niin joka kerta kun runkkaan on pakottava tunne jännittää paikat kovin esim suoristan jalat ja jännitän ne kovin.. kyllä minä joskus onnistun jännittämättä mutta todella harvoin.. eli haluaisin tästä eroon.. vai voiko tälläinen olla hyvästä.. ?
runkkaus
9
4048
Vastaukset
- fffdsedfa
Omasta mielestäni runkkaaminen on puolet mukavempaa jäykistämällä samalla jalat.
- ..............................
Muutamana kertana kun oon vahingossa jäykistänyt reisiäni, ne ovat alkaneet kramppaamaan aika vittumaisesti, joten yritän välttää.
- Tumputtaja
Jalkojen jännittäminen on todella tavallista runkatessa. Itsekin teen sitä joka kerta. Kunnon vastusta pitää olla että lastit lähtee :) Pidä hauskaa :P
- nöösi_poika
...jalkansa. Se on ihan normaalia. Keho kestää enemmän G-voimia.
No, runkatessa jalat jännittää sen takia, että verta tulee tällöin jaloista pois ja suhteellinen verenpaine nousee muualla kehossa.
Näin verta riittää kulliin pitämään se jäykkänä ja aivoihin, jos orgasmin tuntemus muodostuu.
Runkatessa on melkein pakko jännittää jalkoja. Muuten kestää homma kyllä tosi kauan. - Anonyymi
On hieman vanha keskustelu mutta hällä väliä. Tossa just runkkasin ja jännitin jalkaa, niin jäätävä kipu tuli polven alapuolelle siihen taakse. Siis aika sairas kipu. Alkoi helpottamaan n.10 sekunnin jälkeen kun pitää paikoillaan. Mutta vielä 15min jälkeen tuntuu vähän siinä kohtaa. Pitäisiköhän asialle tehdä jotain? Ja tiedoksi olen urheillut tänään jo jonkun verran joten en tiedä liittyykö siihen.
- Anonyymi
Suonenveto iski. Se on aika tavallista eikä oo vaarallista. Kannattaa venyttää jalkaa: https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00498
- Anonyymi
Joskus toi tulee molempiin pohkeisiin jopa samaan aikaan. Se on suonenveto eli kramppi. Ota kiinni varpaista ja venytä niitä ylöspäin sillä se lähtee kun iskee päälle.
- Anonyymi
itellä tää ihan sama juttu
- Anonyymi
Tuleeko pohkeet kipeäksi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681759
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!551644Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1181225Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701201- 1111018
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa56921Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s89882La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10786Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57763- 59735