mitä kouluja käynyt

onko ammattia

Mitä muuta kyseinen Papan rahoilla mälläävä on tehnyt - paitsi siis tuhlannut isukin rahoja?
Onko päässyt edes paikallisesta peruskoulusta läpi? Ei mitään opintoja, ei ammattia, mitä sitten kun/jos Hilton-hotelliketju menee konkurssiin ja rahat loppuu?
Joutuuko rassukka oikeesti töihin ekan kerran elämässään?
Todennäköisesti ei, isukki on tajunnut tallettaa eläketilille tarpeeksi ja kuukausiraha tulee tilille silti.

Ei siinä mitään jos käyttää vähän hyvää syntyperäänsä ja kauneuttaa edukseen (aikaa ja rahaahan on istua kauneussalongissa työkseen), mutta jotain pitäisi saada aikaan myös omassa elämässään.
Mitä muut sisarukset tekevät, kuka suvusta jatkaa hotellibisneksissä?

2

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seuraavissa

Hilton on käynyt useampia kouluja, muun muassa Dwight School- ja Rancho Mirage -lukioita, ja on ylioppilas.

Tiedoksesi, että Hilton on tienannut omat rahansa (vuosi vuodelta useampia miljoonia) 19-vuotiaasta lähtien. Ensin mallinhommilla (mm. GUESS, Tommy Hilfiger, Christian Dior), sitten omalla tv-sarjallaan (The Simple Life; viides kausi menossa) sekä muilla tv-sarja- ja elokuvarooleilla (14 elokuvassa ja viidessa tv-sarjassa) ja nythän hänellä on ties mitä rahanlähteitä (levy, kello-, koru- ja laukkulinjat, mobiilipeli, pari kirjaa, klubiketju). Neitonen elää tulojensa koroilla, ja voisi jäädä loppuelämäkseen laakereilleen.

• Ei esim..leffa rooleja tai ...

Eihän se pässi osaa tehä mitään siin Simple life ohjelmassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe