hei!
Olen menossa tiistaina tälläiseen,mutta haluaisin kysyä niiltä jotka ovat ollu tälläisessä.että nukutettiinko teidät vai puudutuksella? Olitteko pitkään saikulla?
Oliko kuinka kurja olo sen jälkeen,särkikö tms.?
Ja mitä kautta se tehtiin?
oliko ruokailussa jotain mitä ei saanu syödä tai piti varoa? Kaikki tieto tervetullutta.
poskiontelojen laajennusleikkaus
6
1014
Vastaukset
- siinä leikkauksessa
syyskuussa.Nenän kautta se tehtiin ja puudutuksessa.Sain esilääkityksen ennen puudutusta ja sitten lisää rentouttavaa leikkaussalissa.Ihan ok homma,ei kannata turhaan jännittää.Saikkua sain kaksi viikkoa.Eikä se nokka kovin kipeä ollut sitten.Ikävintä oli kun ei saanut niistää kunnolla.Ja ensimmäisenä päivänä vaan oli kuuman juoman kielto.
Hyvin se menee:) - Nuuhku
Joo,jännittää silti,ku aikasemmin on aina nukutettu ja mistään ei ole ollut mitään tietoa.Ja tuli niin äkkiä. Ekan kerran kävin lääkärin juttusilla toukokuun alussa ja muutamat kokeet ja nyt pöydälle.
- jännitin
sitä tosi paljon.Vaan itse se toimenpide on ihan ok.Olet sen varran "pökkyrässä"niistä aineista,et siinä melkein nukahtaa.Kaikki ikävintä on se puudutus.Vaan se on niin äkkiä ohi.Itse jouduin odottaa turhan kauan pääsyä siihen.Apua sain.Loppu jatkuvat tulehdukset ja poskionteloiden huuhtelut,ja tukkoisuus.Vaan valitettavasti taas huom olen menossa lääkäriin.On tulehdus päällä.Toivottavasti nyt menee ohi ihan vaan lääkekuurilla.Ennen ei mennyt.Saat ihan kun uuden nenän siitä leikkauksesta.Kannattaa:)
- Nuuhku
jännitin kirjoitti:
sitä tosi paljon.Vaan itse se toimenpide on ihan ok.Olet sen varran "pökkyrässä"niistä aineista,et siinä melkein nukahtaa.Kaikki ikävintä on se puudutus.Vaan se on niin äkkiä ohi.Itse jouduin odottaa turhan kauan pääsyä siihen.Apua sain.Loppu jatkuvat tulehdukset ja poskionteloiden huuhtelut,ja tukkoisuus.Vaan valitettavasti taas huom olen menossa lääkäriin.On tulehdus päällä.Toivottavasti nyt menee ohi ihan vaan lääkekuurilla.Ennen ei mennyt.Saat ihan kun uuden nenän siitä leikkauksesta.Kannattaa:)
Joo se olis nyt takana ja hengissä velä...Ei se niin kauheaa ollutkaan kuin pelkäsin sen olevan.
- tietenkin
Nuuhku kirjoitti:
Joo se olis nyt takana ja hengissä velä...Ei se niin kauheaa ollutkaan kuin pelkäsin sen olevan.
jännittää aina!Nyt hyvä!Pääset toipumaan!!Toivottavasti sait tai saat ne tupot pois nenästä pian.Musta ne oli ilkeet,vaikkei joutunu kun seuraavaan päivään pitämään.Toinen kyl lähti jo sairaalassa pois!Aurinkoisia loma päiviä sinulle!!
- Nuuhku
tietenkin kirjoitti:
jännittää aina!Nyt hyvä!Pääset toipumaan!!Toivottavasti sait tai saat ne tupot pois nenästä pian.Musta ne oli ilkeet,vaikkei joutunu kun seuraavaan päivään pitämään.Toinen kyl lähti jo sairaalassa pois!Aurinkoisia loma päiviä sinulle!!
nyt vielä pitäis ymmärtää että miks pari viikkoa saikulla,kun vointi hyvä ja valmis melkein menee töihin. Toisaalta kai sitä lomaa voi pitää näonkin töistä. =) Nyppäsin tupot itse pois seuraavana päiväna tai eilen.Mitään kipuja ei ole ollu eikä ole vuotanut ollenkaa,kai sitä pitäis vain olla tyytyväinen.
Kiitoksia tuesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3271836Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul341721Voi minkä rikoksen teki
Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis521170Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.11043- 751024
Mitä olen tehnyt
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet72951Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin6793Tuon sinulle jännitystä
Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.74763Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen72716Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain139709