Myynnis ois käyttämätön pakkaus WARHAMMER 40.000 BATTLE FOR MACRAGGE PAINT SET
Eli tollanen maalaushomma..
Oikee hinta kait oli joku 15e?
Avaamaton pakkaus..
Eli jos joku haluis ostaa vois ottaa yhteyttä myyn sen 5 euroo ( ASUN HELSINGISSÄ ELI TULKAA TÄÄLTÄ OSTAMAAN)
WARHAMMER
palejhjh
2
780
Vastaukset 2
- runeheebo
helsinki on aikas iso paikka, et tarkemmin osaa kertoa? vai onko sinne iskenyt jokin rutto joka tappoi kaikki paitsi sinut?
xD lol- ulkona sinäkin
ja lopeta sen paskapelin pelaaminen
"Eli jos joku haluis ostaa vois ottaa yhteyttä"
Mikä tuossa lauseessa oli sinusta epäselvää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331412- 65876
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil289787Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74734Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii255682- 66660
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O38610- 32569
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty49532- 67515