Work & Travelin kautta 6kk töihin kokemuksia?, kannattaako reissu?

soileppi

Eli siis suunnitelmissa on lähtee Australiaan tai vaihtoehtosesti Uuteen seelantiin 6kk tai ehkä jopa pidemmäks ajaks. Onko kokemuksia reissuista? tuliko matka kalliiks? Kumpi olis mahd. parempi kohde Australia vai Uusi seelanti? Kertokaa kaikkea mahdollista, sillä tosissaan haluaisin lähteä ja matkaoppaista ei saa realistista kuvaa, joten omia kokemuksia. Hyviä ja huonoja puolia!

4

1245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KUSETUSTA

      Tuohan on pelkkää kusetusta.
      Joku firma kunii kasan rahaa eikä
      lupaa muuta kuin että itse etsimällä
      voit saada töitä.

    • ....

      www.dundernews.com

    • Nina2007

      Hyvaa paivaa!I'm back:)

      Eli toiv.olet lukenut edeltavia kirjoituksiani "ihanasta"ajasta taalla takapajulassa eli Aussilandiassa.Neuvon ystavallisesti sua jos kukaan muu ei sano oikeaa mielipidetta..

      SUOSITTELEN etta jos voit mitenkaan keksia iahan minka tahansa muun matkan ihan minne tahansa muualle (vaikka Au pairiksi Kuala Lumpuriin)niin tee niin hyva ihminen!!Saasta itsesi talta paikalta, ja saasta samalla maapalloa tuhlaamatta luonnonvaroja ja lentamalla tanne asti kun taalla ei todellakaan ole mitaan nahtavaa tms.Alaka missaan nimessa maksa millekaan yritykselle siita etta saisist tulla epatoivoiseeen tyon etsintaan.
      Kaliista, masentavaa,kulttuuritonta,likaista, huumeita, tyottomyytta, polttava aurinko, vesipula, tuhlaava kansa..jne.jne.Tuntuu tosiaan kuin olisi saanut linnatuomion kun tanne tuli ja en yhtaan ihmettele jos aikoinaan tanne vankeja tuotu..
      Jos nyt kuietnkin paatat tehda sen saman virheen minka niin moni tehnyt tanne tulemalla, niin valitse Uusi-Seelanti, tosin olen kuullut paikallisilta etta siella kaliimmpaa ja paljon tyottomyttaa ja niin hiljaista..Luonto varmasti kauniimpaa kuin taalla.
      ok, toiv.saat uusia matkaideoita.Olisin itse mielummin kayttanyt ne saastot ihan mihin tahansa muualle, mut no virhe tuli tehtya mutta ainakin opin tasta jotakin ja tiedan minne en halua ikina enaa matkustaa ja odotan niin ONNEllA paluuta etela-Eurooppaan, varmasti arvostan kaikkea ihan uudella tavalla siella ja olen luvannut etten enaa valita ikina siella!
      Eli tiivistettyna:reissu ei kannata muuten paitsi jos haluat henkisesti ja fyysisesti karsia ja sen jalkeen arvostaa kaikkea iahn uudella tavalla.

      • soileppi

        Joo oonhan mä noita kirjoituksia lueskellu kun oon ettiny vähän indise infoo tosta matkustamisesta. Monet on sun kanssa samaa mieltä siitä ,että järjestön kautta ei ainakaan kannata lähtee ja itekki oon tullu siihen tulokseen, että jos lähden niin meen sitten ihan omin päin ilman mitään järjestöö. Kuitenkin paljon oon lukenu myös hyvistä kokemuksista mitä on Australiassa koettu ja tietyllä tavalla se vieläki kiehtoo. Toivottavasti ihan kaikki ei oo siellä niin huonosti kun annat ymmärtää ja että voisit edes vähän nauttia siitä ajasti mitä siellä vietät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe