Häät odotusaikana

äiskäläinen

Elikä minkälaiset häät pitäsitte odotusaikana?
Toista odotellaan, rv 11 3 ja poika nytte 6kk.
Naimisiinmenosta päätettiin vasta äskettäin ja ajankohta olis elokuu eli aikaa järjestelyihin ei oo paljoo. Olisiko siviilivihkiminen paras vaihtoehto ku vatsa kuitenki kasvaa vai esim. vihkiminen jossain juhlapaikassa? Kirkkoa ei varmaan saada enää varattua eikä välttämättä halutakaan. Toisaalta pappikin voisi vihkiä. Pienet häät halutaan. Ideoita/kokemuksia?

5

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maistraatin

      Nyt, kun elämässässi on pieni rasite, niin voisko maistraatti olla vähemmän stressiä aiheuttava. Ymmärsin, että olet raskaana..ekhä ymmärsin väärin.

      Jos taas ehdottomasti haluat kirkkohäät, niin sitten älä luovu siitä ajatuksesta.

      Ymmärsin että sinulla oli isompia lapsia, jos ne haluaa kunnon kirkkohäät ehdottomasti, niin sitten kirkko.

      Mutta kai se odotusaikana on tärkeintä, että ei itse eikä vauva rasitu.

      Itse valitsin maistraatin, vaikken raskaana olekkaan eikä edes ole vielä lapsia. Syy: ei tarvii kutsua isoja poppoita, kun minun puolelta ei juuri ketään tulisikaan muutama kaveri korkeintaan. (Vanhemmat jo kuolleet) Miehen puoellta tulisi kirkkohäihin sitten koko iso suku (espanjalaisia) ja liuta ystäviä.
      Siksi maistraatti vihkiminen täällä ja sitten jonnekin ihanalle saarelle (kreikka, italia tai espanja) viikoksi lomailemaan, suoraan lentokoneeseen. Näin meillä!

    • .....

      Voisit ensin synnyttää lapset ja pitää sitten vasta keveemmällä jonkinlaiset 50 vieraan häät )

    • mökillä :)

      Olen häiden aikana 37 1 raskaana, päätimme myös ihan extempore mennä naimisiin. Pari viikkoa vielä olis häihin. Ei oltais keretty kirkkoa varata eikä olis edes viitsinyt kun jos nyt vaikka syntyis aikasemmin! Eli ihan läheisimmät tulee meidän vihkitilaisuuteen, vanhemmat, sisarukset, muutama hyvä ystävä.. Vihkimään tulee appivanhempien mökille maistraatista henkikirjoittaja! Aiomme sitten reilu vuoden päästä ottaa siunauksen kirkossa, sinne pyydämme kaikki sukulaiset ja ystävät. Tilaisuushan on lähes sama kuin vihkiminen..sinne laitan hääpuvun jne. "Hääkuvakin" otetaan sitten vasta vuoden päästä kuvaamossa. Kyllähän niitä kuvia nyt vihkitilaisuudessakin napsitaan, mutten halua mennä viralliseen kuvaan näiden turvotusten ja ylimääräisten kilojen kanssa..

      Olishan tämä homma hoitunut ihan maistraatissakin, mutta haluttiin kuitenkin vähän "juhlallisemmin" astua avioliittoon. Laiturilla :) Tsemppiä teille päätöksentekoon ja vihkiytymiseen :)

    • raskaana myös

      viikolla 23 silloin kun meillä on häät eli ensi viikolla. Alunperin ajateltiin pitää isot häät mutta ei tää raskaus itse asiassa ole ollut ollenkaan este. Kaikkea olen tehnyt mitä alunperin ajattelinkin ja kaaso on ollut suurena apuna ja käskenyt mun ottaa rauhallisemmin. Vieraita tulee 100 ja kaikki on muuten normaalisti mutta taitaa tulla mulla selvät juhlat :) Vähän on väsytellyt nämä järjestelyt mutta onneks ne on kohta ohi :)

    • Jenniet^^

      Meillä oli tarkoitus mennä naimisiin vuoden-parin päästä, mutta tulimmekin siihen lopputulokseen, että lapsenkin kannalta olisi parempi olla avioliitossa jo hänen syntyessä. Itselläni on tällä hetkellä menossa rv 33 4 ja maistraattiin yritetään saada vihkiaika noin kolmen-neljän viikon päähän. Tällöin olisi tarkoitus pitää aivan pienimuotoinen tilaisuus, jossa olisi paikalla vain lähimmät sukulaiset. Kunnon hääjuhla ja avioliiton siunaus olisi tarkoitus pitää sitten myöhemmin, kun lapsi on kasvanut..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe