Ostetaan prätkärotsi

MikaPR

Terve!

Ois haussa tämän tyylinen prätkärotsi: http://www.renaissancecycleleather.com/jacket.jpg
Kulumaa saa olla vaikka kuinka paljon. Itse olen n. 175cm pitkä ja laiha...
hartioiden unelmaleveys olisi n. 47cm ja kokonaispituus n. 68cm

Mielellään pääkaupunkiseudulta, mutta myös pohjoisemmasta saa tarjota!

cheers, Mika

21

4840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokkolan Kallentorin kirppiksellä roikkuu 2 ton tapasta, no:t 50 ja 52, mustat, tuliterät, h. € 50/kpl.
      Kolmas oli punanen ja mun piti ostaa se ku oli ainoo mikä sopi, se oli 54 :(

      • MikaPR

        Kiitoksia kamalasti vihjeestä, mutta Kokkolan tori vaikuttaa vähän turhan kaukaiselta tällä hetkellä.


      • Prätkärotsi

        Kokkolassa on Kallentori-kirpputorilla yhä edelleenkin puhvelinnahasta teetetty perinteistä Marlon Brando-tyyliä oleva musta prätkärotsi, josta myyjä pyytää 120 euroa. Kyseinen prätkärotsi on suurin piirtein kokoa M ja siinä on olkapoletit ja siinä on muutoinkin kaikki kyseistä M.B.-tyyliä omaavat yksityiskohdat. Tämä prätkärotsi on omanlaisensa yksilö koska se ei ole sarjatyönä tehtaassa tehty vaan erikseen jolle kulle mittatilaustyönä teetetty.


    • sulle...

      No tuohan on se typerin takki mitä jokaisella nykyään on...jopa lökähousuhopparit kantaa tollasia.Ne on usein Made in HongKong laatua ja ohutta paperinahkaa.Ei rutise,ei narise,ei natise...kiilto häviää heti ja nuhjaantuu nopeesti.Ei ole jämäkän paksu ja jäykkä.Noi takit on lähinnä akkamaisille tyypeille tarkoittu tai ihmislle joilla on huono itsetunto ja kuvittelevat tollasen leikki takin päälle laittaessaan olevan koviksia...tietysti asiaan kuuluu että housuissa pitää sitten riippua vielä ainakin 10 erilaista ketjua suuntaan ja toiseen :-)

      • MikaPR

        Minua ei ketjut kiinnosta paskaakaan. Ei myöskään honkkarilaatu. Ei kiiltokaan. En tiedä mitä meinaat akkamaisella tyypillä, mutta käy mulle, tykkään akoista muutenkin. Huonosta itsetunnosta en niinkään tiedä, mutta juurikin tuon mallin ulkonäöstä diggailen eniten. Niin ja vaikutat erittäin luuserilta.


      • JÅTKÄ SINULLA
        MikaPR kirjoitti:

        Minua ei ketjut kiinnosta paskaakaan. Ei myöskään honkkarilaatu. Ei kiiltokaan. En tiedä mitä meinaat akkamaisella tyypillä, mutta käy mulle, tykkään akoista muutenkin. Huonosta itsetunnosta en niinkään tiedä, mutta juurikin tuon mallin ulkonäöstä diggailen eniten. Niin ja vaikutat erittäin luuserilta.

        ON ASENNETTA.tOI ON AINOA AITO OIKEANTYLINEN NAHKAROTSI MULLAKIN ON SAMANLAINEN, ON VAAN AITO PRÄTKÄROTSI PAKSUA LUJAA NAHKAA.JA ON REISSUSSA RÄHJÄÄNTYNYT,ENKÄ LUOVU SIITÄ KOSKAAN.PILOTTI-TAI NAHKAROTSI ON AINOA OIKEA ROTSI!


      • Prätkärotsifani
        JÅTKÄ SINULLA kirjoitti:

        ON ASENNETTA.tOI ON AINOA AITO OIKEANTYLINEN NAHKAROTSI MULLAKIN ON SAMANLAINEN, ON VAAN AITO PRÄTKÄROTSI PAKSUA LUJAA NAHKAA.JA ON REISSUSSA RÄHJÄÄNTYNYT,ENKÄ LUOVU SIITÄ KOSKAAN.PILOTTI-TAI NAHKAROTSI ON AINOA OIKEA ROTSI!

        Olen täysin samaa mieltä yllä olevan kanssa eli: Ainut oikea prätkärotsi on se perinteinen niin sanottu Marlon Brando-tyylin musta vyötäröön asti ulottuva nahkatakki, jossa on nepparilliset olkapoletit, nepparilliset kaulukset, nepparillinen tupakkatasku, kolme kirkasvetoketjullista taskua ja pitkä kirkasvetoketjullinen prätkärotsin alhaalta ylös asti ulottuva vetoketju edessä jolla prätkärotsi suljetaan ja avataan haluttuun korkeuteen asti tai kokonaan, vyötärön kohdalla on perinteisesti helmavyö, jolla prätkärotsi voidaan kiristää haluttuun kireyteen, kummassakin hihansuussa kirkas vetoketju, jolla hihansuu voidaan kiristää kiinni, prätkärotsin takana kummankin hihan tyvessä perinteinen leikkaus, prätkärotsissa kaikin puolin muutonkin perinteiset leikkaukset, rotsin sisäpuolella joko yksi tai kaksi povitaskua, jos kaksi, niin (lähes) poikkeuksetta toinen on vetoketjullinen ja toinen on ilman vetoketjua ja ilman mitään muutakaan suljinta oleva j.n.e., kyllähän te kaikki tiedätte vaikka en olisi selittänytkään tätä Marlon Brando-mallista prätkärotsia, että millainen se on ja tälläisten prätkärotsien valmistajiahan on maailmanlaajuisesti suorastaan lukemattomia, joten kaikissa yksityiskohdissa on pieniä variaatioita m.m. nahan laadun, kovuuden-pehmeyden, ohuuden-paksuuden ja kaikkien muittenkin asioitten suhteen mutta kaikki on muutoin oikeilla paikoillaan.


      • Prätkärotsifani
        Prätkärotsifani kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä yllä olevan kanssa eli: Ainut oikea prätkärotsi on se perinteinen niin sanottu Marlon Brando-tyylin musta vyötäröön asti ulottuva nahkatakki, jossa on nepparilliset olkapoletit, nepparilliset kaulukset, nepparillinen tupakkatasku, kolme kirkasvetoketjullista taskua ja pitkä kirkasvetoketjullinen prätkärotsin alhaalta ylös asti ulottuva vetoketju edessä jolla prätkärotsi suljetaan ja avataan haluttuun korkeuteen asti tai kokonaan, vyötärön kohdalla on perinteisesti helmavyö, jolla prätkärotsi voidaan kiristää haluttuun kireyteen, kummassakin hihansuussa kirkas vetoketju, jolla hihansuu voidaan kiristää kiinni, prätkärotsin takana kummankin hihan tyvessä perinteinen leikkaus, prätkärotsissa kaikin puolin muutonkin perinteiset leikkaukset, rotsin sisäpuolella joko yksi tai kaksi povitaskua, jos kaksi, niin (lähes) poikkeuksetta toinen on vetoketjullinen ja toinen on ilman vetoketjua ja ilman mitään muutakaan suljinta oleva j.n.e., kyllähän te kaikki tiedätte vaikka en olisi selittänytkään tätä Marlon Brando-mallista prätkärotsia, että millainen se on ja tälläisten prätkärotsien valmistajiahan on maailmanlaajuisesti suorastaan lukemattomia, joten kaikissa yksityiskohdissa on pieniä variaatioita m.m. nahan laadun, kovuuden-pehmeyden, ohuuden-paksuuden ja kaikkien muittenkin asioitten suhteen mutta kaikki on muutoin oikeilla paikoillaan.

        Lisäyksenä yllä olevaan: Marlon Brando-tyylin prätkärotsin vuori on yleisimmin musta, polyamidia PA (=nailonia) tai polyesteriä ja se voi olla tikattu tai tikkaamaton, tikattuna se on kuin salmiakkikuvioinen, jos vuori on tikattu, voivat hihat silti olla tikkaamattomat tai päinvastoin (erittäin harvinaista), yleensä hihojen vuori on prätkärotsin muun vuoren mukainen, joko tikattu tai tikkaamaton. Prätkärotsin vuori on väriltään yleisimmin siis musta, seuraavaksi yleisin vuoren väri on kirkkaan punainen.


      • !!!!!!!!!
        JÅTKÄ SINULLA kirjoitti:

        ON ASENNETTA.tOI ON AINOA AITO OIKEANTYLINEN NAHKAROTSI MULLAKIN ON SAMANLAINEN, ON VAAN AITO PRÄTKÄROTSI PAKSUA LUJAA NAHKAA.JA ON REISSUSSA RÄHJÄÄNTYNYT,ENKÄ LUOVU SIITÄ KOSKAAN.PILOTTI-TAI NAHKAROTSI ON AINOA OIKEA ROTSI!

        ISOILLA kirjoittaminen huutamista


    • laittaa..

      Ilmoitus ostetaan ja myydään palstalle, voisi tärpätä. Palsta sijaitsee tuossa ihan "vieressä"

    • MYYN HKI

      Hei.

      minulta löytyy ko. kuvanmukainen aito/perinteinen/parasmallinen prätkärotsi nahkatakki.

      olen 176 cm ja 74 kg, ja takki on minulle sopiva / isohko.
      myyn tarpeettomana.

      hki alueella, saa sovittaa, väri musta, aitoa nahkaa. hinta 70 euroa.

      mailaa suoraan:
      [email protected]

      • myyn hki

        sori, eli nahkatatakki on minulle sopiva / pienehkö, ei liian isokokoinen lökäri.


    • IXS

      Minulla on viitisen kertaa päällä ollut IXS:n nahkatakki malli Phoenix (samanlainen kuin malliston Spencer). Eli tyylikäs klassinen "Marlon Brando" -leikkaus sillä erolla, että kyseinen takki on tarkoitettu moottoripyöräilyyn (tiivistyy lantiolta, takaosa ei nouse jne). Uuden hinta on ollut 350 euron paikkeilla ja takkia voi täysin verrata uuteen. Myyn itselleni tarpeettomana, koska ajan vain goret päällä matka-ajoa. Takki on kokoa M ja minä olen 177 senttiä ja 66 kiloa ja siis hoikka. Tuo vois olla sinulle tosi soppeli. Jos kiinnostaa soittele, niin keskustellaan hinnasta, puh 0500 719283.

      • Prätkärotsi

        Yllä oleva kirjoitus on hyvä muun muassa Marlon Brando-maininnan ja M.B.-tyylin mukaisista maininnoista (muun muassa M.B.-tyylin mukaiset leikkaukset) ansiosta.


        Kyseisen tyylin prätkärotsi-kauppanimiä, valmistajia ja kauppaliikkeitä on useita, joista seuraavassa vain muutama. Prätkärotsimerkit (kauppanimet) ja niitä myyvät liikkeet ovat alla täysin sekalaisessa järjestyksessä enkä ole maininnut, että mikä kustakin nimestä on prätkärotsi-kauppanimi ja sitä myyvä liike:

        Leather Heaven
        Garageland
        Off Track Leathers
        Stuntman
        Dekadenz
        Genuine Biker
        Genuine Leather
        Redskins
        Rageon


      • Prätkärotsi
        Prätkärotsi kirjoitti:

        Yllä oleva kirjoitus on hyvä muun muassa Marlon Brando-maininnan ja M.B.-tyylin mukaisista maininnoista (muun muassa M.B.-tyylin mukaiset leikkaukset) ansiosta.


        Kyseisen tyylin prätkärotsi-kauppanimiä, valmistajia ja kauppaliikkeitä on useita, joista seuraavassa vain muutama. Prätkärotsimerkit (kauppanimet) ja niitä myyvät liikkeet ovat alla täysin sekalaisessa järjestyksessä enkä ole maininnut, että mikä kustakin nimestä on prätkärotsi-kauppanimi ja sitä myyvä liike:

        Leather Heaven
        Garageland
        Off Track Leathers
        Stuntman
        Dekadenz
        Genuine Biker
        Genuine Leather
        Redskins
        Rageon

        Nahka-Asuste Maurits


      • Prätkärotsi

    • örkki

      www.stuntman.fi löytyypi uusia rotseja hintaan 168€

      • MikaPR

        Kiitos vihjeestä, mutta uutta rotsia en ole ostamassa, liian kallista. Noin 70€ olen valmis maksamaan. Myin vanhan prätkärotsini (liian iso) kaverille neljälläkympillä , joten massiivista hintaa en lähde maksamaan. Ihmeen vaikeata tämä sopivan löytäminen on ollut, vaikka jo jonkin aikaa olen huuto.nettiäkin seuraillut.

        nimimerkki "MYYN HKI" voisi vastata mailiini : ), vai tuliko edes perille?


    • Vulcan mies

      Jos kulkua eteläpohjanmaalle niin käy tuurissa, eli keskisen kupeessa olevassa nahkapaikka nimisessä liikkeessä.
      Tuo rotsi siellä 119€ löytyy kahdelta eri valmistajalta ja on sitä paksua nahkaa!
      Liikkeellä on myös nettisivut http://www.nahkapaikka.fi/

      • pentti i

        T.Mene www.hanx.fi kauppaan löytyy malleja
        ja mallimestarille voi soittaa tai sp laittaa
        koko ogelmissa.Itse tilasin lähi gruisailuun
        takin hintaan n,200€


    • Prätkärotsi

      Tuo on juuri se ainut oikea perinteinen ja perinteisen tyylinen prätkärotsi (niin sanottua Marlon Brando-prätkärotsityyliä oleva prätkärotsi) aina silloin kun käytetään sanaa "prätkärotsi".

      Muissa tapauksissa saadaan ja voidaan käyttää esimerkiksi seuraavia sanoja:
      - ajotakki
      - moottoripyörätakki

      jolloin takin ei tarvitse olla päällysmateriaaliltaan nahkaa, vaan se saa ja voi olla kangasta, esimerkiksi niin sanottua GoreTex:iä

      Moottoripyöräilijät jopa väittelevät siitä, että kumpi on parempi materiaali moottoripyörällä ajettaessa, nahka vai kangas ja paremmuushan riippuu siitä, että minä vuodenaikana ja millaisissa sääolosuhteissa ja ajokeleissä ajetaan. Vähänkään aktiivisimmilla moottoripyörailijöillä on varmasti erikseen sekä nahkaa että kangasta tai muuta materiaalia oleva ajoasu takkeineen, housuineen ja jalkineineen ja kaikkein aktiivisimmilla moottoripyöräilijöillä on varmasti useampikin sekä nahkaa että muuta materialia oleva ajoasu.

      Perinteinen n.s. Marlon Brando-tyylin, väriltään perinteisen musta prätkärotsi sopii kaikkein parhaiten vapaa-aikaan ja tämä prätkärotsimalli onkin erityisesti nuorison suosima sekä poikien että tyttöjenkin. Moottoripyörällä ajettaessa tuon M.B.-tyylin prätkärotsin pahin puute on se, että sillä ei saa tarpeeksi hyvin suojatuksi kaulan seutua tuulelta eikä viimalta vaikka tämälaisen prätkärotsin vetoketju on täysin ylös asti suljettuna ja vaikka rotsin kaulukset ovat täysin ylös kaulaa vasten mitä tiiviimminkin nostettuina.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe