Voiko Visa Electronilla maksaa Pariisissa? Tai nostaa sillä rahaa?
Vastaukset 7
- Touko_pouko
Kyllä.
- xxxxxxxxxxxxxcccccccccccc
Kun olet saanut kortin niin sen mukana on tullut informaatiota!
- ....
Kyllä 10 vuotta sitten hankkinut.
- ...................
Tässä niitä harvoja asioita, joissa Ranska on ollut Suomea teknisesti edellä. Vuonna 2002 visa electron ei käynyt Suomessa vielä juuri missään maksuvälineenä, Ranskassa käytännössä kaikkialla.
- kelpaa??
Olin toukokuussa Pariisissa ja niinkin suuri liike kuin BHV ei hyväksynyt Visa Electronia... Ja aika monista liikkeistä puuttui Visa Electronin tunnus maksuvälineiksi kelpaavien luettelosta. Nostot automaateista sujui kyllä ongelmitta...
- tkkgirl
pariisissa 2 vuotta asuneena, visa electron (suomalainen malli) kelpaa joka puolella maksuvälineenä, mutta pari kertaa on tullut vastaan liikkeitä jotka ennen kyllä hyväksyivät kortin, ovat sanoneet, etteivät hyväksy visa electronia, onglemien takia,, joten kannattaa varata rahaa mukaan, jota saa tietenkin nostaa mistä vaan sillä kortilla, ja yrittää maksaa kortilla kans.
- jokujokaeksy
voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4842150Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35868Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39834- 71828
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht451814- 55741
- 44685
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40630Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40626- 63563