www.pokerihai.net ohjeet 10 euron saamiseksi löytyy sieltä..
Pokerimaa 10e
6
669
Vastaukset
- professionlahtmlguruman
Täytyy kyllä todeta että todella nätit sivut. Osaaminen on erittäin laadukasta ja jälki silmiä hivelevää !
Jatka samaa rataa !- pahhhhh
en kyl ite löydä mitään hienoo tost alkeellisest sekasotkust!!
- professionlahtmlguruman
pahhhhh kirjoitti:
en kyl ite löydä mitään hienoo tost alkeellisest sekasotkust!!
"Pientä" sarkasmia =D
- pahhhh
professionlahtmlguruman kirjoitti:
"Pientä" sarkasmia =D
meinasin jo luulla et oot tosissas, mut sit aloin miettii vähän..:D
- Vika
Nii mikäs vika sivuisssa on? Kyllä nuo ainaki hienommat on ku jotku ilmais foorumit..
- muutkun
Vika kirjoitti:
Nii mikäs vika sivuisssa on? Kyllä nuo ainaki hienommat on ku jotku ilmais foorumit..
Pistäkää sivut rulaan!! Mun mielestä sivu näyttää kohtuulliselta näin uudeksi sivustoksi.. Ja niinkuin näyttää sivulla lukevan että sivustoa parannaellaan koko ajan.. Että eipä turhaa hätiköidä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3151725Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751264Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831247- 1331126
- 48813
- 57804
- 74789
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117767- 48760
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60716