Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mopopoika jäi auton alle

naantali123

Hei!
Tänään 8.6 päivällä, jäi naantalin tiellä mopopoika auton alle ylittäessään suojatietä. Olin paikalla kun tämä tapahtui ja juoksin auttamaan häntä, ajattelin että osaisin auttaa jotenkin kun olen lähihoitaja. Poika oli noi 15-16 ikäinen.Hänellä oli muistaakseni valkoinen crossi pyörä, vissiin yamaha, tummansiniset verska housut ja beige t-paita, lisäksi hän oli aika laiha poika. Yritin kysyä pojan nimeä mutta hän oli niin sokissa ja suurissa kivuissa etten saanut häneen mitään kontaktia. Hänellä oli avomurtuma vasemmassa reisessä ja suusta tuli verta. Onneksi paikalle tuli mies joka sanoi olevansa ammatiltaan ensihoitaja. Ambulanssi soitettii ja poliisi kutsuttiin ohjaamaan liikettä. Lähdin poikaystäväni kanssa pois ennen kun ambulanssi tuli, koska auttavia ihmisiä alkoi olemaan jo tarpeeksi. Nyt vain vaivaa että miten pojalle kävi ja miten hän toipuu. Haluaisin tavata sen pojan ja kertoa että olin auttamassa häntä, mutta en tiedä hänen nimeään tai missä sairaalassa hän olisi. Tiedätkö sitä jotain tästä pojasta? Jos tiedät jotain, ole hyvä ja laita viestiä tähän osoitteeseen : [email protected] KIITOS:)

3

1680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotenkuten

      Vaikeuksia tulossa ehkä loppuelämäksi, tuskin kuoli. Vanhemmat, muistakaa mopoa ostaessanne riskeeratte nuoren elämän!

    • infoloota

      Olen itse saman ikäinen ja tuntomerkit vastasivat minuun vähän liiankin hyvin.. Ainoa vain, että onnettomuus tapahtui noin 2kuukautta myöhemmin..

      Eli kävi niin, että menin suojatietä mopolla ja oli kaksi kaistaa. Toisella kaistalla oleva pysähtyi ja antoi tietä, mutta seuraavalta tultiinkin sitten kylkeen.. Vauhtia oli sillä aika paljon ja jalka poikki kahesta paikkaa nilkasta ja säärestä.. Painan vain reilut 100kiloa, niin lensin konepellille ja oikea jalka jäi puskurin ja pyörän väliin siinä sit konepellille ja siitä kierittiin maahan.. Pyörä tuhannen säpäleinä, mutta ei sitten muuta käynytkään.. itse nousin lähes heti ylös seisomaan ja ihmettelemään tilannetta.

      Tämä tapahtui siis 23.8

      • naantali123

        se poika jonka mä näin ei kyllä kävellyt ja oli tajuton. Hyvä ettei sulle käynyt sen pahemmin. Olisi kiva tietää että mitä sille pojalle kuuluu jota autoin. :/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe