Kiinaan,Pekingin suuntaan. Onko antaa hyviä neuvoja mitä kannattaa ottaa mukaan suomesta?
Olen lähdössä 3 kuukaudeksi
6
1096
Vastaukset
- yzy1875
sanakirja ja pistorasian muuttaja, siinä kaikki.
- pakkaus
Töpseliin et tarvitse adapteria, mutta ota pankkikortti mukaan. Hammasharjan voit ostaa paikan päältä.
Ei vaineskaan, ota jotain henkilökohtaista, valokuvia kotinurkilta ja harrastuksista, jotain suomalaista (Fazerin sininen suklaa?) jne.
ja onneeeeee
- ni hao
Moro!
Minulla olisi 6 kpl Suomi-Kiina-seuran julkaisemaa "Kiina sanoin ja kuvin"-lehteä vuosilta 2005 ja 2006. Voin lähettää ne sinulle jos olet kiinnostunut ja jos luulet että niistä olisi hyötyä tulevaa matkaasi ajatellen. Ja jos maksat postimaksun!
Joka tapauksessa hyvää matkaa.
Zai jian!
Ps. Jos et ole löytänyt Radio 86-sivuja niin käyppä.- Rakkaus on siellä
Xie xie.Paljonko pyydät lehdistä? Radio 86 sivut on tutut,luen ne päivittäin.
- 3 kk
Rakkaus on siellä kirjoitti:
Xie xie.Paljonko pyydät lehdistä? Radio 86 sivut on tutut,luen ne päivittäin.
En minä niistä mitään pyydä, saat jos haluat ja maksat postikulut.Suomi-Kiina seuran jäsenmaksu on muuten vain 20 euroa/vuosi,itse siitä jo jättäydyin pois. Jäsenmaksuun kuuluu 6 lehteä vuodessa.
moi hyva jos saat jostaki lonely planety beijing,ma ostsin lentokentalt muttA tääla hetkela tarpeto -pärjan hyvin ja raha kannatab ehka vahitada helsinkis,,ma ite vaihtasin itikse moneksis,ma ite asun myös tääl viela jonku aika,,,jos kysutava kerro--DUI BU QI -MU HUONO SUoME KIELTA . vältamata en tarvi votta en mitä mukan kaike saab paikapäält
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303781Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2351402Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1541106Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ73948Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933- 62928
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲99864Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754