Mitäs tykkäsitte
Väki määrä koko ajan paisuu ja järjestelyt huononee
Launtai aamun aamupalan oli alle arvostelun, ja päiväruokailu lihakeittoineen óli motoristien aliarvioimista. Seura oli kylläkin mukavaa. Sain uusia tuttuja.
Ps Olisi mukavaa jos joskus olisi saun
assa kuumaa vettä suihkussa
Eipä silti menen ensi vuonnakin
Tv Kawasaki
Kuka oli Kokko Treffeneissä
7
2554
Vastaukset
Himangalla tosiaanki käy hyvää rallikansaa, mutta mua on ottanu kans järjestelyt kupoliin, siksipä en oo -03 kesän jälkeen käyny kokkotreffeniillä vaan Coronan rutakkorallissa :) Tänä vuonna tosin en päässy sinnekkää ku oli töistä opintomatka Pietariin..
Nooh, ens vkonloppuna on Hirviralliin singahdus ja siel on kyl järjestelyt toiminu ja rallikansaki mainiota ;D
Turvallisia kilsoja kaikille!!- ArcticEli
No joo..olihan se lauantaiaamuinen...mut sunnuntaina oli jo sit aika hyvä...kumma kyllä ei maistunut vain ;))
Tuttujahan sinne mennään tapaamaan, nauramaan ja hauskaa pitämään...oheispalvelut on suht sivuseikka?
Kylälle on 1 km matkaa jos on nälkä ja onhan siinä oma kauppa ja kioskikin...
Ei jaksa kamalasti valittaa palvelujen puutteesta...
Aikoinaan meetingeissä ei ollut tarjolla MITÄÄN...vaan kaikki tuotiin itse...vesikin...et siihen nähden...????..mut aikoinaan ei varmaan kiskottu hintaakaa nii ku ny, et kyl rahoilleen tarttis jotai vastinetta saada.. :)
- Pitkä kuuma kesä ja...
Olin.Ja kerrassaan mukavaa,eipä jaksa mistään valittaa.Paljon mukavia ihmisiä jututin,erään mukavan motoristi kanssa yönkin vietin,enpä omaa telttaanikaan pystyttänyt)Ja käkikin kukkui...
- ArcticEli
on kun on hyvä porukka, niin se sopu sijaa antaa ;))
Ehei, ei mitään Leviä juhannuksena...
Hankala ja Kokkoontumisajo on perinteinen...
Sitäpaitsi Levillä on keli ollu joka juhannus vähän vaatimattomat... - asfaltti polttaa
ArcticEli kirjoitti:
on kun on hyvä porukka, niin se sopu sijaa antaa ;))
Ehei, ei mitään Leviä juhannuksena...
Hankala ja Kokkoontumisajo on perinteinen...
Sitäpaitsi Levillä on keli ollu joka juhannus vähän vaatimattomat...joo jokainen varmaankin menee sinne minne tykkää - hankalaan tai mukavaan - jokainen päättäköön itse. Minä ainakin menen Leville levittelemään...
Nimimerkillä samaa harmaata sadetta koko Suomeen - paitsi Leville jossa jussina on paistanut useammin kuin kerran...
- asfatti polttaa
Levillä järjestetään neljännet Yöttömän yön ajot ja tarjolla on muutakin kuin nötköttiä. On hotellia ja mökkiä...saunalla ja lämpimällä vedellä... kohtuuhintaan...alkaen 30€/ huoneisto... ohjelmaakin on... nimimerkillä sinne siis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954