Omia kokemuksia, mielipiteitä kyseisestä digikamerasta? Hyviä sekä huonojapuolia kuuntelen mieluusti, auttakee kameran hankkijaa. Kiitos!
Olympus SP-510 UZ
kyseliää
2
1117
Vastaukset
- Uusi peli
Katso vertailuksi Olympus SP-550 UZ teknillisiä tietoja. Ominaisuudet ovat paremmat kuin 510:ssä . Jos kamera asettuu koonpuolesta käteen sopivasti niin on parhaasta päästä, ellei paras digizoomien kisassa. Itselleni laite on hieman pieni, mutta ehkä tottuisi...
- Jynni
Itse olen hankkimassa nyt tätä kyseistä kameraa, mutta en oikein ole bongannut muualta myynnissä kuin netissä. Olisikohan tätä mahdollisesti saatavilla Oulusta? Ja onko hinta paljon korkeampi liikkeestä ostettaessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024198
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463768Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat703097Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431569Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191378Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321337Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi231331Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1151108Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151043