♥?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?♥
Kenelle unissasi huokaat
Kuka untasi vartio
Kenen nimeä uniin
hellästi kuiskaat
Kuka hymyn yöksi
huulillesi tuo
Ketä kätesi yössä etsii
Kenet lempeästi unessa
syliisi painat
Kuka sinut saa
- rakastamaan -
♥?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?♥
TUNSITKO SUUDELMAA
6
495
Vastaukset
- toivon
Sinut nään.
Sinä hymyni saat, hellyydellä ja lempeydellä.
Sinua kaipaan --on ikävä luoksesi niin suuri.
Vain Sinua rakastan.- *MURUKULTA*
Tunsit tunteen suuren
läpi metsien - läpi tuulen
Perhosena kämmenellä
kosketus niin hellä
Unesi kauniiksi laittoi
hymyn huulilesi taikoi
Iloa ja onnea Muru puhaltaa,,,*puuuuhhhhh* pvääsi ! :D
- Mysteriet
Vaan olipa ihana ♥runo =)
Ja kukas Sinut sitten saa tuollaisia kirjuuttelemaan *utelee*...
Mulla olis hyvä uni tilauksessa... siinä ei tarttis tehdä mitään - pyykit pesisivät itse itsensä ja ruoka tulisi valmiina jostain ja paljon jäätelöä siinä olisi myös... HUOKS *menee täyttämään pesukonetta*- *MURUKULTA*
*katselee Sateenkaariperhosia vaaleanpunaisella pilvellä*
Tällä pilvellä pääsee aikas lujaakin.
Maapallon ympäri ja takaisin.. ;)
Voisin ottaa pyykkis kuivumaan
perään narulla lentäisivät,
voisit kuivat sitten kerää
Ehtisit siinä välissä ruuan syödä,
jonka tein siinä sivussa sulle
Jäätelöauton meille tilasin :O
sillä aikaa kun vaatteet kaappiin viikkasit
Tarkkana täytyy olla mitä toivoo,
nehän voi vaikka toteutua,, voi voi!! ;D
Iloista bäää-väää, Mys , herätetään koko maailma! :)
- vakava
ÏÏÏ----♥----♥----♥----♥----♥----ÏÏÏ
Kauan oon nimeä kuiskannut
Kauan oon kasvoja kaivannut
Monesti öisin oon hapuillut
Mutta koskaan hän ei oo luokseni tullut
Unessa kuljen kukka tarhaan
kukkia poimimaan kauneimman kukkasen poimisin
ja hänelle sen sitten antaisin
jos hän mun luokseni unessa saapuisi
Ihanaa kesäistä viikkoa toivottelee ec
ÏÏÏ----♥----♥----♥----♥----♥----ÏÏÏ- *MURUKULTA*
Muru on taas istunut aidan päällä,
järsinyt kynnet ja raapinut säärtä
Katsonut on salaa vakavaa,
kuinka se niityllä tanssahtaa
Odottaa neitoa nuorta ja vaaleaa,
ei kelpaa tälläinen tumma, ei huomaakkaan
Pöh! Siitä vaan, untas se on vaan,
taidan minäkin mennä nukkumaan
Vaan hih!, unissa laitan sinut haaveilemaan,
vain minusta - minusta vaan! ;þ
Syreninkukkasia, orvokeita, voikukkia,
niittyleinikeitä,,, sylillinen pöydällesi, EC !
Iloista alkavaa viikkoa ! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
