eli siinä se tulikin, saako avoimessa yliopistossa opiskeleva yleistä asumistukea? entä jos asuu yhdessä ja toinen on virallinen opiskelija ja saa oman osansa asumistukea opintotuen myötä niin entä sitten? jäänkö minä silloin tuetta?
Saako avoimessa opiskeleva
yleistä asumistukea?
4
1848
Vastaukset
- JukkaV
Jos opiskelet kansanopistossa linjalla, johon kuuluvat avoimen opinnot, niin silloin saat tukea.
- just niin juu joo
Mulla just tollanen tilanne, opiskelen avoimessa ja avopuoliso on ihan virallinen opiskelija. Saan asumistukea ihan normaalisti! varma tieto
- pikkukarpalo
Ainaskin minä sain, mutta olin samalla myös ns. hara-rahalla töissä. En tiedä sitten tuossa tein tapauksessa, miten tuet määräytyvät. Soittele ihmeessä KELAlle tai pistäydy siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831