onko tosiaan niin ettei lidlin kassoille löydy kuin nuoria kielitaidottomia hölmöjä..??!!!
ihan myötähäpeää tunsin kun nuori kassa-neiti sönkötti suomea jokaiselle ulkomaalaiselle...
varmasti ymmärsivät hyvin, jopa loppu summan ilmoitti suomeksi...O_o...
nooh..kortilla kun kaikki nykyään maksavat , niin kai ei sen sitten niin väliä...
hieman hölmistybneen näköisiä kyllä olivat...kyllä minäkin vieraassa maassa haluisin kuulla mitä minulta kaupassa peritään...
lidlin kassoista...
15
3189
Vastaukset
- hehee
...
- ichigo-79
yhden kortti ei toiminut niin senkin ilmoitti suomeksi...
heilutti siinä korttia ja ilmoitti ihan suomeksi etei toimi..'
oluin revetä...XD !!!
antaa hyvän kuvan...
mutta mitä voi vaatia, kassa systeemi ohn muutenkin hanurista ja koreja saatiin kun kauppa on ollu pystyssä reilun vuoden.. - kauhee juttu
ichigo-79 kirjoitti:
yhden kortti ei toiminut niin senkin ilmoitti suomeksi...
heilutti siinä korttia ja ilmoitti ihan suomeksi etei toimi..'
oluin revetä...XD !!!
antaa hyvän kuvan...
mutta mitä voi vaatia, kassa systeemi ohn muutenkin hanurista ja koreja saatiin kun kauppa on ollu pystyssä reilun vuoden..ihan järkyttävää!
Opettele sä edes kirjoittamaan suomeksi...
- Jöntti
Kun menet vaikka Kreikassa tai Espanjassa supermarkettiin, et kuin harvassa tapauksessa saa palvelua englannilla. Mutta siellähän se on niin jännää ja eksoottista, mutta Suomessa näköjään niin junttia. Mitähän ne ulkomaalaiset nyt meistä ajattelee...?
- Rauma, Rooma ja Pariisi
Näissäkin on tavallinen käyttökieli maan kieli myös ulkomaalaisille ja ilman häpeilyä. Koetapa sönkätä esim Lafayettessä suomea, ruotsia, saksaa, englantia ja huomaat että suomella pärjää ihan yhtä hyvin kuin muillakin kielillä. Ja yritäpä korjailla vaikka Espanjassa alkuasukkaiden käyttämää kieltä. Toisaalta raha puhuu kaikkialla liikkeissä ihan hyvin eikä ongelmia ole. Ugin Lidlissä on muuten hyvä ja ystävällinen palvelu, on vain pahasti suomalaistumassa valikoimiltaan myös Hesarin mukaan.
- kassa
Jos vähäkään osaa kieliä, ei kukaan mene Liiterin kassaksi.
Juuh,,on se ikävää koko Lirin tulo tänne Suomeen....itse yritin maksaa "ulkolaisella" Visalla,,,ei käynyt,,,kun kysyin miksi,niin vastaus oli " me olemme saksalainen yritys" jahas,,,kerroin,että muissa maissa Visa käy heidän saksalaisissa yrityksissään oikein hyvin...mm Saksassa ja Ruotsissa.Tyttö katsoi minua hölmön näköisenä ja kysyi,"viettekö tavarat itse takaisin hyllyihin" Silloin suutuin ja sanoin,että olin tullut ostoksille ja missä on lähin pankkiautomaatti,josta voin hakea rahaa....sillä tarvitsen tavarat jotka olen varannut ja hakenut....että Lirissä on, kun sinne kauppaan menee ulkomaalaisella Visalla tai muula kortilla maksamaan....
- ichigo-79
ihan perseestä koko kauppa...
ja se kassa systeemi muutenkin...
ladot ensin tavarat liukuhihnalle..joka muuten on pitkä...VÄÄRÄÄN SUUNTAAN !!!
jotta voit ne hirveässä kiireessä latoa takaisin kärryihisi jotta saat taas pakata ne kasseihin...
kun takanasi on hirveä jono ja jossain välissä pitäisi maksaakin...
en ole missään törmännyt vastaavaan...eikö saksassa ihmiset osta kuin yhden tai kaksi tavaraa kerralla jolloin tuo kassa systeemi varmast toimiikin...??? ichigo-79 kirjoitti:
ihan perseestä koko kauppa...
ja se kassa systeemi muutenkin...
ladot ensin tavarat liukuhihnalle..joka muuten on pitkä...VÄÄRÄÄN SUUNTAAN !!!
jotta voit ne hirveässä kiireessä latoa takaisin kärryihisi jotta saat taas pakata ne kasseihin...
kun takanasi on hirveä jono ja jossain välissä pitäisi maksaakin...
