olen tässä mietiskellut 1100 rt

kummeli

Alankomaissa olis myynnissä vm -97 aj. 83000, bemarin merkkiliikkeessä, pyynti veroineen 5.500e
oisko kohdallaan??
Miten istuinkorkeus, olen vain 172 cm lyhyt, täytyykö varvistella valoissa?? Miten pyörän kestävyys yleensä, ton pyörän hinnaksi tulee joku
7500-8000e veroineen, mielipiteitä, pliis

8

3153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teuski

      Heps! Itse tein vastaavan hankinnan,tosin ostin vähän uudemman.Olen myös 172 senttinen ja vähän pelotti pyörän korkeus,mutta niihin saa matalaa satulaa jolla ainakin minulla koko jalkapohja ylettyy maahan pysähdyksissä,itseasiassa minulla on ylimääräinen matala satula.Pyörät ovat mielestäni hyväkuntoisia,ettei siinä suhteesa huolta.

    • xs2jammu

      Uskoisin että matalalla satulalla onnistuu kuten tuo edellisen veistin kirjoittaja kirjoitti.
      Kotimaassa noiden pyörien hinnat ovat 9000-10000 pyynniltään, joten saatat voittaa tonnin puolitoista tuolla alankomaiden pyörällä. Mutta joudutko ostamaan sen kokeilematta ja tutkimatta sen paremmin? Jos näin on niin silloin voisin vaikka itse harkita kotimaisen pyörän ostoa.

      Itse vaihdoin juuri kuukausi sitten R1100RT:n pois ja ei siitä pahemmin pahaa sanottavaa ole. Näillä ilmoilla kuin viime päivinä on ollut niin ajaminen on aika tuskaa, liian hyvät katteet ja ilmavirta ei varsinkaan jalkoihin käy lainkaan viilentävästi.
      Pyörä kestää kyllä kilometrejä, mutta tuhottoman raskas käsitellä paikallaan. Vaatii bodyä ja tekniikkaa. Itse pelkäsin kaatavani sen paikallaan.
      Vaihteisto vaatii totuttulea jos ajanut aikaisemmin vaikkapa japsilla. Alkuperäinen takalaukku epäkäytännöllinen muotonsa vuoksi ja omaani vaihdoinkin tarvikelaukun johon mahtui kypärä. Kypärä tosin mahtuu myös sivulaukkuun, mutta reissun päällä sivulaukut ovat yleensä täynnä.
      Pyöriä on mulla ollut toistakymmentä ja tuo -97 R1100RT oli kyllä paras matkalehmä mitä mulla on ollut ja pitkään harkitsin että vaihdanko sen, mutta sitten piti saada jotain hauskempaa ajettavaa ja mutkateillekin sopivampaa peliä alle.

      Niin ja yhtä mitä mä en ymmärrä niissä bemarin insinööreissä oli se älytön polttoainesuodattimen sijoittaminen tankin sisään. Sen vaihtaminen oli todella työlästä, kaikki katteet pois ja sitten tankki pois että pääsi tankin sisäpuolella olevaan luukkuun käsiksi. No onneksi sen vaihto ei ole kuin 60tkm:n välein, mutta silti. En edes uskalla kuvitella mitä esimerkiksi merkkiliike veloittaa sen vaihdosta.

      • hakeva3

        No nyt tuli pelottelua,60 tuhannen huolto lähestyy....
        Hyvä pyörä on,boxerissa on jotain mukavaa. Pitää vain miettiä pitääkö pienestä tärinästä ja siitä että hitaissa vauhdeissa täytyy todellakin olla määrätietoinen ja varma liikkeissään. Korkealla pleksillä mukava ajella sateellakin visiiri auki. Mukava pitkillä matkoilla,myös kyytiläisen kanssa. Motarilla kotonaan. Takaiskunvaimennin ei ole parhaasta päästä,se ei miellytä juurikaan.
        Huoltohistoria jos löytyy siitä ulkomaan pyörästä niin ei kai pitäisi mitään ihmeellistä olla. 1100.n kehuttu malli,1150.ssä jotain marinaa on ollut (en muista mitä) ja taas 1200.n ilmeisen onnistunut.


      • MÖYSÄ_MAKE
        hakeva3 kirjoitti:

        No nyt tuli pelottelua,60 tuhannen huolto lähestyy....
        Hyvä pyörä on,boxerissa on jotain mukavaa. Pitää vain miettiä pitääkö pienestä tärinästä ja siitä että hitaissa vauhdeissa täytyy todellakin olla määrätietoinen ja varma liikkeissään. Korkealla pleksillä mukava ajella sateellakin visiiri auki. Mukava pitkillä matkoilla,myös kyytiläisen kanssa. Motarilla kotonaan. Takaiskunvaimennin ei ole parhaasta päästä,se ei miellytä juurikaan.
        Huoltohistoria jos löytyy siitä ulkomaan pyörästä niin ei kai pitäisi mitään ihmeellistä olla. 1100.n kehuttu malli,1150.ssä jotain marinaa on ollut (en muista mitä) ja taas 1200.n ilmeisen onnistunut.

        Täristä ja pitää ÄÄNTÄ ! Muutenhan siinä voi
        kehuittyä tunne , et se kulkee sähkömoottorin
        voimalla ! Ja moottoripyöräs pitää olla oikea
        MOOTTORI eikä mikään HYRISTIN !


      • 20000 km
        hakeva3 kirjoitti:

        No nyt tuli pelottelua,60 tuhannen huolto lähestyy....
        Hyvä pyörä on,boxerissa on jotain mukavaa. Pitää vain miettiä pitääkö pienestä tärinästä ja siitä että hitaissa vauhdeissa täytyy todellakin olla määrätietoinen ja varma liikkeissään. Korkealla pleksillä mukava ajella sateellakin visiiri auki. Mukava pitkillä matkoilla,myös kyytiläisen kanssa. Motarilla kotonaan. Takaiskunvaimennin ei ole parhaasta päästä,se ei miellytä juurikaan.
        Huoltohistoria jos löytyy siitä ulkomaan pyörästä niin ei kai pitäisi mitään ihmeellistä olla. 1100.n kehuttu malli,1150.ssä jotain marinaa on ollut (en muista mitä) ja taas 1200.n ilmeisen onnistunut.

        Välein, ystvä hyvä.


    • pekkavee

      Saksasta löytyy 18 kpl vuoden 1997 R1100RT pyörää.
      Halvin 4.600.- egee, ajettu 58.000 km

      http://lyhytlinkki.net/?ql7t1x9n

      www.mobile.de . Sieltä voi hakea muitakin pyöriä, joita löytyy tosi paljon.

      Pekka

      • jasu

        Ajelin 1100 RT:llä kolme kautta ja 35000 km. Ei mitään pahaa sanottavaa. Painava toki on ja vaatii bodya paikallaan siirtelyssä, öljyä haukkasi hieman - pidin vaihtovälin n. 5 tkm ja sinä aikan öljypinta painui silmän alarajaan. Vältä öljyn ylitäyttöä, ajaa silloin helposti vetoakselin stefan kautta öljyn kytkimelle ja sitten on kytkinremppa edessä. Maantiellä mainio menojuhta, kaksi päällä jaksoi viedä vikisemättä. Koneella pitäisi normaalikulumisen puolesta pärjätä tuollaiset 200 tkm, joten katsomasi pyörä on vasta uransa alkupäässä.


      • ml
        jasu kirjoitti:

        Ajelin 1100 RT:llä kolme kautta ja 35000 km. Ei mitään pahaa sanottavaa. Painava toki on ja vaatii bodya paikallaan siirtelyssä, öljyä haukkasi hieman - pidin vaihtovälin n. 5 tkm ja sinä aikan öljypinta painui silmän alarajaan. Vältä öljyn ylitäyttöä, ajaa silloin helposti vetoakselin stefan kautta öljyn kytkimelle ja sitten on kytkinremppa edessä. Maantiellä mainio menojuhta, kaksi päällä jaksoi viedä vikisemättä. Koneella pitäisi normaalikulumisen puolesta pärjätä tuollaiset 200 tkm, joten katsomasi pyörä on vasta uransa alkupäässä.

        Kyllä kestää ajaa.vm 2000 ajettu 260000 km


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe