Oiskohan kenelläkään ideoita kun Kaarina E käy välillä kolmella pytyllä ja välillä taas normaalisti neljällä. Vaihdettu on tulpat, tulpanjohdot, bensansuodatin ja kokeiltu vielä toista uutta tulppaa pimeänä olevaan sylinteriin. Tiedän sylinterinkin, joka on välillä pois pelistä. Moottori on 1.6 litrainen 4A-FE.
Kaarina käy kolmella pytyllä
8
7166
Vastaukset
...ei mainittu listassa? Vaihda myös pyörijä samalla ja älä osta noin kriittiseen paikkaan tarvikeosia. Mun CarinaII ei yhtenä kosteana kesäaamuna käynnistynyt yhdelläkään pytyllä :-) kun laiton tarvikeosan.....
Pahempi juttu voi olla myös karsta venttiilissä ko. pytyssä, mutta toivotaan ettei... se vuoto nimittäin polttaa venttiilin lopullisesti hyvinkin äkkiä.- Kaarinisti
unohdin mainita virranjakajan kannen ja pyörijän vaihdettujen osien listasta. Ovat tosin tarvikeosia, mutta moottori käy kuten ennenkin. Viassa on vielä sellainenkin piirre, että kylmänä toimii hyvin, mutta lämmettyään alkaa käydä 3:lla pytyllä. Nyt helteiden aikaan kävi todella huonosti, mutta ilmojen taas viilennyttyä toimii taas ihan hyvin. Vikaa ei juuri esiinny.
- viallisessa.....
ruiskun suuttimessa, vaihda se niin taas pelittää.
- Kaarinisti
tiedätkö, pystyykö vaihtamaan itse vai pitääkö viedä tojo-huoltoon? Peukalo ei ole ihan keskellä kämmentä, mutta ruiskuun en ole ikinä koskenut.
- testaa ensin
Kaarinisti kirjoitti:
tiedätkö, pystyykö vaihtamaan itse vai pitääkö viedä tojo-huoltoon? Peukalo ei ole ihan keskellä kämmentä, mutta ruiskuun en ole ikinä koskenut.
ennen kun tarkastat, laita pitkä ruuvimeisseli suuttimen runkoon ja kuuntelet meisselin toisesta päästä kuuluuko kaikista suuttimista samanlainen naputus, jos kuuluu niin ei ole suuttimessa vikaa. Turhaa ostella suuttimia jos vanhat toimii.
- vaihtoon
Ei pitäis olla kovinkaan kummoinen vaihtaa ,itse vaihdoin Supraan jossa oli samanlainen vika. Ko. suuttimia kannattaa kysellä vaikka autopurkaamoista / Japanin tuontia harjoittavista liikkeistä. Uusi maksaa 250-350e.
- Kaarinisti
testaa ensin kirjoitti:
ennen kun tarkastat, laita pitkä ruuvimeisseli suuttimen runkoon ja kuuntelet meisselin toisesta päästä kuuluuko kaikista suuttimista samanlainen naputus, jos kuuluu niin ei ole suuttimessa vikaa. Turhaa ostella suuttimia jos vanhat toimii.
eilen Kaarinan rupsutellessa taas kolmella testasin. Kyseessä on ilmeisesti imusarjan päässä oleva pieni "mötikkä", johon menee virtajohto?! Muiden sylintereiden kohdalla kuului ruuvarin päästä tasainen nakutus, pimeänä olevan sylinterin kohdalla ei mitään, pientä suhinaa vain. Vika vaikuttaisi olevan tosiaan ruiskun suuttimessa. Eli suutinta hommaamaan. Kiitoksia kaikille neuvoista ja vinkeistä!
- captaiiin
Sama homma 95 e-carinassa 1.6 4a-fe koneella. Eli välillä kävi kolmella ja joskus nyki hiukan tietyllä kierrosalueella( 1500-3000). Korjaantui juurikin suuttimen vaihtamisella. Tosiaan kun käy kolmella niin ruuvimensseliä suuttimen runkoon ja se suutin mistä ei kuulu naputusta on rikkinäinen. Suutin on kallis jopa useimmat romuttamot pyytää 150 eur.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456137Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314516Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242572Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122316Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781454Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611359Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021