Spaissarit tekee paluun

Girl Powah!

116

21038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sporty spice

      Toivottavasti menestys jatkuu!!!

      • olet

        etkö jo snaijaa että fyrkat kerätään sulta paskalla musalla , kuuntelisit jotain kunnon 60-80 luvun melodisia juttuja ja paneutuisit todella musiikin kuunteluun että saisit jotain tasoa elämääs , torvelo !


      • toimaa
        olet kirjoitti:

        etkö jo snaijaa että fyrkat kerätään sulta paskalla musalla , kuuntelisit jotain kunnon 60-80 luvun melodisia juttuja ja paneutuisit todella musiikin kuunteluun että saisit jotain tasoa elämääs , torvelo !

        ei... Eikä ole koskaan toiminutkaan. Kuunnelkaa instrumenteilla tehtyä musiikkia, eikä mitään tietokone hömppähömppää. Samaa mieltä 60-70 luvun musiikkia, Deep Purplea, tai Jimi Hendrixiä parhaimmillaan.


      • rraasse
        toimaa kirjoitti:

        ei... Eikä ole koskaan toiminutkaan. Kuunnelkaa instrumenteilla tehtyä musiikkia, eikä mitään tietokone hömppähömppää. Samaa mieltä 60-70 luvun musiikkia, Deep Purplea, tai Jimi Hendrixiä parhaimmillaan.

        Makuja on monia! Itse pidän enempi näistä tietokoneajan hömpänpömpästä! Se että kuuntelisit vaikka mitä säkkipillilurituksia... ei anna oikeutta arvostella toisen musamakua. parasta on viel nämä hehkutukset minä kuuntelen tämmöstä ja tämmöstä.. olen TOSI vitun underground ja te muut ootte massaa.. get a job and a haircut


      • pejantai sentään
        rraasse kirjoitti:

        Makuja on monia! Itse pidän enempi näistä tietokoneajan hömpänpömpästä! Se että kuuntelisit vaikka mitä säkkipillilurituksia... ei anna oikeutta arvostella toisen musamakua. parasta on viel nämä hehkutukset minä kuuntelen tämmöstä ja tämmöstä.. olen TOSI vitun underground ja te muut ootte massaa.. get a job and a haircut

        kuulehan , moni musisoija tekee kovasti töitä taiteellisen näkemyksen esiinsaamiseksi ja sitten tälläiset rahalla nostetut "purkkapändit" vie kaiken nenän edestä , tyypillistä pölvästelyä ja ajattelemattomuutta pissiksiltä !


      • Nimetön

        ihanaa ku spaissarit palaa! :] tykkään niitten musiikista :)


      • ile
        toimaa kirjoitti:

        ei... Eikä ole koskaan toiminutkaan. Kuunnelkaa instrumenteilla tehtyä musiikkia, eikä mitään tietokone hömppähömppää. Samaa mieltä 60-70 luvun musiikkia, Deep Purplea, tai Jimi Hendrixiä parhaimmillaan.

        musiikkimaku on jokaisella oma. Jos tahdot kuunnella 60 tai 70 luvun musiikkia, niin siitä vaan ihan vapaasti, mutta anna toisten kuunnella mitä haluavatkaan. Sitäpaitsi 60 ja 70 luvun vingutus on monelle (myös minulle) täyttä paskaa. Työnnä hanuriisi nuo likaiset sävelmieltymyksesi.


      • ile
        pejantai sentään kirjoitti:

        kuulehan , moni musisoija tekee kovasti töitä taiteellisen näkemyksen esiinsaamiseksi ja sitten tälläiset rahalla nostetut "purkkapändit" vie kaiken nenän edestä , tyypillistä pölvästelyä ja ajattelemattomuutta pissiksiltä !

        hanki elämä! Kaikki kuuntelevat sitä mikä hyvältä kuulostaa. Voi itku jos Jimi Hendrix jää ilman rahaa... :D

        Sinunkaltaisia ihmisiä hävettää kävellä vastaan. Laita teinivyösi tiukempaan ja heitä voltti.


      • .................
        olet kirjoitti:

        etkö jo snaijaa että fyrkat kerätään sulta paskalla musalla , kuuntelisit jotain kunnon 60-80 luvun melodisia juttuja ja paneutuisit todella musiikin kuunteluun että saisit jotain tasoa elämääs , torvelo !

        Ainahan ne fyrkat kerätään oli bändi kuin bändi kyseessä. Ei ne sun mielestä "oikeatkaan" bändit hyväntekeväisyyttä harrasta.


      • vyön
        ile kirjoitti:

        hanki elämä! Kaikki kuuntelevat sitä mikä hyvältä kuulostaa. Voi itku jos Jimi Hendrix jää ilman rahaa... :D

        Sinunkaltaisia ihmisiä hävettää kävellä vastaan. Laita teinivyösi tiukempaan ja heitä voltti.

        alle. Taisi kolahtaa kovastikin, kun tuolla tavalla pitää kiehua. Paskaa mitä paskaa, silti kuuntele mitä haluat, vaikka niitä koneella höystettyjä mauste tyttöjä, taikka työnnä se hanuriisi itse. Leluja ovat nimenomaan juuri nämä konemusiikkityypit.


      • toimaa
        pejantai sentään kirjoitti:

        kuulehan , moni musisoija tekee kovasti töitä taiteellisen näkemyksen esiinsaamiseksi ja sitten tälläiset rahalla nostetut "purkkapändit" vie kaiken nenän edestä , tyypillistä pölvästelyä ja ajattelemattomuutta pissiksiltä !

        Mitähän musisoijia nämä spaissarit sitten ovat, salli minun nauraa ja oikein kunnolla. Vitut noista saa taiteilijoita tekemälläkään. Purkkapändi, HAH HAH KEU KEU. Taitaa itelläsi olla sitä pissiä pää täynnä.


      • ne ei kuule mitään pissiksi...
        pejantai sentään kirjoitti:

        kuulehan , moni musisoija tekee kovasti töitä taiteellisen näkemyksen esiinsaamiseksi ja sitten tälläiset rahalla nostetut "purkkapändit" vie kaiken nenän edestä , tyypillistä pölvästelyä ja ajattelemattomuutta pissiksiltä !

        Luuletko että spaissarit ovat pissiksiä? Jos ovat,minä olen joulupukki. Esim.Victoria Beckham on aikuinen nainen,eikä 16-vuotias pissis..Ja te muut aikaisemmat arvostelijat,voitte pitää sormenne pois näppäimistöltä jos arvostelette muiden musamakua. Vaikuttaapa siltä että muutama alle 16-vuotias yrittää esittää aikuista lähettämällä esim.Deep Purple ja Jimi Hendrix ovat kunnon musiikkia. Pidän molemmista,ja myös ''spaissareista''. T:34-vuotias vosu Vantaalta.


      • toimaa
        ne ei kuule mitään pissiksi... kirjoitti:

        Luuletko että spaissarit ovat pissiksiä? Jos ovat,minä olen joulupukki. Esim.Victoria Beckham on aikuinen nainen,eikä 16-vuotias pissis..Ja te muut aikaisemmat arvostelijat,voitte pitää sormenne pois näppäimistöltä jos arvostelette muiden musamakua. Vaikuttaapa siltä että muutama alle 16-vuotias yrittää esittää aikuista lähettämällä esim.Deep Purple ja Jimi Hendrix ovat kunnon musiikkia. Pidän molemmista,ja myös ''spaissareista''. T:34-vuotias vosu Vantaalta.

        16 vuotias? Hmm... Ihan tässä ollaan muuten aikuisia ja vieläpä samaa ikäluokkaa, joten tuskin pennuttelu on paikallaan. Vitun luuseri oot itse.


      • <nina>
        pejantai sentään kirjoitti:

        kuulehan , moni musisoija tekee kovasti töitä taiteellisen näkemyksen esiinsaamiseksi ja sitten tälläiset rahalla nostetut "purkkapändit" vie kaiken nenän edestä , tyypillistä pölvästelyä ja ajattelemattomuutta pissiksiltä !

        spaissarit on paras! mul on niitten kaikki levyt ja suutuin ku ne lopetti ! nyt ne tulee takas ja mun elämässä ei ole enää murjottamista!


      • SanPic
        rraasse kirjoitti:

        Makuja on monia! Itse pidän enempi näistä tietokoneajan hömpänpömpästä! Se että kuuntelisit vaikka mitä säkkipillilurituksia... ei anna oikeutta arvostella toisen musamakua. parasta on viel nämä hehkutukset minä kuuntelen tämmöstä ja tämmöstä.. olen TOSI vitun underground ja te muut ootte massaa.. get a job and a haircut

        Olen samaa mieltä.Toiset pitävät toisesta musiikista kun taas toiset omistaan.Minun mielestä on typerää esim. Jos minä pitäisin Tiktakista niin kaikkien pitäisi pitää siitä. Jokaisella on oma musamaku


      • putka

        no joo mut räikkönen on seuraava golfin suurlupaus :)


      • poikaa :D
        vyön kirjoitti:

        alle. Taisi kolahtaa kovastikin, kun tuolla tavalla pitää kiehua. Paskaa mitä paskaa, silti kuuntele mitä haluat, vaikka niitä koneella höystettyjä mauste tyttöjä, taikka työnnä se hanuriisi itse. Leluja ovat nimenomaan juuri nämä konemusiikkityypit.

        Ottaapa se Spaissarien comeback koville. Vituttaahan se varmaan kun kaikki ei kuuntele jotain vitun teinihevipelleilyä. Joillakin on katsos ihan OMAKIN musiikkimaku. Kaikki eivät ole massan mukana meneviä rasvalettifanaatikoita.


      • Hemi Jindrix
        ile kirjoitti:

        hanki elämä! Kaikki kuuntelevat sitä mikä hyvältä kuulostaa. Voi itku jos Jimi Hendrix jää ilman rahaa... :D

        Sinunkaltaisia ihmisiä hävettää kävellä vastaan. Laita teinivyösi tiukempaan ja heitä voltti.

        Idiootti. SE ON KATO KUOLLU HENGILTÄ!!!


      • Piku84
        olet kirjoitti:

        etkö jo snaijaa että fyrkat kerätään sulta paskalla musalla , kuuntelisit jotain kunnon 60-80 luvun melodisia juttuja ja paneutuisit todella musiikin kuunteluun että saisit jotain tasoa elämääs , torvelo !

        Jokainen ihminen kuuntelee ihan mielestään musiikkia. Ja toisten ei tarvii arvostella heidän musiikkiaan.


    • helle_

      Jesssss, pikkutyttönä olin niin kova fani että huhhuh...
      kavereiden kanssa jaettiin roolit ja sitten esiinnyttiin, tanssittiin ja laulettiin :D

      Tulee ihan vanhat, hyvät ajat mieleen!

      Tämä on kyllä ihanaa; GiRl PoWeR

      • girl power

        itse olin myös pienenä kauhea spaissari fani :) kuuntelen vieläkin niitä kappaleita :P Viva Forever on yksi parhaimmista :D toivottavasti he tekevät yhtähyvi biisejä kuin ennenkin...


    • prkl!

      Eihän tota lehmäjengiä viitti kuunnella tai katella edes kännis.. Siinäs koittavat ja sit ihmetellään et miksei ketää kiinnosta..

    • socialite

      Totta munassa toimii! Ainakin jos samat biisinikkarit on yhä kehissä... oli nimittäin hienosti plagioituja Earth Wind & Fire juttuja täynnä ne edelliset levyt!

      Let's groove! Welcome back

    • ei ...ei..

      ei tää voi olla sen kummempi juttu PASKAA myydään huoletta hyväuskoisille töperöiölle jotka ostaa kaiklkea mitä massa tekee . esim. persetatuoinnit ,,, muahhah hah haaa , tyhmät joukkoapinat

      • daddjjj

        vain alle 14 vuotiaat ostaa kun kaveriki osti.. Enkä tiedä että ostaako nekään. Tietenkin täs voi olla vähän rahastuksen makua mutta ei sitä levyä moni osta jos ne ei diggaile siitä.


      • jee ihanaa
        daddjjj kirjoitti:

        vain alle 14 vuotiaat ostaa kun kaveriki osti.. Enkä tiedä että ostaako nekään. Tietenkin täs voi olla vähän rahastuksen makua mutta ei sitä levyä moni osta jos ne ei diggaile siitä.

        Minä kyllä ostan!
        En ole fanittanut yhtään muuta artistia tai bändiä niin kovasti kuin heitä. En tiedä, tykkäisinkö heidän uudesta tuotannosta, kun noita vanhojakin kuuntelen vain nostalgisissa hetkissä,,, mutta pakkohan se levy olisi saada kokoelmiin :)


    • Piste.

      Loput otsikossa.

      • kunilla

        mul oli niitten ekan levyn kannet seinällä kämpillä. Sillon kun olin 20 vuotias ja mies.


