Kuka oli Kokko Treffeneissä

oinas54

Mitäs tykkäsitte
Väki määrä koko ajan paisuu ja järjestelyt huononee
Launtai aamun aamupalan oli alle arvostelun, ja päiväruokailu lihakeittoineen óli motoristien aliarvioimista. Seura oli kylläkin mukavaa. Sain uusia tuttuja.
Ps Olisi mukavaa jos joskus olisi saun
assa kuumaa vettä suihkussa
Eipä silti menen ensi vuonnakin
Tv Kawasaki

7

2541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Himangalla tosiaanki käy hyvää rallikansaa, mutta mua on ottanu kans järjestelyt kupoliin, siksipä en oo -03 kesän jälkeen käyny kokkotreffeniillä vaan Coronan rutakkorallissa :) Tänä vuonna tosin en päässy sinnekkää ku oli töistä opintomatka Pietariin..
      Nooh, ens vkonloppuna on Hirviralliin singahdus ja siel on kyl järjestelyt toiminu ja rallikansaki mainiota ;D
      Turvallisia kilsoja kaikille!!

    • ArcticEli

      No joo..olihan se lauantaiaamuinen...mut sunnuntaina oli jo sit aika hyvä...kumma kyllä ei maistunut vain ;))
      Tuttujahan sinne mennään tapaamaan, nauramaan ja hauskaa pitämään...oheispalvelut on suht sivuseikka?
      Kylälle on 1 km matkaa jos on nälkä ja onhan siinä oma kauppa ja kioskikin...
      Ei jaksa kamalasti valittaa palvelujen puutteesta...
      Aikoinaan meetingeissä ei ollut tarjolla MITÄÄN...vaan kaikki tuotiin itse...vesikin...et siihen nähden...????

      • ..mut aikoinaan ei varmaan kiskottu hintaakaa nii ku ny, et kyl rahoilleen tarttis jotai vastinetta saada.. :)


    • Pitkä kuuma kesä ja...

      Olin.Ja kerrassaan mukavaa,eipä jaksa mistään valittaa.Paljon mukavia ihmisiä jututin,erään mukavan motoristi kanssa yönkin vietin,enpä omaa telttaanikaan pystyttänyt)Ja käkikin kukkui...

      • ArcticEli

        on kun on hyvä porukka, niin se sopu sijaa antaa ;))
        Ehei, ei mitään Leviä juhannuksena...
        Hankala ja Kokkoontumisajo on perinteinen...
        Sitäpaitsi Levillä on keli ollu joka juhannus vähän vaatimattomat...


      • asfaltti polttaa
        ArcticEli kirjoitti:

        on kun on hyvä porukka, niin se sopu sijaa antaa ;))
        Ehei, ei mitään Leviä juhannuksena...
        Hankala ja Kokkoontumisajo on perinteinen...
        Sitäpaitsi Levillä on keli ollu joka juhannus vähän vaatimattomat...

        joo jokainen varmaankin menee sinne minne tykkää - hankalaan tai mukavaan - jokainen päättäköön itse. Minä ainakin menen Leville levittelemään...
        Nimimerkillä samaa harmaata sadetta koko Suomeen - paitsi Leville jossa jussina on paistanut useammin kuin kerran...


    • asfatti polttaa

      Levillä järjestetään neljännet Yöttömän yön ajot ja tarjolla on muutakin kuin nötköttiä. On hotellia ja mökkiä...saunalla ja lämpimällä vedellä... kohtuuhintaan...alkaen 30€/ huoneisto... ohjelmaakin on... nimimerkillä sinne siis...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe