähelle se meni,kun olen syn:21.9siis neitsyt mutta vaakaksi mut arvioi,ja siinä kohdassa taittuu neitsyt-vaaka merkki,ettei tää testi aivan huuhaata ole jos olet todellakin vastannut rehellisesti,tein uuden testin piruillen ja heti minut tunnistettiinkin SKORPPARIKSI((((.

• sarafina

pitäisi olla neitsyt vaikka olen kauris!

• mieltymykseni

päälaelleen ja Kauriista kehkeytyi Neitsyt.
      Vaihdoin sen jälkeen Adolfin Arskaksi ja nyt olen Leijona.
      Mikäs siinä, olenkin aina ollut kissojen ystävä. :)

• Pitäisi olla kaksonen... ilmankos vedän niitä puoleeni, vaikka jouskari olenkin. Onkohan tuo erilaisten testien kokeileminen tyypillistä jouskarille, sillä itse tykkään ainakin niihin vastailla.

• juuutr

Olen oikeasti kauris mutta testin mukaan pitäisi olla vaaka :)

• leijona11122

paska nakki, ei sieltä leijonaa saa mitenkää ulos vaikka kuinka yrittäis, härkää ja skorpparia vaa

• Elementti meni kohdalleen

eli Vettä oon, mutta en suinkaan Rapu, vaan Skorppari :)))))). No-joo -testi tää.

• minulla
        Elementti meni kohdalleen kirjoitti:

eli Vettä oon, mutta en suinkaan Rapu, vaan Skorppari :)))))). No-joo -testi tää.

olen leijona ja testin mukaan myös leijona :)

• tantaro

jep...oinas olen ja oinas tuli vastaukseksi...vaihdoin yhden vastauksen ja tuli kala...kuumerkkini siis...

(aika kaukana toisistaan nuo merkit kylläkin)

• Vaaka...

Vaaka olen ja testin mukaan olisin kauris..

• vaaka ja nouseva skorpioni

Testin mukaan olen kalat, vaikka oikeasti olen vaaka ja nouseva merkkini on skorpioni.

• jennssku

oikeasti kauris mutta testin mukaan skorpioni=)

• jennssku

joo vastasin äsken pariin kysymykseen vääriin olen siis kalat ton testin mukaan ja oikeasti olen kauris. Olen miettinytkin et muistutan tosi paljon kaloja mun siinä tähtikartassa on paljon kalaa:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      560
      2211
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      408
      1816
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1640
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1428
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1206
    6. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      120
      1129
    7. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1122
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      898
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      868
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      833
    Aihe