Tytöt futaa parhaiten?

....

Näinhän se asia on!:)

9

1986

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stadi-cupissa kävijä

Olin tänään kattomassa Stadi-cupin finaaleja Töölön pallokentällä. Ja oli ilo nähdä sitä energiaa,joita tytöillä oli oli siinä pelin aikana. Esimerkiksi kun kattoi näitä ihan nuorien pelejä d-12 tai c-15,niin voittaminen ei ollut se pääasia vaan mukana olo.Se into,kun ne sai pallon,se oli rajaton. Saati sitten maalinteko,riemunkiljaisut oli kovia ja hyvä niin.

Pääasiahan onkin että saa olla mukana. Kävikö muut kattomassa pelejä,mitä mieltä olitte?

• joukkue..

Meinas lähtee sinne,mut päätettiinkin lähteä KokkolaCupiin.

Ärsyttää kun kaikki pojat aina sanoo,että tytöt on surkeita futiksessa tai että ylipäätänsä jalkapallo ei ole tyttöjen laji:(
        Sanokaa minun sanoneen että tytöissä ja naisissa on Suomen jalkapallotulevaisuus :)

Hei sinä,joka olit käyny kattomassa niitä pelejä,niin oliko siellä sellasta tyttöjoukkuetta (Joensuusta) kun Jippo d-13?

Meijän "naapuri" joukkue nimittäin...

• Stadi cupissa käynyt
        joukkue.. kirjoitti:

Meinas lähtee sinne,mut päätettiinkin lähteä KokkolaCupiin.

Ärsyttää kun kaikki pojat aina sanoo,että tytöt on surkeita futiksessa tai että ylipäätänsä jalkapallo ei ole tyttöjen laji:(
        Sanokaa minun sanoneen että tytöissä ja naisissa on Suomen jalkapallotulevaisuus :)

Hei sinä,joka olit käyny kattomassa niitä pelejä,niin oliko siellä sellasta tyttöjoukkuetta (Joensuusta) kun Jippo d-13?

Meijän "naapuri" joukkue nimittäin...

Oli Jippo juniorit ry mukana, mutta näköjään oli hävinnyt b-finaalissa Oulu nice soccerille 3-0. Ihan hyvä suoritus sinänsä.

Ja kyllähän nais futis on hyvällä mallilla,kun kerran naisten maajoukkue on pelannut em-kisoissa, miesten maajoukkue ei. Nais jalkapallo on kehittynyt vuosi vuodelta, mennyt kovaa vauhtia eteenpäin.
        Mites teidän joukkueelle kävi Kokkola-cupissa, vai pelataanko se myöhemmin? Jos se on myöhemmin, niin tysemppiä vaan sinne teille!

• Albert Wesker

Saksan naisten maajoukkue,joka voitti naisten maailmanmestaruuden vuonna 2003, hävisi Saksan alle 16-vuotiaiden poikien joukkueelle. Melko kehittymättömät pojat futaavat siis paremmin kuin täysikasvuiset naiset,yhtään naisten tai tyttöjen saavutuksia vähättelemättä.

• Kaisa^^

"Saksan naisten maajoukkue,joka voitti naisten maailmanmestaruuden vuonna 2003, hävisi Saksan alle 16-vuotiaiden poikien joukkueelle. Melko kehittymättömät pojat futaavat siis paremmin kuin täysikasvuiset naiset,yhtään naisten tai tyttöjen saavutuksia vähättelemä"

Ne onkin Saksalaisia :D Puhuttiin juuri suomalaisesta naisfutiksesta...

• Nimetönukkeli
        Kaisa^^ kirjoitti:

"Saksan naisten maajoukkue,joka voitti naisten maailmanmestaruuden vuonna 2003, hävisi Saksan alle 16-vuotiaiden poikien joukkueelle. Melko kehittymättömät pojat futaavat siis paremmin kuin täysikasvuiset naiset,yhtään naisten tai tyttöjen saavutuksia vähättelemä"

Ne onkin Saksalaisia :D Puhuttiin juuri suomalaisesta naisfutiksesta...

"Ne onkin Saksalaisia" Tuo oli hyvä :D:D

• tietäjä stadista
        Nimetönukkeli kirjoitti:

"Ne onkin Saksalaisia" Tuo oli hyvä :D:D

vuonna 2006 pelattiin treenipeli

HJK Naiset - HJK C-14 Pojat. 2-4

eli siis 14 vuotiaat pojanklopit pyöritteli naisten mestarijoukkuetta.

• Kaisa^^
        tietäjä stadista kirjoitti:

vuonna 2006 pelattiin treenipeli

HJK Naiset - HJK C-14 Pojat. 2-4

eli siis 14 vuotiaat pojanklopit pyöritteli naisten mestarijoukkuetta.

..Jotenkin vaikea uskoa,mut kait se sit on pakko..

• Kaisa^^
        Kaisa^^ kirjoitti:

..Jotenkin vaikea uskoa,mut kait se sit on pakko..

Taas mukava Kokkola Cup! Oltiin 10., 16:sta joukkueesta.Ihan hyvä tulos kun vertaa siihen että viime vuonna oltiin tokavikoja :D

Haluaisin kiittää niitä vapaaehtoisia järjestäjiä,jotka olivat keittiössä töissä,toimitsijoina jne...Kiitoksia!
        Teitä tarvitaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      4387
    2. En minä alussa sua pitänyt kauniina

Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas
      Tunteet
      215
      2834
    3. Voisitko mies kirjoittaa

Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..
      Ikävä
      62
      1370
    4. Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?

Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik
      Luterilaisuus
      333
      1249
    5. Kirjoitan sulle sydämestäni

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s
      Tunteet
      63
      1040
    6. uskallatkohan laittaa

Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.
      Ikävä
      40
      901
    7. Meillä on vain telepaattinen suhde

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.
      Ikävä
      71
      894
    8. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      73
      891
    9. Puolangan Porukka. Kuulkaas tämä.

Hyvää iltaa hyvä Puolangan herrasväki. Kertokaa minulle mistä löydän Puolangalta vastusta niinsanotusti tanssimaan nurkan taakse! Olen saanut tarpeeks
      Puolanka
      46
      865
    Aihe