en ole missään törmännyt vastaavaan...eikö saksassa ihmiset osta kuin yhden tai kaksi tavaraa kerralla jolloin tuo kassa systeemi varmast toimiikin...???Saksassa "Liri" toimii näin,,,on monta kassaa ja jokaisessa istuu myös kassanhoitaja,,vaikka kaupassa ei olisi kuin muutama asiakas,siis,,kun menet Liriin niin suoriudut nopeasti niin ostoksista kuin kassaltakin.se on heidän ajatuksensa.....mutta täällä Suomessa ei kassoilla ole henkilökuntaa ja siksi jonot ovat tosi pitkiä....muuten olen kanssasi samaa mieltä kassojen pituudesta...terävä havainto,,,väärästä päästä pitkä.....hih
mutt onhan m uitakin kauppoja onneksi,,,ei Liristä kyllä ruokaa saa,ei ainakaan sellaista mitä minun perheeni syö,,,,keksejä,limonaateja,karkkeja,jms kyllä löytyy....Ruotsissa tarkkailtiin ja tutkittiin kovasti tuotteita kun Liri teki tuloaan sinne.Löydettiin valtavia määriä säilöntäaineita esim makkaroista ja leikkeleistä.kakuista..ett silleen....onhan monet säilöntäaineet sallittuja,mutta määränsä kaikella ja kaikessa....
Terveellisempää kesää toivotan Sinulle!!!!- ichigo-79
kummitäti kirjoitti:
Saksassa "Liri" toimii näin,,,on monta kassaa ja jokaisessa istuu myös kassanhoitaja,,vaikka kaupassa ei olisi kuin muutama asiakas,siis,,kun menet Liriin niin suoriudut nopeasti niin ostoksista kuin kassaltakin.se on heidän ajatuksensa.....mutta täällä Suomessa ei kassoilla ole henkilökuntaa ja siksi jonot ovat tosi pitkiä....muuten olen kanssasi samaa mieltä kassojen pituudesta...terävä havainto,,,väärästä päästä pitkä.....hih
mutt onhan m uitakin kauppoja onneksi,,,ei Liristä kyllä ruokaa saa,ei ainakaan sellaista mitä minun perheeni syö,,,,keksejä,limonaateja,karkkeja,jms kyllä löytyy....Ruotsissa tarkkailtiin ja tutkittiin kovasti tuotteita kun Liri teki tuloaan sinne.Löydettiin valtavia määriä säilöntäaineita esim makkaroista ja leikkeleistä.kakuista..ett silleen....onhan monet säilöntäaineet sallittuja,mutta määränsä kaikella ja kaikessa....
Terveellisempää kesää toivotan Sinulle!!!!en ole minäkään näitä "herkkuja" lukuun ottamatta löytänyt mitään ruuaksi kelpaavaa :D
mutta ne on sitten niin paljon halvempia kuin muissa kaupoissa niin sieltä tulee haettua, mutta se kassa systeemi ottaa päähän!
joo aina on yksi myyjä ja kun on sietämättömän pitkä jono niin kiukkuisen näköinen myyjä sitten ilmestyy toiseen kassaan... - sulla
ichigo-79 kirjoitti:
en ole minäkään näitä "herkkuja" lukuun ottamatta löytänyt mitään ruuaksi kelpaavaa :D
mutta ne on sitten niin paljon halvempia kuin muissa kaupoissa niin sieltä tulee haettua, mutta se kassa systeemi ottaa päähän!
joo aina on yksi myyjä ja kun on sietämättömän pitkä jono niin kiukkuisen näköinen myyjä sitten ilmestyy toiseen kassaan...on elämässäs edes jotain hyvin, kun tuntuu olevan yhtä valitusta...
- Töppö kylän
sulla kirjoitti:
on elämässäs edes jotain hyvin, kun tuntuu olevan yhtä valitusta...
asukki kuuluu peri ukilaiseen kastiin,itketään,rukutetaan, udellaan,minäteen kaikki oiken,kukaan ei osaa mitään ym,ym,ym, tämä on totuus.
- kielimies
Eihän ne mitään kielitaidotomia ole, jos osaavat sellaista harvinaista pikkukieltä kuin suomea!
Jotain kiinaa tai englantia puhuu yli miljardi ihmistä, suomea vain murto-osa. - suuri viisaus
et tiijä maailmasta mittän ennen kun olet Uudes kapungis käynn.................
- MrMilbona
Mukavia ja reippaita tyttöjä on U:gin Lidlissä töissä. Tarttuvat mukisematta toimeen kuin toimeen. Purkavat tavarat hyllyihin vauhdilla, opastavat samalla asiakkaita ja kassalla muistavat aina hymyillä nätisti.Ei sinne ketä tahansa otetakaan töihin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774532Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112533- 1731709
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601582- 1241450
- 1221347
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91261- 761242
- 35986