      • asiaa !

        10 pistettä sulle !


      • lörtsy
        kunilla kirjoitti:

        mul oli niitten ekan levyn kannet seinällä kämpillä. Sillon kun olin 20 vuotias ja mies.

        Etkö enää ole mies, kävitkö Virossa leikkauksella, mitä maksoi ?


    • Suhteellisen kaunis mies

      eivät pärjää enää kun ovat päässeet pahasti rupsahtamaan. kyl kokkeli ei kaunista.

      • jussi I

        Lähes poikkeuksetta käy niin, että komeista ja kauniista miehistä tulee vanhoina rumia.


    • miiggeooo

      Hienoa että saadaan taks "tyttö energiaa"!!!

    • Säkki

      Ei tule mitään, täysin säkki koko bändi.

      Ainakin sai hyvät naurut :d

    • INKKARI 1

      voiko paskempaa yhtyettä enään olla EI !

    • Reko89

      Tuskin kukaan heistä on tehnyt mitään instrumentilleen. Luurangoksi laihduttaneen Victorian käsitys itsestään on perseestä. Pitää paikkansa rahat on loppu. Kun idiootti yleisö ostaa, niin hällä väliä. Tosi hyvää saa tulla, että ostan.

      • kuuluu,

        kenellekkään toiselle mistä joku tykkää?
        Mitä nää pikku hitlerit kuvitelee voittavansa sillä että muitten pitäis kuunnella samaa mistä he itse sattuvat pitämään?Käsittämätöntä!


      • tästäkin tulee =D
        kuuluu, kirjoitti:

        kenellekkään toiselle mistä joku tykkää?
        Mitä nää pikku hitlerit kuvitelee voittavansa sillä että muitten pitäis kuunnella samaa mistä he itse sattuvat pitämään?Käsittämätöntä!

        Pienenä fanitin todella paljon heitä, ja lupasin "olla ikuinen fani".... Saas nähdä millaista musaa tulee. Fine by me=]


    • wautsi :D

      toihan on hyvä uutinen, ett tekevät comebackin :) toivottavasti musa on samankaltasta ku ekalla levyllä. siinä oli eniten draivia ja kyllä, kuuntelen ekaa levyä edelleen. toivottavasti gerikin olis mukana :)

      • ihkuliini

        Tykkäsin pienenä ihan sairaasti spaissareista, toivottavasti tykkään vieläkin, siis tarkoitan että musa olis melko saman tyylistä:) onhan kaikki tulassa messiin siihen comebackiin? siis ihan kaikki spaissarit? ;)


    • Ginger

      mahtaa toimia? Kirjoituksesta ei käynyt ilmi että onko Geri mukana uudella levyllä.
      Eihän se ole mikään Spice Girls jos yksikin mauste puuttuu.

    • sillonen nuori mies

      noista spaissareista, että se tumma muija. Mel C oli syötävän hyvännäköinen herkku!! Oli osallistunut kait johonkin missikisoihinkin sillon...ainakin karsintoihin...NAM!

      • sillonen nuori mies

        Mel B se tumma kaunotar :-) Eikös oo ollu näyttelijä Eddie Murphyn kans? Yhteinen lapsikin?


      • Turma79
        sillonen nuori mies kirjoitti:

        Mel B se tumma kaunotar :-) Eikös oo ollu näyttelijä Eddie Murphyn kans? Yhteinen lapsikin?

        Mel B, Eddie Murphyn ex ja se tummaihoinen.

        Mel C on se Sporty Spice :)


    • Black Pearl 84

      Eikäää! Tuli nolona mieleen kuinka sitä fanitti tuotaki bändiä nuorempana. Nykyään kuuntelen ja diggailen vähän rajumpaa mättöä kuten ozzy Osbourne, Dimmu Borgir, sonata arctica, metallica jne.. Pitää kyllä mielenkiinnolla kuunnella sit ku tulee sitä matskua niiltä ilmoille =)

    • erias

      Vähänkö ihanaa :DDDD

    • Nyt jos ois kirves ni löisin itteeni ottaan. Voi vittujen kevät.

      • spaissarifani---

        Miten jotku spaissarit voi sun elämää liikuttaa noin paljon :).

        Elä omaa eläämääsi, me spaissarifanit juhlitaan spice girlsin paluuta!


      • Turma79

        Jos oikeasti elämäsi on kiinni jostain Spaissareista, voin tuoda sinulle sen kirveen.


    • 90-luvun spaissariesitysten...

      Aivan loistavaa! Yhtye oli varhaisteinivuosina niin lähellä sydäntä, että muistaakseni tirautin muutaman kyyneleen Gerin jätettyä bändin - toivottavasti myös Geri on mukana uudella levyllä ja voin olla varma että ko. levy tulee löytymään omasta hyllystä vuoren varmasti!

    • dreamer88x

      Kiljasin kun luin ton :D en ois kyl uskonu

    • rhyrhjfthw

      ku olin nuorempi, nii spaissarit oli mun lempibändi, mul oli kaikkee niiden kamaa :)
      nykyää tykkään kuunnella VIVA FOREVER biisiä, se on hyvä :) mut en mä nyt enää tost bändist tykkää, en mä sitä uutta cd:tä osta.. =) vaik hyvä bändi oliki

    • gkfkfhjkjfk

      en ole ikinä pahemmin pitänyt spaissareista joten en pidä nytkään. Ei se enää kyllä toimi.. jättäisivät tulematta takas..

    • Hetya

      No niin... melko säälittävää kun hyypiöt yrttää jtn comebäkkii... Niitten aika on jo ohi...

    • luuss

      ei, ilaavat vain sen mitä heillä oli kun eivät ole enää samanlaisia kuin ennen ja musa on erillaista vaikka haluavat takaisin menneeseen... ne ajat ovat ohi jo!!!!

    • -K-

      ..tytöiltä rahat loppu niin täytyy epätoivoisena yrittää kaikkea. Todella säälittävää!!

      • odotan

        heiltä sitä uutta musaa. Tykkäsin heistä aikoinaan ihan sikana!!!
        Olen kyl vasta 55v "nuori" ;)


      • VOI..
        odotan kirjoitti:

        heiltä sitä uutta musaa. Tykkäsin heistä aikoinaan ihan sikana!!!
        Olen kyl vasta 55v "nuori" ;)

        nyt HELVETTI!!! kuka sellasta enää kuuntelee!!? en ole ikinä tykänny enkä koskaan kuuntelis sellasta...


      • ''''''''''''''''''''

        victoria beckhamilla luulisi rahaa olevan kuin roskaa.


      • Jatta
        odotan kirjoitti:

        heiltä sitä uutta musaa. Tykkäsin heistä aikoinaan ihan sikana!!!
        Olen kyl vasta 55v "nuori" ;)

        Tuleeko kaikki olemaan mukana vai vain geri, emma, mel B ja Victoria??


      • Turma79

        Niin, onko Spice Girlsit muka ainoita maailmassa tai ikinä jotka ovat palanneet tekemään rahaa?

        En tietoakaan mitä musiikkia itse kuuntelet, mutta jos sieltä löytyy konkari muusikoita, niin aivan varmasti joku niistä on joskus palannut heittämään keikkaa rahan takia.

        Muun muassa rollarit ovat varmasti vain takomassa rahaa ja tappamassa tylsyyttä, ja koska se on yksinkertaisesti kivaa.

        Anna sinäkin Spaissareiden tehdä elämällään mitä haluaa, kunhan ei tapa ketään, ei SINUN ole PAKKO niitä mennä katsomaan.

        Ja minkä ihmeen takia pitää tänne tulla ruikuttamaan jotain tollaista, vai menetkö joka ikiseen ketjuun ruikuttamaan missä on jotain mistä et henkilökohtaisesti vain pidä.

        Ei millään pahalla, mutta kovasti vain ihmetyttää tuollainen käytös.

        Minusta on säälittävämpää haukkua jotain joka haluaa ansaita rahaa, kuin ansaita sitä.


      • Turma79
        Jatta kirjoitti:

        Tuleeko kaikki olemaan mukana vai vain geri, emma, mel B ja Victoria??

        Kaikki 5 on mukana :)


    • ikuinen spaissarifani

      Todella mahtavaa, että Spaissarit tekevät paluun. Toivottavasti saatais vihdoin myös uusia levyjä niiltä! Mullon kaikki Spaissareiden levyt ja haluaisin niitä lisääkin.

    • ..........

      Olisin ollut iloinen joskus pikkulikkana siinä 90-luvun lopussa. Oikeastaan odotinkin silloin comebackia.
      Nyttemmin musamaku on muuttunut "hieman" hevimpään ja rockinpaan suuntaan, mutta kiva juttu pikkutytöille tai joillekin vanhoille faneille.

    • kissakattimiumau

      Spice Girls on musta tosi hyvä bändi ja oon tosi onnellinen kun ne tulle taas!!! Kuuntelen yhä sitä ja tulee hyvä mieli!!!!

    • PULA !!!!!!!

      No joskus luin että miten noilla spaissareilla meni sen jälkeen kun ne erosivat. Kaikki köyhistyivät (paitsi victoria ja kiitokset siitäki kuuluu beckhamille).

      Monet muuttivat pienempää kämppää ja joku noista spaissareistä teki omia levyjä aika montaki mutta loppujen lopuksi ei kukaan heistä menestynyt soolo uralla.

      Ja miksi nytten he palaavat yhteen? Olisko mahdollisesti kyse rahasta? :D

      Hyvää musaa ne tekee emmä sitä keillä mutta kun kuuntelee niitten musaa vähän tarkemmin ja miettii niitten elämää ja tätä tilannetta että he palaavat yhteen vuosien jälkeen niin raha siinä haiskahtaa...

      No mutta, toivottavasti tulee yhtää hyvää musaa ku ennenkin =D

      • jkvm

        mitä itse tekisit siinä tilanteessa :D


    • ei voi olla totta

      EN TODELLAKAAN USKO TÄTÄ..ITTE OLEN DIGANNUT LÄHINNÄ SUOMALAISESTA ISKELMÄMUSASTA JA KARI TAPIOSTA.CHRIS REASTA YMS...EN KOSKAAN 1990-LUVULLA OLLUT INNOSTUNUT SPICE GIRLSISTÄ

    • RK89

      tukenut tissinsä liian pieneen kolttuun. Lasten imettäminen näkyy,

    • DarkFly

    • robert

      Todella kuvottavaa

    • OmBBu95

      Mä oon nyt tän vuoden tammikuussa alkanut innostumaan Spice Girls:ien musasta ja innostuin, kun siskoni kertoi, että Spaissarit tekee paluun! Jes, jes, jes!

    • eikä.

      tuommoisten bändien aika on ohi ja comeback varmaankin epäonnistuu.aikaisintaan 10-15 vuoden kuluttua vasta olisi comebackin aika.tosin neitoset ovat silloin jo niin rupsahtaneita ettei heitä viitsi lavalle enää päästää.ulkonäöllähän tämä bändi onkin tienannut eikä musiikilla joka ei ole mistään kotoisin mut kai jotku silti siitä tykkää.niin ja caps lock on rikki joten turha marista kirjoitus asusta.

    • Mä oon tiennyt tästä jo jonkun aikaa mutta MAHTAVAA silti!!!!!!!!!!
      Ihanaa on

    • mamas

      AAAAAAAH LAUKEAN

    • Jessus Marisija

      taitaa olla Posh'in käyttörahat tiukemmilla, kun aviomies
      potkii halvempaa rahaa. Itse asiassa kaikki ovat joudutta-
      neet kyseenalaista comeback'ia samasta ahneesta syystä.

      Musiikkimaailma saa taas alakäyrän.

      • ph3

        Ei se halvemmalla potki palloa amerikoissa, sehän saa suuret mainostulot siellä ja rouvallakin taitaa potkis hyvin kun uusin vaatemallisto tulee myyntiin Nykissä Saks'lla ja Losissa hienostoputiikeissa.


    • _H86_

      Ihanaa, hienoa kun palaavat! :)

      • tusujusuu

        On taitanut tytöiltä loppua rahat.


      • Nimetön
        tusujusuu kirjoitti:

        On taitanut tytöiltä loppua rahat.

        en usko, että työiltä olis rahat loppu. On vain kiva, kun ne yrittää uudestaan


      • tusujusuu
        Nimetön kirjoitti:

        en usko, että työiltä olis rahat loppu. On vain kiva, kun ne yrittää uudestaan

        No mistäs sinä sen tiedät?


    • Tion

      Kaikki Spice girlsien levyt löytyy mun levyhyllystä ja kyllä tulevakin levy täytyy sit hankkia kun se tulee myyntiin. Oikeesti hienoa! Girl Power!=)

    • tosi hieno homma;D

      just tosi pari viikkoo sit kuuntelin ja muistelin ja aattelin et harmi ku ne ei jatkanu pidempää. mut nyt sit kummiskiii. jibiiii

      • Nykyään 23 vee

        Mäki olin SUUUURI Spice girls-fani ja muistelen kyllä lämmöllä noita aikoja kun tuli osteltua Spice-kamaa, tarroja, tikkareita, kuvia.. Nykyään en niin suuri fani mutta kyllä Spaissarit teki lähtemättömän vaikutuksen silloiseen teiniin. Victoria oli mun suosikki ja kaverini lemppari Emma. :) oli se ihanaa..


    • Höperöinen

      Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :D

    • spiceteenager

      Voi voi eeeeiii, en halua aikuisia äitejä comebackiin. Se oli se juttu. Miksi aina kaikkien pitää tehdä joku epätoivoinen comeback? En ymmärrä. Se mikä oli silloin, oli silloin ja antakaa olla.

    • ...EIIIIII

      EEEEEIIIIIIIIIIIIIII, EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!
      Tässä oiva esimerkki maailman hulluudesta, bändit tekee comebackiä eläkevuosiensa lähestyessä kovaa vauhtia.
      Näiden tyttöjen flirtti kappaleet eivät toimineet ennen eivätkä todellakaan tule toimimaan nyt!

    • jantunen80

      Hyi v...u mitä ne ne yrittää tosi syvältä. Mut kaikkien pitää yrittää massit vissiin muijilla loppu. Ku pitää vielä lavalle yrittää tuskin sinne hirveen paljon jenggiä edes tulee!!!!

      • Turma79

        Jos ne tekee aikuisempaa musiikkia tällä kertaa, joka vielä on hyvää ja kolahtaa, tiedä vaikka itsekin pitäisit.

        Ja jos ne jatkaa sitä vanhaa, jonka kohderyhmä on teinitytöt, ei sinun varmaan tarvitse siitä pitääkkään. Ellet ole teinityttö ;)


    • jotka diggaili/diggaa

      spaissareita. Itse pidin kovasti. Löytyy yksi levy ja se leffa. Juuri tuossa pari päivää sitten viimeksi kuuntelin ja niin tuli hyvät muistot mieleen. Minusta ei ole epätoivoista lähteä yrittämään comebackia. Hienoahan se vain on!!! Hekin varmasti ovat muistelleet menneitä ja ajattelleet että olisi kiva taas kokeilla. En siis usko että rahan takia tekevät. Voi tuntua vaan oudolta kun musiikki voi olla vähän erilaista ja onhan se tyylikin sieltä ysikymppisiltä hieman muuttunut!;D Parasta toivon heille ja yritykselle.
      VIVA FOREVER!!!

      • Kunnon Keijo

        voi v mitä hommaa....menkää pihalle painiin jos nuin pahaa tekee...huh huh...voi täällä pallolla paheempaaki tapahtua ku spaissarien paluu...miettikää....te harvat ihmiset....voi voi...


    • -Minsku

      Spaissareiden comeback on ihan hieno asia, mutta vähän veikkaan ettei tule kamalasti menestymään. Gerin lähdettyä suosio lopahti sen verran että epäilen että siitä enää sellainen hulabaloo tulee kuin silloin ennen...mutta saavathan he yrittää..:)Itse kuuntelin nuorempana sen verran spaissareita että sitä ensimmäistä levyä on tosi hieno kuunnella ja tulee paljon hyviä muistoja mieleen,mutta en usko että tulisin (tai joku muu) toiste fanittamaan niin paljon kuin sillon...

      • Kunnon Keijo

        niin ja onko Kari Tapio ja iskelmä eri asia?..hä?


    • jaa a?

      voi olla ettei tää enää toimi. toki kuuntelin pienempänä ja leikittiiki aina mut ehkä tää ei sit enää ku sillon niil oli kaikki paksupohjaset kengät enkä usko että ne enää sellasia käyttää. kuka tietäää

    • ----- ----------- ------------

      NO voi vittu...

      • komentti

        hei keksitkös ton ihan itse buuujaah mene ruotsiin ja leikkaa varpaankyntes xD


    • lurps

      Paska poppia.

    • Spaissarit4evah!

      Vuosituhannen kovin uutinen!!!!!!!!!!!!

      • jeeeeeeeee

        Spice Girls on paras! sitä ei muuta mikään:D

        "Tell me what you want what you really really want!!!!!!!"

        -ikuinen fani-

        ps.se taika ei häviä mihinkään!


    • se on hienoa kun saa taas nähdä tuon kauottaren lavalla..!!toi vaalea on niin kaunis nainen että voin olla 2 kuukautta syömätträ jos saan pusun..T:jouni

    • Mini-Chan

      Vai että Spaissarit tulee taas. No heillä oli kieltämättä siihen aikaan aivan mahtavaa musiikkia. Kuuntelin sitä aivan haltioissani silloin! Ja olen tosin kuunnellut sitä välillä, kun on halunnut muistella vanhaa aikaa! :) Mutta saannyt katso mitä siitä enää tulee tuosta paluusta.. No, sitä jäämme odottamaan, joko innolla tai kauhistuksella.

    • rosepepper mam

      Helmi homma :)) Toivottavasti musa toimii yhtä hyvin kuin aikoinaan.. myös tähän päivään. Olihan siinä jotain, koska siitä tuli sentason ilmiö. En lukenu koko ketjua, mutta käsittääkseni Geri puuttuu porukasta, vai?
      Mielenkiinnolla odottelen ja palaan muistoihin kun tyttärieni kans diggailtiin.

    • paskaa

      vittu tollasta paskaa kuuntele Erkkikään

    • tämä-

      jo nähty ennenkin: Rasvalettipenikat eivät kestä muiden musiikkimakua eikä takaisintulevia bändejä jos ne eivät ole jotain vitun teinikähinäjengejä. Nämä kyseiset hevipelleilijät ovat surkuhupaisinta porukkaa kaikkien musiikinkuuntelijoiden keskuudessa :D

    • vanhoja muistoja

      Muistan kun ala-asteella vaihdeltiin tyttöjen kanssa sellaisia Spaissarit keräilyvalokuvia. Emma oli mun suosikkini silloin ja luovuin kaverilleni monesta kuvasta saadakseni kuvan, jossa Emma on jossakin läävässä ja puhuu vanhanaikaiseen pöytäpuhelimeen.

    • taitaa........

      olla rahat loppu noilta "spaissareilta". eihän sitä loputtomiin voi kuluttaa miljoonaa viikossa, vaan joskus rahat loppuu. bändillä on legendan maine, joten on ihan sama mitä paskaa ne pukkaa pihalle, kaikki ostaa levyn kuitenkin. todennäköisesti he kuitenkin yrittävät vielä tehdä jonkinlaista musiikkia, eivätkä ihan r&b tms lehmänpaskan tasalle alennu. säilyttävät siten option vielä mahdolliseen seuraavaan levyyn.

      • Morphinea

        Muistan kun olin omasta mielestäni suurin fani.mutta näitten aika on mennyt ohi kuten Nylon Beatin.
        GirlPoweria toivon takasin saapuvaksi mutta se ei ikinä tule olemaan sama asia.


    • WTFITNOJ

      Mitä mä nuita kuvia "tytöistä" kahtoin ni nimen tulis olla pikemminki Spiced Women tai jotai vastaavaa. En usko että comeback tulee onnistuun ku "tytöt" on kasvaneet "naisiksi" joten tuskin enää myyään slsillä ja kauneudella.

      • sikipidiskapadi

        Missäs vaiheessa ne ees on tyttöjä olleet? en kylllä muista et ne ois mitään teinejä olleet ku eka levy tuli ulos...


    • kauan kestä

      Tais vissiin tytöiltä rahat loppua ja nyt pitää sitä yrittää laulamista taas...

    • iso mies

      spaissarit muka takas hah viikon vitsi ei tuu menestymään enää

    • Peppilotta84

      Ihanaa jos ois totta. Spaissarit osas sentään käyttäytyä toisin kuin Paris, Britney, Lohan... Kyllä tarvittiinkin jo julkisuuteen jotain naisen mallia. Spicegirls sitä oli. En kyllä jaksa uskoa että ne jaksaa innostua ihan samalla mitalla. Ehdottomasti tekevät parempaa musiikkia kun muut tän päivän tyttöbändit.

    • http://world6.monstersgame....
    • sussssku]

      ei tule mitää tosta spaissarijutust, ne oli kovii joskus 90-luvulla mut ei enää. ne tekee korkeintaa sellasen yhen-ihanookoo- biisin ja siihen se jää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe