olen tässä mietiskellut 1100 rt

kummeli

Alankomaissa olis myynnissä vm -97 aj. 83000, bemarin merkkiliikkeessä, pyynti veroineen 5.500e
oisko kohdallaan??
Miten istuinkorkeus, olen vain 172 cm lyhyt, täytyykö varvistella valoissa?? Miten pyörän kestävyys yleensä, ton pyörän hinnaksi tulee joku
7500-8000e veroineen, mielipiteitä, pliis

8

3105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teuski

      Heps! Itse tein vastaavan hankinnan,tosin ostin vähän uudemman.Olen myös 172 senttinen ja vähän pelotti pyörän korkeus,mutta niihin saa matalaa satulaa jolla ainakin minulla koko jalkapohja ylettyy maahan pysähdyksissä,itseasiassa minulla on ylimääräinen matala satula.Pyörät ovat mielestäni hyväkuntoisia,ettei siinä suhteesa huolta.

    • xs2jammu

      Uskoisin että matalalla satulalla onnistuu kuten tuo edellisen veistin kirjoittaja kirjoitti.
      Kotimaassa noiden pyörien hinnat ovat 9000-10000 pyynniltään, joten saatat voittaa tonnin puolitoista tuolla alankomaiden pyörällä. Mutta joudutko ostamaan sen kokeilematta ja tutkimatta sen paremmin? Jos näin on niin silloin voisin vaikka itse harkita kotimaisen pyörän ostoa.

      Itse vaihdoin juuri kuukausi sitten R1100RT:n pois ja ei siitä pahemmin pahaa sanottavaa ole. Näillä ilmoilla kuin viime päivinä on ollut niin ajaminen on aika tuskaa, liian hyvät katteet ja ilmavirta ei varsinkaan jalkoihin käy lainkaan viilentävästi.
      Pyörä kestää kyllä kilometrejä, mutta tuhottoman raskas käsitellä paikallaan. Vaatii bodyä ja tekniikkaa. Itse pelkäsin kaatavani sen paikallaan.
      Vaihteisto vaatii totuttulea jos ajanut aikaisemmin vaikkapa japsilla. Alkuperäinen takalaukku epäkäytännöllinen muotonsa vuoksi ja omaani vaihdoinkin tarvikelaukun johon mahtui kypärä. Kypärä tosin mahtuu myös sivulaukkuun, mutta reissun päällä sivulaukut ovat yleensä täynnä.
      Pyöriä on mulla ollut toistakymmentä ja tuo -97 R1100RT oli kyllä paras matkalehmä mitä mulla on ollut ja pitkään harkitsin että vaihdanko sen, mutta sitten piti saada jotain hauskempaa ajettavaa ja mutkateillekin sopivampaa peliä alle.

      Niin ja yhtä mitä mä en ymmärrä niissä bemarin insinööreissä oli se älytön polttoainesuodattimen sijoittaminen tankin sisään. Sen vaihtaminen oli todella työlästä, kaikki katteet pois ja sitten tankki pois että pääsi tankin sisäpuolella olevaan luukkuun käsiksi. No onneksi sen vaihto ei ole kuin 60tkm:n välein, mutta silti. En edes uskalla kuvitella mitä esimerkiksi merkkiliike veloittaa sen vaihdosta.

      • hakeva3

        No nyt tuli pelottelua,60 tuhannen huolto lähestyy....
        Hyvä pyörä on,boxerissa on jotain mukavaa. Pitää vain miettiä pitääkö pienestä tärinästä ja siitä että hitaissa vauhdeissa täytyy todellakin olla määrätietoinen ja varma liikkeissään. Korkealla pleksillä mukava ajella sateellakin visiiri auki. Mukava pitkillä matkoilla,myös kyytiläisen kanssa. Motarilla kotonaan. Takaiskunvaimennin ei ole parhaasta päästä,se ei miellytä juurikaan.
        Huoltohistoria jos löytyy siitä ulkomaan pyörästä niin ei kai pitäisi mitään ihmeellistä olla. 1100.n kehuttu malli,1150.ssä jotain marinaa on ollut (en muista mitä) ja taas 1200.n ilmeisen onnistunut.


      • MÖYSÄ_MAKE
        hakeva3 kirjoitti:

        No nyt tuli pelottelua,60 tuhannen huolto lähestyy....
        Hyvä pyörä on,boxerissa on jotain mukavaa. Pitää vain miettiä pitääkö pienestä tärinästä ja siitä että hitaissa vauhdeissa täytyy todellakin olla määrätietoinen ja varma liikkeissään. Korkealla pleksillä mukava ajella sateellakin visiiri auki. Mukava pitkillä matkoilla,myös kyytiläisen kanssa. Motarilla kotonaan. Takaiskunvaimennin ei ole parhaasta päästä,se ei miellytä juurikaan.
        Huoltohistoria jos löytyy siitä ulkomaan pyörästä niin ei kai pitäisi mitään ihmeellistä olla. 1100.n kehuttu malli,1150.ssä jotain marinaa on ollut (en muista mitä) ja taas 1200.n ilmeisen onnistunut.

        Täristä ja pitää ÄÄNTÄ ! Muutenhan siinä voi
        kehuittyä tunne , et se kulkee sähkömoottorin
        voimalla ! Ja moottoripyöräs pitää olla oikea
        MOOTTORI eikä mikään HYRISTIN !


      • 20000 km
        hakeva3 kirjoitti:

        No nyt tuli pelottelua,60 tuhannen huolto lähestyy....
        Hyvä pyörä on,boxerissa on jotain mukavaa. Pitää vain miettiä pitääkö pienestä tärinästä ja siitä että hitaissa vauhdeissa täytyy todellakin olla määrätietoinen ja varma liikkeissään. Korkealla pleksillä mukava ajella sateellakin visiiri auki. Mukava pitkillä matkoilla,myös kyytiläisen kanssa. Motarilla kotonaan. Takaiskunvaimennin ei ole parhaasta päästä,se ei miellytä juurikaan.
        Huoltohistoria jos löytyy siitä ulkomaan pyörästä niin ei kai pitäisi mitään ihmeellistä olla. 1100.n kehuttu malli,1150.ssä jotain marinaa on ollut (en muista mitä) ja taas 1200.n ilmeisen onnistunut.

        Välein, ystvä hyvä.


    • pekkavee

      Saksasta löytyy 18 kpl vuoden 1997 R1100RT pyörää.
      Halvin 4.600.- egee, ajettu 58.000 km

      http://lyhytlinkki.net/?ql7t1x9n

      www.mobile.de . Sieltä voi hakea muitakin pyöriä, joita löytyy tosi paljon.

      Pekka

      • jasu

        Ajelin 1100 RT:llä kolme kautta ja 35000 km. Ei mitään pahaa sanottavaa. Painava toki on ja vaatii bodya paikallaan siirtelyssä, öljyä haukkasi hieman - pidin vaihtovälin n. 5 tkm ja sinä aikan öljypinta painui silmän alarajaan. Vältä öljyn ylitäyttöä, ajaa silloin helposti vetoakselin stefan kautta öljyn kytkimelle ja sitten on kytkinremppa edessä. Maantiellä mainio menojuhta, kaksi päällä jaksoi viedä vikisemättä. Koneella pitäisi normaalikulumisen puolesta pärjätä tuollaiset 200 tkm, joten katsomasi pyörä on vasta uransa alkupäässä.


      • ml
        jasu kirjoitti:

        Ajelin 1100 RT:llä kolme kautta ja 35000 km. Ei mitään pahaa sanottavaa. Painava toki on ja vaatii bodya paikallaan siirtelyssä, öljyä haukkasi hieman - pidin vaihtovälin n. 5 tkm ja sinä aikan öljypinta painui silmän alarajaan. Vältä öljyn ylitäyttöä, ajaa silloin helposti vetoakselin stefan kautta öljyn kytkimelle ja sitten on kytkinremppa edessä. Maantiellä mainio menojuhta, kaksi päällä jaksoi viedä vikisemättä. Koneella pitäisi normaalikulumisen puolesta pärjätä tuollaiset 200 tkm, joten katsomasi pyörä on vasta uransa alkupäässä.

        Kyllä kestää ajaa.vm 2000 ajettu 260000 km


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe