SUNNUNTAI 10.06.2007

*MELINA49*

Näkevätkö 50-vuotiaat silmäni oikein?
Kukaan ei ollut laittanut aloitusta tälle päivälle...
Minä lähden ottamaan aurinkoa Light Jaffa pullo-kassissa seka Marilynista kertova kirja mukana.
Aika samppanjan huuruista elämää hän vietti, lisäksi nappaili kaikenmaailman pillereitä.
On se hyvä, että itse on ihan tavis vaan, voi mennä läskeineen ja ilman meikkiä pihalle, hihihihi.

16

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oskari2

      Sheriffin vaimo on antanut olla kaihtimet visusti kiinni ja niinpä nukkuminen on onnistunut hyvin.
      Uskotko, että kun ylitämme puolen päivän, niin hänkin toivttelee virkeänä hyvät huomenet, ja uhkailee vielä olla raittiina tämänkin päivän?

      Juomapuoli Sinulla on ihan oikea, mutta lukeminen on ehkä vähän liiankin kevyttä.

    • veska58

      sefun järviset on ollu niin hyvässä luistossa,että se on tärräyttäny päin puuta eikä oo vielä tointunu siittä.Päivää vaan ja selvää sunnuntaita kaikille.Itelläni tulee tänään 18 kk.täyteen alkotonta aikaa.Hyvää päivänjatkoa kaikille.

    • Kiva kun tytön tyllerö on näin aamusta, noin pirteenä. Kävin tuossa pyörälenkin, kuulin lintujenlaulun. Se on vain ihmeenlista, kun on raittiina , kuulee ja näkee paremmin. Raitista sunnuntaita kaikille.

      • Oskari2

        Itse lopetin myös tupakin ja se sai aikaiseksi sen, että luonto alkoi myös tuoksumaan.
        Kun ei juo, eikä polta, niin luonto tuntuu ja tuoksuu satumaiselta.


      • Cettuz!
        Oskari2 kirjoitti:

        Itse lopetin myös tupakin ja se sai aikaiseksi sen, että luonto alkoi myös tuoksumaan.
        Kun ei juo, eikä polta, niin luonto tuntuu ja tuoksuu satumaiselta.

        elämää. Raittiina.


    • aahoohoo

      lähestyn teitä tervehtien - lailla suvituulen, kera Auringon kilon.

      Älkäätte luulko että olisin nyrjähtänyt kaidalta ja kuivalta polulta etten sen takia ole palstalla käynyt. Nyt on vaan käynyt tälleen, että perhemme on saanut uuden karvaisen jäsenen - koiran - nimeltänsä Oskari (huom. nimi oli annettu jo aikaisemmin)

      Paskapussit kourassa minä olen juossut Oskarin kanssa ulkosalla ja luppoajat luutunnut lattioita. Yksi moppi on jo vainaa vaan eipä hätiä: aamulla viritin uuden vehkeen - ja hyvin pyyhkii.

      • Oskari2

        Jos nyt ei ihan paskapussi, niin luuttu kädessä vaimonikin aikanaan seuraili minua ja pyyhki tarvittaessa. Tarvetta oli useinkin.

        Onneksi olkoon! Oskarista saat hyvän kaverin. Vaimollani on siitä jo kokemuksia.


      • aahoohoo
        Oskari2 kirjoitti:

        Jos nyt ei ihan paskapussi, niin luuttu kädessä vaimonikin aikanaan seuraili minua ja pyyhki tarvittaessa. Tarvetta oli useinkin.

        Onneksi olkoon! Oskarista saat hyvän kaverin. Vaimollani on siitä jo kokemuksia.

        Hyvää kaveriahan me haettiinki. Alottaaa kaveerauksen puolen viiden aikaan aamulla pitelemällä mun kantapäätä hellästi hampaittensa välissä. Et sunkaan sinä silleen - vai...

        Ja yhtä sekarotunen on ku emäntänsä.


      • Oskari2
        aahoohoo kirjoitti:

        Hyvää kaveriahan me haettiinki. Alottaaa kaveerauksen puolen viiden aikaan aamulla pitelemällä mun kantapäätä hellästi hampaittensa välissä. Et sunkaan sinä silleen - vai...

        Ja yhtä sekarotunen on ku emäntänsä.

        Se siis herää samoihin aikoihin, kun Mika menee nukkumaan.
        Jostakin kumman syystä kantapäät eivät ole koskaan kiinnostaneet minua, mutta meitä Oskareitakin on niin moneksi. Mene ja tiedä sitten, mikä on oikein.


      • *MELINA*
        aahoohoo kirjoitti:

        Hyvää kaveriahan me haettiinki. Alottaaa kaveerauksen puolen viiden aikaan aamulla pitelemällä mun kantapäätä hellästi hampaittensa välissä. Et sunkaan sinä silleen - vai...

        Ja yhtä sekarotunen on ku emäntänsä.

        Meillä on kaksi karvakäpälää eli kissoja. Laiskan ihmisen lemmikit, ei tarvi käydä pissittämässä.

        Ja hei, ei ole olemassa sekarotuista, eikös se ole vaan "monirotuinen"?


      • åpoi

        everypoti
        sefu muuten puhu totta sen hiihtämisen suhteen, niillon särkillä ollu iso läjä lunta muhissa ja nyt ovatten teheneet mäjen rantahietikolle
        sortseissaan vaan hurauttelevat suksilla
        ei varmasti montapäivää tuo riemu kestä


      • åpoi

        koiranpentu on varsin soma kaveri, paa botsvananpullistaja (menikö rotu oikein?)reppuun ja lähe lappiin
        ei tarvi olutta


      • åpoi
        Oskari2 kirjoitti:

        Se siis herää samoihin aikoihin, kun Mika menee nukkumaan.
        Jostakin kumman syystä kantapäät eivät ole koskaan kiinnostaneet minua, mutta meitä Oskareitakin on niin moneksi. Mene ja tiedä sitten, mikä on oikein.

        lähetään savottakaisalle kahveelle


      • Oskari2
        åpoi kirjoitti:

        lähetään savottakaisalle kahveelle

        Tervehdys!
        En ole eläissäni saanut parempaa kahvia, mitä savotalta saa. Olen joutunut työkseni asumaan "hienoissa" hotelleissa ja litkinyt niissä viinan lisäksi aamukahvit, mutta missään muualla en ole saanut niin hyvää kahvia, kuin lapin saloilla nokipannussa keitettynä.
        Suunnittelen kullanhuuhdontamatkaa Laanilaan, mutta vain, jos työt antavat periksi.


      • åpoi
        Oskari2 kirjoitti:

        Tervehdys!
        En ole eläissäni saanut parempaa kahvia, mitä savotalta saa. Olen joutunut työkseni asumaan "hienoissa" hotelleissa ja litkinyt niissä viinan lisäksi aamukahvit, mutta missään muualla en ole saanut niin hyvää kahvia, kuin lapin saloilla nokipannussa keitettynä.
        Suunnittelen kullanhuuhdontamatkaa Laanilaan, mutta vain, jos työt antavat periksi.

        lkl:n valtaukselle?
        kauppareissuilla piipahan vakiosti laanilassa, ison kivitakan vieressä
        ilmota palstalla jos lähet, käyn sillontällön lukemassa
        jos kahvilassa istuu "vanhan sotajermun" näkönen satakilonen jässikkä, nii tuu jutteleen


      • Oskari2
        åpoi kirjoitti:

        lkl:n valtaukselle?
        kauppareissuilla piipahan vakiosti laanilassa, ison kivitakan vieressä
        ilmota palstalla jos lähet, käyn sillontällön lukemassa
        jos kahvilassa istuu "vanhan sotajermun" näkönen satakilonen jässikkä, nii tuu jutteleen

        kuten jupeilla on tapana lausua.
        Valtaus on vielä hakusessa. Aikaisemmin olin Guhturan suunnassa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe