Heippa kaikki!
Kesäkuun lopussa ollaan menossa Powerparkiin/landiin parin päivän reissulle ja tarkoitus olisi kokea kaikki mahdollinen huvipuistosta karting-ajoon! Luin nettisivuilta myös uudesta hevospalvelutalosta. Osaako joku kertoa siitä ja sen palveluista enemmän? Onko se jo avoinna ja minkälaisia hintoja pitävät? Voiko esim.ensikertalainen kokeilla ratsastusta?
Entä millainen on mökki-/leirintäalue uima-altoineen jne?
Ja muitakin vinkkejä mitä kannattaa kokeilla/kokemuksia olisi kiva kuulla!? Niin ja onko noihin karting-ajoihin (ulkorata) kuinka hirveät jonotusajat? Kesäkuuhan on sesonkiaikaa..
POWERPARKIN
4
1629
Vastaukset
- vastausta
Hevosmeininkistä ei tietoa.
Leirintäalue on nurmikentällä ja paikka muutenkin on siisti (isäntä iste pitää usein huolta asiasta;=))
Mutta telttailu ei ole mahdollista.
Uima-allas vastannee tuollaista hotellin ulkoallasta.
Kartingiin ei ole ollut pitkiä jonoja, yleensä on päässyt ajamaan 10-30 min odotuksella.
Mikäli ulko- tai sisäradalle on joku ostanut yksityistilaisuuden, niin silloin ei pääse ollenkaan. Piennemmissä kapinoissa voi päästä ajamaan esim. aika-ajon ja finaalin väliajalla. - ei pullukoille
et todennäköisesti mahdu ainakaan vuoristorataan ja muihin laitteisiin, joissa ahtaat tilat.
- otek
Olen ollut vaunulla pari kertaa.Upea paikka mutta ei uimarantaa.Allas kylläkin.mökkihuniestot olivat hotellihintaa.Muistaakseni 120 eur/vrk.ja niitä ei ole montaa.Kannattaa tarkistaa.Varmista niitten saanti,jopa vaunupaikkaa joutui varaamaan etkäteen. Hienoa oli ettei pakotettu ostamaan ranneketta vaan sai ostaa myös kertalippuja.
- Jiii
En itse ole koskaan Powerparkissa käydessäni käynyt muualla kuin itse Powerland-huvipuistossa, joten en ole aivan perillä näistä muista ralli/hotelli ja campinh-alueesta. Silti Powerparkin nettisivuilta löytyy paljon hyödyllistä tietoa jokaisesta, ja voisimpa melkein suositella että kysyisit henkilökohtaisesti sähköpostilla kirjoittamiasi kysymyksiä. Saisit näin parhaimmat tiedot hinnoista, jne....
Powerparkin sähköposti: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882