Pari viikkoa seilaamassa Kroatiassa (Murter-Split-Murter) eikä kelit voineet olla enää paremmat :) Ainoa huono puoli hommassa oli se, että joutui tulemaan jo nyt takaisin....
2 vko:a oli ja meni
6
2484
Vastaukset
- Kiinnostunutt
Olisiko? =) Linkki?
- Nimetön
Tulossa on blogia KYLLÄ, mutta snadia kuvaa aikaisemmilta reissuilta löytyy osoitteesta http://irc-galleria.net/archive.php?nick=m2sailing&album_id=all
Eli se blogi tuossa tuonnempana... viikko-kaksi menee siihen kun saan sen kirjoiteltua.
Mulla olis ainakin vähintäin satamiljuunaa kuvaa pitkin-poikun Kroatiaa, mutta selaista kuvapalkkia ei saa jolka olisi ilmainen/kohtuuhintainen ja jonne saisi vaikkapa peri-kolmesataa kuvaa.... Sinne olisi kivaa heittää blogia myös. Kotisivuilani ei ole ihan hirveesti tilaa, joten sinnekän en viitsi laittaa. - Kinnostunutt
Nimetön kirjoitti:
Tulossa on blogia KYLLÄ, mutta snadia kuvaa aikaisemmilta reissuilta löytyy osoitteesta http://irc-galleria.net/archive.php?nick=m2sailing&album_id=all
Eli se blogi tuossa tuonnempana... viikko-kaksi menee siihen kun saan sen kirjoiteltua.
Mulla olis ainakin vähintäin satamiljuunaa kuvaa pitkin-poikun Kroatiaa, mutta selaista kuvapalkkia ei saa jolka olisi ilmainen/kohtuuhintainen ja jonne saisi vaikkapa peri-kolmesataa kuvaa.... Sinne olisi kivaa heittää blogia myös. Kotisivuilani ei ole ihan hirveesti tilaa, joten sinnekän en viitsi laittaa.Hemmetin upeita kuvia tuolta löytyy! =)
Mitään kuvamestaa en tiedä valitett.
mutta hienoa että blogia tulossa, jäämme odottamaan Nimetön kirjoitti:
Tulossa on blogia KYLLÄ, mutta snadia kuvaa aikaisemmilta reissuilta löytyy osoitteesta http://irc-galleria.net/archive.php?nick=m2sailing&album_id=all
Eli se blogi tuossa tuonnempana... viikko-kaksi menee siihen kun saan sen kirjoiteltua.
Mulla olis ainakin vähintäin satamiljuunaa kuvaa pitkin-poikun Kroatiaa, mutta selaista kuvapalkkia ei saa jolka olisi ilmainen/kohtuuhintainen ja jonne saisi vaikkapa peri-kolmesataa kuvaa.... Sinne olisi kivaa heittää blogia myös. Kotisivuilani ei ole ihan hirveesti tilaa, joten sinnekän en viitsi laittaa.Itse latailen ilmaiseksi kuvia ja matkakertomuksia sivulle
http://my.opera.com/community/- Mahtavia kuvia
Nimetön kirjoitti:
Tulossa on blogia KYLLÄ, mutta snadia kuvaa aikaisemmilta reissuilta löytyy osoitteesta http://irc-galleria.net/archive.php?nick=m2sailing&album_id=all
Eli se blogi tuossa tuonnempana... viikko-kaksi menee siihen kun saan sen kirjoiteltua.
Mulla olis ainakin vähintäin satamiljuunaa kuvaa pitkin-poikun Kroatiaa, mutta selaista kuvapalkkia ei saa jolka olisi ilmainen/kohtuuhintainen ja jonne saisi vaikkapa peri-kolmesataa kuvaa.... Sinne olisi kivaa heittää blogia myös. Kotisivuilani ei ole ihan hirveesti tilaa, joten sinnekän en viitsi laittaa.Onko se delfiinin kuva otettu altaassa uivasta vai ihan oikeesti villinä meresä uivasta delfiinistä??? Hienoja kuvia!
- Nimetön
Mahtavia kuvia kirjoitti:
Onko se delfiinin kuva otettu altaassa uivasta vai ihan oikeesti villinä meresä uivasta delfiinistä??? Hienoja kuvia!
Kyllä kuvissa ihan aitoja ja villejä delfiinejä on. Kuvattu katamaraanin verkola maaten, jolla delfiinit uiskentelivat runkojen välissä. Kun "sarjalla" sai otettua niin jokunen otos jäi kameraankin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412