Olen lähdössä 3 kuukaudeksi

Rakkaus on siellä

Kiinaan,Pekingin suuntaan. Onko antaa hyviä neuvoja mitä kannattaa ottaa mukaan suomesta?

6

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yzy1875

sanakirja ja pistorasian muuttaja, siinä kaikki.

• pakkaus

Töpseliin et tarvitse adapteria, mutta ota pankkikortti mukaan. Hammasharjan voit ostaa paikan päältä.

Ei vaineskaan, ota jotain henkilökohtaista, valokuvia kotinurkilta ja harrastuksista, jotain suomalaista (Fazerin sininen suklaa?) jne.

ja onneeeeee

• ni hao

Moro!
      Minulla olisi 6 kpl Suomi-Kiina-seuran julkaisemaa "Kiina sanoin ja kuvin"-lehteä vuosilta 2005 ja 2006. Voin lähettää ne sinulle jos olet kiinnostunut ja jos luulet että niistä olisi hyötyä tulevaa matkaasi ajatellen. Ja jos maksat postimaksun!
      Joka tapauksessa hyvää matkaa.
      Zai jian!
      Ps. Jos et ole löytänyt Radio 86-sivuja niin käyppä.

• Rakkaus on siellä

Xie xie.Paljonko pyydät lehdistä? Radio 86 sivut on tutut,luen ne päivittäin.

• 3 kk
        Rakkaus on siellä kirjoitti:

Xie xie.Paljonko pyydät lehdistä? Radio 86 sivut on tutut,luen ne päivittäin.

En minä niistä mitään pyydä, saat jos haluat ja maksat postikulut.Suomi-Kiina seuran jäsenmaksu on muuten vain 20 euroa/vuosi,itse siitä jo jättäydyin pois. Jäsenmaksuun kuuluu 6 lehteä vuodessa.

• guinar

moi hyva jos saat jostaki lonely planety beijing,ma ostsin lentokentalt muttA tääla hetkela tarpeto -pärjan hyvin ja raha kannatab ehka vahitada helsinkis,,ma ite vaihtasin itikse moneksis,ma ite asun myös tääl viela jonku aika,,,jos kysutava kerro--DUI BU QI -MU HUONO SUoME KIELTA . vältamata en tarvi votta en mitä mukan kaike saab paikapäält

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      120
      4540
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      66
      2619
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      80
      1665
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1146
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      872
    6. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      853
    7. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      41
      835
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      120
      833
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      67
      807
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      789
    Aihe