Oireet pillereiden jälkeen?

Heippa!
Uteliaisuudesta kyselen millaisia oireita teille on ilmaantunut pillereiden lopetuksesta?
Lopetin pillerit kesken laatan (olin syönyt viikon ajan).Tyhjennysvuoto alkoi heti seuraavana päivänä ja kesti ns. tuhruna n. 3 päivää.Nyt olen siis ollut 3 vkoa syömättä pilsuja ja on ilmaantunut järjettömät alavatsakivut ja vatsa on aivan turvoksissa.Kokoajan juoksen wc:ssä katsomassa tuleeko vuotoa,mutta ei...
Olin syönyt Minulet-pillereitä n. 13 vuotta tauotta.Onkohan tämä nyt vaan elimistön totuttelua "pillerittömään" elämään?
Niin ja elän vakituisessa parisuhteessa eli seksiäkin on tullut näin vauvakuumeisena tietty harrastettua. ;)
4706
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

kyllä se raskaus on mahdollinen mutta taitaa olla pillereiden sivuvaikutuksia kerta olet pitkään niitä syönyt.
mutta jokai0sen elimistö on erillainen ja reagoi eri tavalla.
joku tulee yhden unohtumisen jälkeen raskaaksi ja toiset lopettaa pillerit ja kestää monta vuotta enneku tärppää.
onnea yrktyksille!!

Äänestä

mitään erityisiä oireita. kuukautiskierto oli kylläkin hieman sekaisin, kuukautisten alkamisessa oli viikon venymisaika puoleen tai toiseen!

Äänestä

lopetin myös pillerit kesken laatan ja n. 10v syönnin jälkeen..menkat tuli heti ja oli kanssa todella kipeät ja runsaat..muutama eka kierto oli niin..nyt puolenvuoden jälkeen suht normaalit. ja kun se hirmunen vauvakuume on niin jokainen oire tuntuu että nyt on lapsi tulossa ja aina pettymys ku menkat tuleekin:( ei pillereiden aikana menkat tuntunu niin kipeiltä ja runsailta ja kaiken maailman nippailut ja tissinen arkuus tuli ihan uutena juttuna menkka oireisiin:) mut onnea yritykseen!! ja hyvää kesää!

Äänestä

mä lopetin kans kesken laatan pillerit, ja luulin sit et oon raskautunu, ku oireet oli 2-3 viikon päästä siitä raskauteen viittaavat. mutta sain kovasti pettyä.
Edellisellä kerralla kun lopetin pillerit, niin lopetin ne vasta sitten kun laatta oli tyhjentynyt, ja mitään erikoisempia oireita ei ilmennyt niinkuin nyt tällä kerralla.
Anna ajan rauhassa kulua, älä stressaa!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Minulet kirjoitti:

Heippa!
Uteliaisuudesta kyselen millaisia oireita teille on ilmaantunut pillereiden lopetuksesta?
Lopetin pillerit kesken laatan (olin syönyt viikon ajan).Tyhjennysvuoto alkoi heti seuraavana päivänä ja kesti ns. tuhruna n. 3 päivää.Nyt olen siis ollut 3 vkoa syömättä pilsuja ja on ilmaantunut järjettömät alavatsakivut ja vatsa on aivan turvoksissa.Kokoajan juoksen wc:ssä katsomassa tuleeko vuotoa,mutta ei...
Olin syönyt Minulet-pillereitä n. 13 vuotta tauotta.Onkohan tämä nyt vaan elimistön totuttelua "pillerittömään" elämään?
Niin ja elän vakituisessa parisuhteessa eli seksiäkin on tullut näin vauvakuumeisena tietty harrastettua. ;)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu