Olen lähdössä 3 kuukaudeksi

Rakkaus on siellä

Kiinaan,Pekingin suuntaan. Onko antaa hyviä neuvoja mitä kannattaa ottaa mukaan suomesta?

6

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yzy1875

      sanakirja ja pistorasian muuttaja, siinä kaikki.

      • pakkaus

        Töpseliin et tarvitse adapteria, mutta ota pankkikortti mukaan. Hammasharjan voit ostaa paikan päältä.

        Ei vaineskaan, ota jotain henkilökohtaista, valokuvia kotinurkilta ja harrastuksista, jotain suomalaista (Fazerin sininen suklaa?) jne.

        ja onneeeeee


    • ni hao

      Moro!
      Minulla olisi 6 kpl Suomi-Kiina-seuran julkaisemaa "Kiina sanoin ja kuvin"-lehteä vuosilta 2005 ja 2006. Voin lähettää ne sinulle jos olet kiinnostunut ja jos luulet että niistä olisi hyötyä tulevaa matkaasi ajatellen. Ja jos maksat postimaksun!
      Joka tapauksessa hyvää matkaa.
      Zai jian!
      Ps. Jos et ole löytänyt Radio 86-sivuja niin käyppä.

      • Rakkaus on siellä

        Xie xie.Paljonko pyydät lehdistä? Radio 86 sivut on tutut,luen ne päivittäin.


      • 3 kk
        Rakkaus on siellä kirjoitti:

        Xie xie.Paljonko pyydät lehdistä? Radio 86 sivut on tutut,luen ne päivittäin.

        En minä niistä mitään pyydä, saat jos haluat ja maksat postikulut.Suomi-Kiina seuran jäsenmaksu on muuten vain 20 euroa/vuosi,itse siitä jo jättäydyin pois. Jäsenmaksuun kuuluu 6 lehteä vuodessa.


    • moi hyva jos saat jostaki lonely planety beijing,ma ostsin lentokentalt muttA tääla hetkela tarpeto -pärjan hyvin ja raha kannatab ehka vahitada helsinkis,,ma ite vaihtasin itikse moneksis,ma ite asun myös tääl viela jonku aika,,,jos kysutava kerro--DUI BU QI -MU HUONO SUoME KIELTA . vältamata en tarvi votta en mitä mukan kaike saab paikapäält

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe