Eka kerta miehen kanssa 2

Nuori mies

Tarina jatkuu...

Astuttuamme yhdessä kerrostalon rappukäytävään menemme hissillä viidenteen kerrokseen. Matti seisoo nojaten vastakkaisella puolella hissiä katsellen minua kiihkeänä, hiljaisena, odottavana ja hymyilevänä. Katselen häntä silmiin ja hymyilen vienosti takaisin. Hissi pysähtyy nykähtäen ja astumme ulos hissistä. Matti kaivaa avaimensa ja avaa ulko-ovensa. Astumme eteiseen ja ulko-ovi loksahtaa kiinni. Eteisessä seisoessamme Matti halaa minua yllättäen ja painaa vartalonsa kiinnni omaani. Matti sanoo, että on ihanaa kun tulin hänen mukaansa. Vastaan kevyesti hänen halaukseensa.

Seuraavaksi siirrymme olohuoneen puolelle. Matti istuu nahkasohvalle ja kysyy haluanko jotain juotavaa. Kerron ottavani mielelläni oluen. Matti nousee sohvalta ja avaa jääkaapin oven. Hän avaa minulle saksalaisen tölkkioluen. Istuudun sohvalle nauttimaan olutta. Matti ilmoittaa minulle käyvänsä suihkussa ja kehoittaa minua ottamaan rennosti. Matti poistuu kylpyhuoneen puolelle. Kuulen kuinka suhkun äänet kuuluvat. Itse katselen Matin asuntoa uteliaasti. Ihan siisti kämppä.

Päätän riisua farkkuni pois, jotta samalla viestitän Matille olevani valmis miesten väliseen iloitteluun. Päälläni on nyt vain valkoiset lyhyet alushousut ja t-paita. Suihkun ääni sammuu ja Matti kävelee olohuoneeseen suihkun raikkaana kylpytakki päällään. Matti ottaa oluen itselleen ja istuutuu viereeni sohvalle. Matti katselee minua kiinnostuneesti ja nostaa toisen kätensä niskalleni. Matti alkaa hieromaan kädellään niskaani, joka tuntuu rentouttavalta ja hyvältä. Vanhemman miehen seksuaalinen kosketus kiihottaa minua ja tunnen kuinka alapäässäni kaluni jäykistyy puolittaiseen erektioon. Matti huomaa kiihottumiseni ja laittaa oluttölkin pöydälle.
Matti kysyy minulta, että mites ois, pannaanko?

Vastaan pienessä olutnousuhumalassa ja kiihottuneena tilanteesta, että joo. Matti nousee seisomaan eteeni ja riisuu kylpytakkinsa. Katselen hänen hieman pöhöttynyttä, mutta melko kiinteää vartaloaan ja jalkojen välissä heiluvaa, pitkää ja paksua puolierektoitunutta kalua. Jumalauta, ajattelen. Miten iso kyrpä tuolla miehellä on. Pelkkä ison ja heiluvan kalun näkeminen pistää hormonini hyrräämään. Matti asettuu polvilleen eteeni ja alkaa riisumaan alushousujani pois jalasta. Antaudun hänen toiminnalleen. Kun alushousuni on poissa, Matti kumartuu eteeni, ottaa käsillään tiukasti kiinni pakaroideni sivuista ja ottaa puolistondiksessa olevan kullini suuhunsa. Aaah. Huokaisen. Tuntuu niin pehmeältä ja lämpimältä. Matti imee kullini täysin kovaksi. Huokailen ääneen nautinnosta. Matti on todella hellä ja taitava suihinottaja. En ole koskaan kokenut mitään tälläista. Seksi vanhemman miehen kanssa tuntuu eläimellisen kiihottavalta. Matti nauttii silminnähtävästi kovan kaluni imemisestä.

Muutaman minuutin imemisen jälkeen Matti nousee ylös ja vetää minut mukanaan sohvalta. Matti ottaa puoliväkisin hartioistani kiinni ja taluttaa minut makuuhuoneen puolelle. Matti kaataa minut hellästi sängylle vatsalleen. Kerron tässä kohtaa Matille, että en ole koskaan aikaisemmin ollut miehen kanssa sängyssä enkä mitään muutakaan. Matti toteaa, että hän huomasi sen ja ettei se haittaa häntä ollenkaan, päinvastoin. Matti vie enemmän kuin mielellään poikuuteni miesseksissä.

Maatessani sängyssä alasti vatsallaan Matti pyytää minua nostamaan takapuoleni pystyyn. Tottelen häntä ja nostan pyllyni pystyyn. Matti asettuu taakseni ja alkaa käsillään hieroa pakaroitani. Kuulen miten Matti toteaa itsekseen, että vittu mikä perse! Matti kiihottuu koskettamisestani lisää ja alkaa hyväilemään pakaroitani suullaan ja kielellään. Itse makaan sängyllä pyllypystyssä valtavassa ekstaasinomaisessa tilassa. Matti nuolee pakaroitani ja kuljettaa kielensä peppuvakooni, joka on täysin karvaton ja puhdas. Matti vetää kielellään pitkiä, kosteita vetoja pakaroiden välissä. Tämä tuntuu minusta taivaallisen hyvältä ja kiihottavalta! Huokailen ja voihkin Matin nuollessa persettäni. Matti asettaa kostean kielensä peppureikäni kohdalle ja alkaa nuolla sitä kiihkeästi aivan kuin poraten kieltään sisälle pyllyyni. Samaan aikaan hän ottaa toisella kädellään kalustani kiinni ja alkaa runkkaamaan sitä rytmikkäästi. Voihkin hurmoksessa nautinnosta. Matti nuolee minua niin, että maiske kuuluu. Anon häntä nuolemaan peppureikääni lisää ja työnnän pyllyäni hänen kasvojaan päin kiihottavasti.

Muutaman minuutin perusteellisen nuolemisen jälkeen Matti kääntää minut selälleen jolloin Matti asettuu päälleni 69:n. Matti imaisee tottuneesti kovassa erektiossa olevan kaluni suuhunsa ja alkaa imemään sitä kiihkeästi. Silmieni ja kasvojeni edessä heiluu paksu ja pitkä vanhemman miehen kova kalu. Otan siitä kiinni varovasti ja teen kevyesti runkkaavia liikkeitä. Toisen miehen kalu tuntuu kovalta, pehmeältä, mutta kimmoisalta. Runkatessani Matin kulli kovenee entisestään. Ohjaan terskan pään varovasti huulilleni ja tunnustelen sitä kielelläni. Samaan aikaan Matti imee munaani ja nuolee välillä kullini vartta. Molemmat kätensä Matti on asettanut pakaroilleni, joita hän samalla hieroo ja venyttelee niin että peppureikäni välillä näkyy ja välillä pysyy pakaroideni piilossa.

Rohkaisen itseni ottamalla Matin ison kullin suuhuni ja alan imemään sitä samaan tyyliin kuin Matti imee omaani. Koko suuni täyttyy kovasta miehen elimestä. Imemme molemmat toisiemme kovia kulleja ja olemme äärettömän kiihottuneita ja eläimellisessä mielentilassa. Matti lopettaa imemisen ja nousee ylös sängyltä. Matti sanoo, että nyt saat kyrpää perseeseesi kunnolla. Näen miten Matin valtava kalu heiluu jämäkästi sen ollessa täydellisessä erektiossa.

Matti ottaa pöytälaatikostaan pullon liukuvoidetta ja kondomin. Matti asettaa kondomin huolellisesti kyrpänsä päälle ja levittää sen päälle reilusti liukuvoidetta. Matti asettuu sängylle selälleen ja komentaa minua istumaan kyrpänsä päälle. Otan liukuvoidepullon käteeni ja laitan liukkaria peppureiälleni. Tunnen kuinka tiukka reikäni on, vaikka liukkariakin on käytössä. Voitelen pyllynreikäni huolellisesti, koska en halua satuttaa itseäni millään tavalla.

Kun olen valmis, asettaudun liukastetun perseeni kanssa Matin valtavan 19/4,5 kalun päälle. Matti lepää paikoillaan rauhallisena ja antaa tilanteen edetä omaan tahtiini. Tunnen kuinka paksu terska osuu pyllynreiälleni. Alan varovasti laskeutumaan kalun päälle. Tunnen valtavan paineen pereereikäni kohdalla sekä suurentuvaa kivun tunnetta. Kipu on niin suuri, että silmissäni meinaa sumeta. Kerron Matille, että sattuu ihan helvetisti. Täytyy pitää vähän taukoa. Matti ymmärtää ja odottaa kärsivällisenä. Parin minuutin kuluttua yritän uudelleen. Yritän rentoutua parhaani mukaan. Asettaudun istuvaan asentoon Matin kullin päälle. Nyt Matin terska alkaa upota vähän paremmin peppureikääni. Liikutan itseäni todella varovasti ja painaudun alaspäin milli kerrallaan hengittäen koko ajan vähän korostuneemmin. Sitten se tapahtuu... Tunnen kuinka pahin kipu heltyy ja kuinka Matin paksu kalu alkaa upota paremmin perseeseeni sentti sentiltä. AAaaaahhhh! Suustani pääsee voihkaus. Tuntuu niin hyvältä!!! Kalu uppoaa lähes kahvaa myöten perseeseeni. Olen ihan täynnä vanhemman miehen kovaa ja paksua kyrpää!!! Matti voihkaisee myös, koska tiukka perseeni stimuloi häntäkin kovasti. Matti ottaa kalustani kiinni ja alkaa runkkaamaan sitä samalla kun alan tekemään edestakaisia, ratsastavia liikkeitä. Voihkin nautinnosta joka työnnöllä ja nautin siitä erityisesti kun Matti runkkaa minua. Olen aivan seitsemännessä taivaassa!!! En ole koskaan kokenut näin suurta nautintoa seksissä kenenkään kanssa.
Tunnen kuinka orgasmini alkaa lähestyä... Se tuntuu kasvavan ja kasvavan. Silmäni menevät nautinnosta kiinni ja olen aivan tainnoksissa kokonaisvaltaisesta naimisen nautinnosta. Pyydän Mattia lopettamaan hetkeksi, koska en halua laueta näin nopeasti. Haluan, että Matti panee minua takaapäin isolla kyrvällään ja kunnolla. Nousen Matin päältä ja perseestäni kuuluu "smack" kun kova kulli irtoaa perseestäni.

Asetun vatsalleni sängylle ja levitän jalkojani. Matti nousee taakseni ja laittaa lisää liukuvoidetta kalulleen. Itse olen lähes tainnoksissa edellisestä ratsastuksesta ja runkkauksesta. Orgasmini ei ole kaukana.
Matti nojautuu päälleni ja tähtää paksun kyrpänsä peppureiälläeni. Tunnen kuinka kalua painautuu suoleeni, nyt helpommin kuin äsken. Sentti sentiltä 19 cm mittainen kulli uppoaa sisääni aiheuttaen valtavaa nautintoa ja mielihyvää. Matti voihkii myös nautinnosta. Kun kalu on pohjaa myöten perseessäni alkaa Matti tekemään rauhallisia edestakaisliikkeitä lisäten hiljalleen tahtia. Perseeni on täynnä munaa ja tunnen miten se jauhaa syvälle suoleeni edes takaisin. Alan ynisemään mielihyvästä joka kerta kun kyrpä uppoaa sisälleni. Tunnen kuinka paksu kulli alkaa stimuloimaan eturauhastani joka työnnöllä. Matti huohottaa takanani asettuen koko painollaan päälleni. Matti kiihdyttää tahtiaan ja tunnen kuinka orgasmini alkaa lähestymään valtavana ja voimaakkaana. G-pisteeni stimuloituessa joka työnnöllä tunnen olevani tajuntaani menettämässä. Orgasmini lähestyessä joka työnnöllä antauden tunteen valtaan täydellisesti. Matti nai minua nyt kunnolla ja hän voihkii ja kiroilee orgasminsa lähestyessä. Perseeni lätisee kun Matin vartalo osuu siihen joka sisääntyönnöllä. Tunnen kuinka Matin pallit läiskyvät rytmikkäästi omia pallejani vasten. Oma kaluni on täydessä erektiossa ja terskani hankautuu patjaa vasten rytmikkäästi joka sisään työnnöllä. Tunnen stimuloituvani molemmista suunnista yhtäaikaa. Olen menettämässä tajuntaani. En kykene enää ajattelemaan mitään, muuta kuin että uskomatonta miten ihanalta seksi voi tunta isokyrpäisen miehen kanssa.

Matti panee minua kuin viimeistä päivää. Orgasmini pääsee valloilleen Matin kyrvän jauhaessa armottomasti tiukassa suolessani. Koko vartaloni räjähtää nautinnosta voimakkaamin kuin koskaan aikaisemmin!!! Huudan kovaan ääneen orgasmin voimasta. Spermani roiskuu räjähtäen sängylle lakanan päälle. Matin paksu kalu joutuu peräaukkoni lihasten rajujen supistelujen kohteeksi ja samalla Mattikin saa rajun orgasmin ollessaan sisälläni. AAaaaaahhhhhh!!!! huutaa MAtti tyhjentäessään spermansa kortsuun kalun ollessa syvällä perseessäni.
Me molemmat kouristelemme voimakkaan orgasmin vallassa Matin ollessa päälläni ja sisälläni.
Aivan TÄYDELLISTÄ!!! Ihanaa! Näin se pitää olla!
Menetin poikuuteni upealla ja nautinnollisella tavalla...suosittelen.

Olen tavannut Mattia ensikokemukseni jälkeen ainakin parin vuoden ajan ja jokaisena kertana olemme harrastaneet tajunnan menettävää seksiä.
Niissä jokaisessa on omat mukavat tarinansa. Huh!

11

21642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asian huomannut

      Matti sitä Matti tätä. Oletko koskaan kuullut, että välillä voi käyttää myös sanaa hän, eikä koko ajan toistella nimeä. Tuo MattiMatti toisto häiritsi lukemista paljon. Ja muutenkin tämä oli liian... hmm.. liian pätkitellen tehty: Matti avasi jääkaapin oven. Matti avasi minulle venäläisen tölkkioluen.
      Matti sanoi lähtevänsä suihkuun ja käski ottamaan rennosti. Matti katosi suihkuun.. :SS
      Ei tällaista. pyydän, harjoittele vielä kirjoittamista ennenkuin kirjoitat.. Muuten kokonaisuudessaan nove oli ihan hyvä...

      • Your Fan

        Minusta kirjoitit upeesti! Jos olet oiekasti otettu matista, niin mielestäni voit kirjoittaakin Matista, etkä hänestä!
        Muhun tarina vaikutti, enkä olsi pistänyt pahakseni jos olisin ollut paikallasi!!! Housut kostu, tarina teki tehtävänsä!!! Lisää vaan!!!


      • (L)

        Koita keskittyä olennaiseen. Sitäpaitsi, SE OLI SAKSALAINEN OLUT!!!


      • Nuori mies
        (L) kirjoitti:

        Koita keskittyä olennaiseen. Sitäpaitsi, SE OLI SAKSALAINEN OLUT!!!

        Otan mielelläni palautetta vastaan.
        Kirjoitin tekstin puolen yön jälkeen, joten en ollut enää niin skarppina pienten yksityiskohtien suhteen.
        Tarina voi kuulostaa pätkittäiseltä, mutta se on kirjoitettu omista muistikuvista todellisesta tilanteesta.
        Ja siitä olen samaa mieltä, että kyseessä oli saksalainen olut...


    • nuori nainen

      ihanaa!
      sain 2 kertaa lukiessani tätä!
      kiitos!

      • KAKKAMUMMO

        MIKSÄ PETÄT SUN VAIMOO MIEHEN KAA!!!!!!!!!!?????????? AJATTELE JOS SUN VAIMOS SAA TIETÄÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÖÖÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!
        OON 8v


      • KAKKAMUMMO
        KAKKAMUMMO kirjoitti:

        MIKSÄ PETÄT SUN VAIMOO MIEHEN KAA!!!!!!!!!!?????????? AJATTELE JOS SUN VAIMOS SAA TIETÄÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÖÖÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!
        OON 8v

        iJJJ


      • Nuori mies
        KAKKAMUMMO kirjoitti:

        iJJJ

        Olin siis poikamies tapahtuma-aikaan.


      • mcoslöäå<aOJ*
        Nuori mies kirjoitti:

        Olin siis poikamies tapahtuma-aikaan.

        vois välillä käyttä Matti sanan sijasta hän sanaaa!! letko koskaan kuullut?


    • Ei viel käytetty

      Tosi kiihottavaa! Hirvee Stondis, kokisipa saman joskus!!!!

    • Unto45

      Hienosti kirjoitettu, keskivertoa huomattavasti paremmin. Pilkunviilaamis-arvosteluista ei kannata välittää. Mutta: voiko tarina olla totta? Itsekin ensikertani kokeneena: ainakaan minulla ei kivulta seissyt. Himo kulliin ei silti siitä laannut. Myöhemminkään ei ole seissyt kun minua naidaan pyllyyn. Ehkä en ole 100 % homo, vaan ns. bi-utelias?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe