Miten voi ladata musiikkia laillisesti macillä, jos ei omista luottokorttia?
Onko ainut vaihtoehto LimeWire, joka ei ole laillinen?
Musiikkia laillisesti?
12
883
Vastaukset
- ei tarvitse luottokorttia
iTunes Storeen riittää Visa Electron (ei ole luottokortti) jonka saavat jopa alle 18-vuotiaat. Käy kysymässä lisää pankistasi. Ainakin joissain pankeissa Visa Electron on täysin ilmainen alle 18-vuotiaille.
- ap.
Tämä iTunes vaatii nimen omaan oikean Visan tai vastaavan, kyllä mulla on toki Electron. Kaikkee musaa ei edes löydy piraateilta, voisin hyvin maksaa musasta josta tykkään!
- 1stMacFinn
ap. kirjoitti:
Tämä iTunes vaatii nimen omaan oikean Visan tai vastaavan, kyllä mulla on toki Electron. Kaikkee musaa ei edes löydy piraateilta, voisin hyvin maksaa musasta josta tykkään!
Nythän on niin, että toisen pankin Electron toimii, toisesta pitää aktivoida ensin verkkomaksaminen ja kolmannen ei toimi mitenkään.
Kenen kortti sulla on? - ap.
1stMacFinn kirjoitti:
Nythän on niin, että toisen pankin Electron toimii, toisesta pitää aktivoida ensin verkkomaksaminen ja kolmannen ei toimi mitenkään.
Kenen kortti sulla on?Sammon. En ole edes kokeillut, voiko iTunesista sitten ostaa Visa elektronilla?
- Visa Electronilla
ap. kirjoitti:
Sammon. En ole edes kokeillut, voiko iTunesista sitten ostaa Visa elektronilla?
iTunesista voi ostaa musiikkia Sammon Visa Electronilla.
- ap..
Visa Electronilla kirjoitti:
iTunesista voi ostaa musiikkia Sammon Visa Electronilla.
No pitäneen illalla kokeilla :)
- Mika....
... laitama ahkerasti palautetta winonly musakauppoihin siitä, että niitten politiikka on perseestä niin kukaties ne käsittävät että kasvava joukko linux ja mackäyttäjiä toisi mukavan lisän liikevaihtoon. Sitä odotellessa ostama kaupasta cd-levyjä ja ripataan niitä. Tässä tapauksessa myös laiton kopiointi on oman moraalini mukaan hyväksyttävää koska musiikin ja tietokoneohjelmiston kytkykauppa ei sitä ole (no ei tietenkään aikuisten oikeesti saa varstaa, mutta jotenkin noita despootteja vastaan on taisteltava). Itse kyllä hankin kiltisti luottokortin ja rekisteröin sen applestoreen vaikken olekaan juuri sieltä mitään kerinnyt ostamaan, vaikka drm-vapaanakin saisi (sitäpä nämä winonlylafkat ei tarjoa).
- ap.
Olen ollut kohta vuoden töissä, eikös se ole oikeutus oikeeseen Visaan? Mutta silti vituttaa tämmöinen "rajoitus"
- ap.
ap. kirjoitti:
Olen ollut kohta vuoden töissä, eikös se ole oikeutus oikeeseen Visaan? Mutta silti vituttaa tämmöinen "rajoitus"
Lähti ainaskin NetAnttilaan
- Mika...
ap. kirjoitti:
Lähti ainaskin NetAnttilaan
... pistin minäkin joten eiköhän tämä touhu ala pian muuttua netanttilassakin;-) palautetta laitoin ylelle jo aikaisemmin Elävän arkiston toiminnasta (vaikka sen sainkin toimimaan sekä mäkissä että linuxissa, niin silti vaatimus windowsin käyttöön ei ole perusteltua).
- 1stMacFinn
iTunes Storeen voi ostaa lahjakortin (esim. joku tuttusi ostaa sinulle vaikka 20 euron lahjakortin, jonka maksat hänelle käteisellä) tai ostat Applen nettikaupasta iTunes kortin 15-25 euroa ja maksutavaksi valitset pankkisiirron. Maksat sen ja saat koodin, jolla sitten ostat iTunes kaupasta.
Ei sun välttämättä tarvitse omistaa luottokorttia, rahaa pitää kyllä olla.- ap.
Kyllä olen ihan töissä käyvä ja kohta varmaan saaneen luottokortinkin, eikös sitä vuosi pidä olla töissä ennen kuin sen kortin saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984