ODOTATKO

♥:(o)¤(o)¤(o)¤(o)¤(o)¤(o):♥


Anna minulle aikaa

En tiedä oleko minun -
mutta sen tiedän
että sydämeni on
matkannut jo puoliväliin sinua

Minulla on tuuli kädessäni

Onko ikkunasi auki


Odotatko viereesi -

~ Minua ~


♥:(o)¤(o)¤(o)¤(o)¤(o)¤(o):♥

6

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liona

      rakkauden sisälle lentää ei sitä voi tuulikaan estää

      Kesäisen kaunista perjantaita, Murukulta!

      • *MURUKULTA*

        Niin, tuulen voi estää laittamalla
        'ikkunan' kiinni!
        Tai sen voi antaa puhaltaa 'tukan' sekasin! ;D
        Mieluusti niinpäin, tietty !

        Iloista kesakuun 8:ta pvää , L ja tangjuu tu juu! ;þ


    • kyllä jaksa odottaa

      muruseni,aikaa ei ole
      ja ikkunakin on kiinni..

      • *MURUKULTA*

        Et JAKSA odottaa! ,, sun tarttee olla sit aikas väsähtänyt kaveri! ;)
        Mut hei! Ei huolta vedä vain peitto korville ,
        ja tutti suuhun,,minä voin vaikka laulaa sulle...
        Hyvää, siis kaikkea hyvää vaan ! :þ


    • taivaanrannanmaalari,,,,,

      Murulle.
      Sinä osaat koristella nuo runosi kauniisti,
      vaikka sisältöhän on pääasia, niin nuo koristeet
      tekevät siitä jotenkin maalauksellisen.
      Vielä kun nuo sydämet saisi jollain lailla punaisiksi.
      Täytyy tunnustaa, yritin sitä täällä päässä sillä
      sinun antamallasi maalilla, kai muistat?

      Ei onnistunut, hitonmoinen sotku siitä tuli,
      oli meinaan näppiskin punasenkirjava ja näyttö
      muistutti lähinnä punastenlyhtyjen majatalon valomainosta.
      Vika ilmeisestikin minussa, kun olen tällainen suurten
      pintojen sutari ja nuo pensselit ovat sen mukaan.

      Olen tässä yrittänyt puhistella sotkujani tärpätillä,
      mutta ainoa vaikutus oli se, että
      polku pihasaunalle oli muuttunut ihmeellisen
      mutkaiseksi, kai se tärpätti oli sekoittanut
      tuota korvienvälissä olevaa komentokeskusta
      jonkin verran, kun en muita mehuja ole nauttinut.

      Maalisi on ilmeisen pysyvää, mutta niinhän
      sen Rakkaudenkin toivoisi olevan, kun oikea
      kohdalle osuu, tuolleen olen asian miettinyt
      ja varmaan miljoonat muutkin ihmiset.

      Pidin tästä runostasi, kuin tuosta "Yö"stäkin
      ne antavat lukijan mielikuvitukselle sijan,
      jotenkin utuisen salaperäisiä, miun makuuni.
      Kiitos sinulle runoistasi.

      • *MURUKULTA*

        Kyllä minä muistan! :)

        Sen maalin piti olla 'jokapaikan-maalia'
        sellaisena se minulle kaupattiin.
        Sekö nyt sotki näppikset ja kaikki?
        On se minullakin näin jo perjantaina melkoisen
        kirjava näyttö, kun vielä kokeilen kaikkia mahdollista
        ja vaihdan ja tuumaan ja taas kokeilen..
        tiiäthän sinä ..naiset!
        Nyt tässä tulee mieleen, että onnistuisitko vähemmän sotkemaan,
        jos kokeilis kynsilakkapensselillä,
        ainakin tuntus, että vähemmän sottaisi, kuin 10cm pensseli.
        Ongelmahan on nyt kyllä ilmeinen, myönnetävä on,
        kun se on sitä rakkauden väriä, joka ei
        suostu lähteen, kun kerran on siihen laitettu..
        Mutta hinta on maksettava kaikesta,
        onko se sitten haitaksi vai hyödyksi,
        sen voi päättää jokainen tykönään itse.
        Tuossapa se juju on, kun sanot, että
        kun se OIKEA rakkaus tulee, toivoo sen pysyvän.
        Kyllä se pysyy, kun sydämet loksahtavat lukkoon,
        niin siinä sitä sitten ollaan.
        Olen nähnyt sellaistakin tapahtuvan! :)
        Onko sinulla nyt uudet ja hienot näppikset
        ja muut näytöt siellä, että voi aloittaa
        uudelleen maalailun... :D

        Kiitos taas kauniista sanoistasi, mitä
        maalasit näytölleni ja mukavaa kesäiltaa sinulle! :)
        *Muru vilkuttaa* :þ


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe