Pahojen henkien karkoitus?

Tundratyttö

Hei kaikki tietäväiset!

Siskoni asunnossa on epämiellyttäviä seuralaisia. Tavaroita katoaa ja palaa paikoilleen outoihin paikkoihin. Yöllä kuuluu askelia ja "möyryävää" ääntä ja ovien paiskomista.

Siskoni käyttää huumeita ja hänen miehensä myös, lisäksi siskoni on masentuvainen ja on synkkä kausi käynnissä. Jo nuoresta pitäen siskoni on saanut ikäviä seuralaisia vaikeassa elämäntilanteessa. Olen myös itse masentuneena kokenut lievempää "häiriköintiä".

Miten saisimme siskoni asunnon puhtaaksi? Siskoni on mystinen persoona, kaksi selvännäkijää ovat sanoneet että siskoni on ollut edellisessä elämässään noita, ja että hänellä on suurempi tarkoitus seuraavissa elämissä. Siskoni on myös melkoinen lumoojatar.

Lupasin kokeilla tulla jollain tavalla "siunaamaan" asunnon. Olisiko teillä ohjeita? Tahtoisin edes yrittää auttaa siskoani ja hänen perhettään (siskollani on myös kaksi pientä lasta).

34

9735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (.)

      ...että ensimmäiseksi huumeet pois! Olen kuullut puhuttavan että huumeet puhkovat energiakenttään reikiä jota kautta ihminen voi joutua monenlaisille vaikutuksille alttiiksi.

      Klassisempaa materiaalia henkien karkotukseen lienee merisuola, joidenkin mielestä myös tavallinen suola. Voi esim. laittaa suolaa astiaan ja siihen valkoisen kynttilän palamaan.

      Toinen konsti on visualisoida itsensä ympärille hopean, lilan ja turkoosin värisiä ympyröitä. Ehkä sekin onnistuu että ulkopuolinen visualisoi ne toisen, eli siis tässä tuon siskon, ympärille. Kokeile vaikka itse asiaa.

      • siunaamaan

        Hanki joku Jeesuksen palvelija vapauttamaan koko asunto noista hengistä.


      • =-O
        siunaamaan kirjoitti:

        Hanki joku Jeesuksen palvelija vapauttamaan koko asunto noista hengistä.

        Vihoviimeinen juttu tehdä sellaista. Seuraavaksi siellä puhutaan kielillä, kaatuillaan hurmostilassa ja ollaan muutenkin kuin elokuvassa Maa on syntinen laulu.

        Ei ojasta allikkoon missään nimessä.


      • minä vaan
        siunaamaan kirjoitti:

        Hanki joku Jeesuksen palvelija vapauttamaan koko asunto noista hengistä.

        Tämä konsti toimii varmasti jos pappi on vilpittömästi uskovainen... Voitte myös itse rukoilla Jumalaa.

        Nyt minut tietysti leimataan hulluksi, mutta so what :) ... kokeilkaa.


      • ,jos
        minä vaan kirjoitti:

        Tämä konsti toimii varmasti jos pappi on vilpittömästi uskovainen... Voitte myös itse rukoilla Jumalaa.

        Nyt minut tietysti leimataan hulluksi, mutta so what :) ... kokeilkaa.

        Allahia rukoilee?
        Kysyy:muslimiveli


      • tuttuni..
        =-O kirjoitti:

        Vihoviimeinen juttu tehdä sellaista. Seuraavaksi siellä puhutaan kielillä, kaatuillaan hurmostilassa ja ollaan muutenkin kuin elokuvassa Maa on syntinen laulu.

        Ei ojasta allikkoon missään nimessä.

        on kutsunut papin siunaamaan aina uuden asunnon. Toki hän on uskovainen (ja herkkä aaveille ym.), mutta jos se hitto vie tehoaa, niin mikäpäs siinä! Pappi tai munkki tai miko, kunhan jotain muutosta tapahtuu tai ainakin on hyvä yritys.


    • Skeptinen faktailija

      "Tavaroita katoaa ja palaa paikoilleen outoihin paikkoihin. Yöllä kuuluu askelia ja "möyryävää" ääntä ja ovien paiskomista."
      ---
      "Siskoni käyttää huumeita ja hänen miehensä myös"

      Kaksi henkilöä huumeissa samassa asunnossa ja joku vielä etsii selityksiä mielikuvitusmaailmasta! Kaksi temmeltää päissään eikä kumpikaan muista jälkeenpäin tapahtumien kulkua. Siinä surullinen mutta tosi selitys tapahtumista. Huumeet pitää jättää. "Pahat hengetkin" poistunevat sen tien.

    • Mindless Self Indulgence

      Tämä on vitsi!
      KAI!

    • Selväpää

      Heti ensimmäiseksi huumeet pois!Ainakin osa noista oudoista jutuista voidaan selittää huumeilla.Mutta jos siskosi tosissaan kokee noita asioita vielä huumeiden käytön lopettamisen jälkeenkin,niin kai siellä talossa sitten jotain on.
      Voisiko hengille yrittää puhua rauhallisesti ja ystävällisesti ja yrittää saada ne lopettamaan tekonsa?En oikein näistä jutuista tiedä,kun ei ole vastaavia ongelmia ollut.
      Mutta ne huumeet pois ja äkkiä!

    • konstiksi

      lisäksi jos käyttää huumeita hengille tulee pätevä mahdollisuus vainota,koska ulkopuoliset eivät helposti usko käyttäjien puheita. Mutta kaikki tietävät ettei huumeista noin vain eroon päästä eikä myöskään hengistä, eivät kai harrasta spiritismiä,?? hengistä pääsee eroon elämällä normaalia elämää, kutsumalla vieraita , käymällä kaupassa henget poistuvat yleensä myös jos on liikaa yleisöä.. Ainakaan ei saa jämähtää seinien sisään henkien kanssa....

      • Tundratyttö

        Kun olin pahasti masentunut ja jumissa poikaystäväni kanssa huonossa suhteessa kotonani kummiteltiin. En kärsi psykoottisesta masennuksesta tai harhoista, keskivaikeasta masennuksesta olen kyllä kärsinyt.

        Kun sain elämäniloni takaisin kummittelu on loppunut. Mut siskoani en voi parantaa ellei hän itse tahdo.


      • Valossa kulkija
        Tundratyttö kirjoitti:

        Kun olin pahasti masentunut ja jumissa poikaystäväni kanssa huonossa suhteessa kotonani kummiteltiin. En kärsi psykoottisesta masennuksesta tai harhoista, keskivaikeasta masennuksesta olen kyllä kärsinyt.

        Kun sain elämäniloni takaisin kummittelu on loppunut. Mut siskoani en voi parantaa ellei hän itse tahdo.

        Rukoilkaa ja tehkää sellaisia puhdistus juttuja, mitkä tuntuu hyviltä.
        Toivotaan, että he pääsevät huumeista eroon, mutta jos ei, niin sitten kai vaan pitää koittaa ymmärtää, että se on kuitenkin heidän elämänsä.
        Pidä huolta ja auta omien voimiesi mukaan heitä, mutta muista, että jokainen on vastuussa omasta elämästään, huolehdi siis ennenkaikkea itsestäsi. Ja kun mukana on lapsia, on heidät huomiotava ehdottomasti, että pystyykö vanhemmat oikeasti hoitamaan lapsiaan.
        Huumehuuruissa ihmisen energiat on niin sekaisin, että olisi ihme, jos ei alkaisi outoja näkyä.
        Toivotaan kuitenkin, että heillä nyt asiat järjestyy ja ehkä se pappikin voi olla ihan hyvä juttu. Jospa heidän elämän tarkoitus onkin nyt löytää pelastava usko. Sitä kautta ainakin voisi päästä kuiville.

        Paljon voimia ja valoa teille!


    • dome.76

      jos vaikka lopettaisivat dopen vedon niin kyllä ne liskodiskon möröt pysyy poissa, siihen ei tarvitse kun tukea siskoos,mutta kaikella on rajansa silläkin"avulla siis.liika apu on pahasta koska siihen voi sitten tukeutua aina,itse selvittämällä tilanteensa on parempi ratkaisu pois noista jutuista... t:entinen veturi ja kristallilapsi

    • Hepulis

      Vaikka ketjun aloitusviesti onkin aika vanha, niin tämä asia on tärkeä ja ajankohtainen monen ihmisen elämässä. Kuten täällä onkin jo aiemmin kommentoitu, niin huumeet täytyy jättää ennen kuin kummittelu loppuu. Olipa kyse sitten huumeista tai esim. alkoholista tai rauhoittavista lääkeistä, niin ne saavat ihmisen pois normaalista päivätajunnasta enemmän tai vähemmän unenomaiseen tilaan. Silloin niin valveunet kuin yliluonnolliset kokemuksetkin ovat mahdollisia. Kovin moni on räkäkännissäkin nähnyt pikku-ukkoja ja tehnyt typeryyksiä yrittäessään karkottaa niitä jollain kättä pidemmällä.

    • muu ei auta

      Tilanteeseen tuo todellisen psyvä avun vain jos tulee oikeasti uskoon: antaa elämänsä Jeesukselle Kristukselle ja haluaa elää uskossa. Voi olla huumeharhoistakin ksymys, osittain, mutta todennäköisesti sisaresi on pahojen henkivaltojen kahleissa. Jos sisaresi elämä ei muutu, hän tahtoo jatkaa nykyistä elämäntapaansa, ei tule pysyvää muutosta. Monesti uskoontulonkin jälkeen henkivallat eivät anna heti perikis ja tulee hyökkäyksiä, mutta varma voitto on Jeesusekn Kristuksen veressä ja nimessä.

    • marekh

      Minulla oli demonit kiusana aikoinaan, yrittivät onnettomat pelotella, mutta ei onnistunut minun kanssa, olivat niin raivona kun heidän sijaan valitsin Jeesuksen elämääni. Kun Jeesus tulee oikeasti elämääsi, demonit ja saatana häipyy takuulla sen olen kokenut ja moni muukin ja itsestäkin tulee paljon kovempi ja rohkeampi.
      Ihmisellä on kaksi herraa joko saatana tai Jeesus, siitäpä voi jokainen valita, haluaako kaaosta, pelkoa,väkivaltaa, huumeita ym pahaa, vai rauhaa ja positiivisuutta.

    • dfdffdfdfdfd

      Kerro lisää: mistä tiedät, että oli demoneita eikä mielikuvitusta? Mistä ne demonit tulivat ja miksi? Oletko käyttänyt Ouijaa? Iskeekö demonit vain uskovaisiin, mutta eivät ns. nimikristittyihin?

      Tämä ei ole pilkkaa tai leikkiä, haluan oikeasti tietää.

      • marekh

        Lyhyesti, pitäis jokaisen itse kokea, niin tietäs varmuudella. Demonithan alunperin olivat valkeuden enkeleitä jotka vastustaessaan paholaisen kanssa Jumalaa, koittivat ottaa taivaassa vallan, jolloin Jumala heitii ne alas taivaasta, meidän seuraksi maapallolle. Eli tällä hetkellä paholainen hallitsee demoneideen maapalloa, jolloin veikkaisin että 90 prosenttia ihmisistä on sen vallassa tiesi tai ei. Jeesususkovaisilla on kuitenkin Jumalan ja Jeesuksen voima takana, yksin ei paholaista voi vastustaa.
        Jumala sallii vielä jonkin aikaa paholaisen hallita maata ja osaa ihmisistä, mutta kaikessa viisudessaan on antanut meille varan valita, joko seurata häntä tai paholaista. Eli demonit iskee joka hetki kaikkiin ihmisiin joka puolella maapalloa.
        Varmin tapa saada ne luokseen on juuri tuo quijalauta ja spiritismi. Jos haluaa mielenterveuden säilytää, ei kannata kokeilla.


    • fdsfddfererrer

      Miten niin 90% ihmisistä on sen vallassa? Tuskin 9/10 osa ihmiskunnasta on demonien riivaamia? Eihän noita demoneita ole kokenut kuin murto-osa.

    • marekh

      Perisynti, siinä se kun sen ymmärtää, mutta ei se tarkoita että kaikki 80-90 prosenttia tekee murhia, tappoja muuta pahuutta, siihen kuuluu myös muita elementteja esim epärehellisyys, valehtelu, kiroilu, varastaminen, toisesta takana puhuminen jne.
      Myös uskossa olevat tekevät virheitä, syntiä, ihminen on vajavainen, ainakin vielä.

    • dfdsdfd

      Ei virheet ole mitään demonin työtä. Mikä siis on demonien osuus?

    • marekh

      Rautalangasta vääntäen, Jos vertaat esim radiota, sähkökitaraa tai tietokonetta, kaikki tarvii vahvistusta tai lähettäjän. Demonit vahvistaa meidän pahoja puolia, kun taas Jumala vahvistaa hyviä puoli, eli joka päivä enemmän tai vähemmän kamppaillaan hyvän ja pahan välillä, joko tiedostetusti tai tiedostamattaan.

      • ffdffffds

        Ei tuo ole mikään todiste mistään, sinä vain toteat jotain ympäripyöreää. Kerro joku realimaailman tapaus, jossa demonit olisivat oikeasti mukana.


    • marekh

      Ei muuta kuin rupeat manaamaan niitä, niin saat todisteita. Vaikea muuten todistaa, ellei itse koe sitä

    • gffsfdsfdsfdffds

      Eikö niiden olemassa olosta pääse muuten selville, muuta kuin ottamalla tietoinen riski siitä, että saa oman elämänsä ihan sekaisin? Onko kaikki tai ei mitään periaate ainoa vaihtoehto?

      • marekh

        Niin en suosittele sitä, mutta yleensä on vaikea ihmisia vakuuttaa jostain, mitä itse on kokenut. Mutta kyllähän kun maailmaa katselee ja tarkastalee joka päivä, niin alkaa ymmärtää pahan voiman ja vallan, jossa demonit näyttelevät pääosaa.


      • dfsdfdd
        marekh kirjoitti:

        Niin en suosittele sitä, mutta yleensä on vaikea ihmisia vakuuttaa jostain, mitä itse on kokenut. Mutta kyllähän kun maailmaa katselee ja tarkastalee joka päivä, niin alkaa ymmärtää pahan voiman ja vallan, jossa demonit näyttelevät pääosaa.

        Uskotko aaveisiin, oletko nähnyt semmoisia? Entäs niistä otetut kuvat. Ovatko ne feikkejä ja kuvamanipulaatiota?


    • marakh

      En usko ihmisaaveisiin, enkä ole nähnyt mitään aaveita, mutta demonien karjumista aivan riittävästi.

      • dsfsdfds

        Missä niitä muka näit ja koit? Ettei vain olisi jotain skitsofreniaan liittyvää?


    • kuolleet

      Jahve, Jeesus yms. eivät ole kaikkivaltiaita ja ainoita pelastajia. Demonitkin voi luokitella kuolleiksi, jotka eivät ole päässeet "elämässä" eteenpäin, vaan jääneet välitilaan maan ja tuonelan/taivaan/helvetin/minkälie välille. Kristittyjen tapana on mieltää kaikki mustavalkoiseksi.

      Kymmenen käskyä sanovat: älä tapa. Niin vain sitä tapettiin tuhansia uskon puolesta.

    • pelokas uskovainen

      joku taivaasta yritää kertoa hänelle jotain mutta se tapahtuu kivuliaasti ja häiriköivin tapahtumin .
      anteeksi en osaakirjoitaa kunnolla kun minulla on lukihäiriö.

    • jokurandompikkutyttö

      huumeet pois, ku ne houkuttelee pahoi henkii ja sitten jos sytytät valkoisen kynttilän ja ripottelet sen ympärille suolaa niin henkien pitäisi kadota ainakin pois siitä huoneesta

    • Anonyymi

      Moikka. Mulla on pehmolelu. Ja mä kuulen koiran ja koputusta. Ja kun mä ostin sen sen silmät oli valkoiset ja nyt ne ovat punaiset 😱😱😱

    • Anonyymi

      Mitkään new age höpötykset auta! Nehän muutenki suoraan pahuuden henkivalloilta. Vain Kristuksen nimessä pahat henget väistyy. Pappi siunaamaan asunto ja sassiin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe