TUNSITKO SUUDELMAA

♥?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?♥


Kenelle unissasi huokaat
Kuka untasi vartio

Kenen nimeä uniin
hellästi kuiskaat
Kuka hymyn yöksi
huulillesi tuo

Ketä kätesi yössä etsii
Kenet lempeästi unessa
syliisi painat


Kuka sinut saa

- rakastamaan -


♥?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?♥

6

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivon

      Sinut nään.
      Sinä hymyni saat, hellyydellä ja lempeydellä.
      Sinua kaipaan --on ikävä luoksesi niin suuri.
      Vain Sinua rakastan.

      • *MURUKULTA*

        Tunsit tunteen suuren
        läpi metsien - läpi tuulen
        Perhosena kämmenellä
        kosketus niin hellä
        Unesi kauniiksi laittoi
        hymyn huulilesi taikoi

        Iloa ja onnea Muru puhaltaa,,,*puuuuhhhhh* pvääsi ! :D


    • Mysteriet

      Vaan olipa ihana ♥runo =)

      Ja kukas Sinut sitten saa tuollaisia kirjuuttelemaan *utelee*...

      Mulla olis hyvä uni tilauksessa... siinä ei tarttis tehdä mitään - pyykit pesisivät itse itsensä ja ruoka tulisi valmiina jostain ja paljon jäätelöä siinä olisi myös... HUOKS *menee täyttämään pesukonetta*

      • *MURUKULTA*

        *katselee Sateenkaariperhosia vaaleanpunaisella pilvellä*
        Tällä pilvellä pääsee aikas lujaakin.
        Maapallon ympäri ja takaisin.. ;)

        Voisin ottaa pyykkis kuivumaan
        perään narulla lentäisivät,
        voisit kuivat sitten kerää
        Ehtisit siinä välissä ruuan syödä,
        jonka tein siinä sivussa sulle
        Jäätelöauton meille tilasin :O
        sillä aikaa kun vaatteet kaappiin viikkasit
        Tarkkana täytyy olla mitä toivoo,
        nehän voi vaikka toteutua,, voi voi!! ;D

        Iloista bäää-väää, Mys , herätetään koko maailma! :)


    • vakava

      ÏÏÏ----♥----♥----♥----♥----♥----ÏÏÏ

      Kauan oon nimeä kuiskannut
      Kauan oon kasvoja kaivannut
      Monesti öisin oon hapuillut
      Mutta koskaan hän ei oo luokseni tullut

      Unessa kuljen kukka tarhaan
      kukkia poimimaan kauneimman kukkasen poimisin
      ja hänelle sen sitten antaisin
      jos hän mun luokseni unessa saapuisi

      Ihanaa kesäistä viikkoa toivottelee ec

      ÏÏÏ----♥----♥----♥----♥----♥----ÏÏÏ

      • *MURUKULTA*

        Muru on taas istunut aidan päällä,
        järsinyt kynnet ja raapinut säärtä
        Katsonut on salaa vakavaa,
        kuinka se niityllä tanssahtaa
        Odottaa neitoa nuorta ja vaaleaa,
        ei kelpaa tälläinen tumma, ei huomaakkaan
        Pöh! Siitä vaan, untas se on vaan,
        taidan minäkin mennä nukkumaan
        Vaan hih!, unissa laitan sinut haaveilemaan,
        vain minusta - minusta vaan! ;þ

        Syreninkukkasia, orvokeita, voikukkia,
        niittyleinikeitä,,, sylillinen pöydällesi, EC !
        Iloista alkavaa viikkoa ! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe