vanhempieni hääpäivä on nyt heinäkuun lopulla ja tarvitsisin pikaisia lahjaideoita. Eikä rahaa ole kovin paljon noin 100 euroa tai vähän yli.
mitä lahjaksi vanhempieni 20 vuotishäällahjaksi?
5
2389
Vastaukset
- 30v.
Vanhemmille tilattiin netistä t-paidat, joihin tuli teksti: 30 VUOTTA yhteistyö- ja avunantosopimusta!
Maksoi postikuluineen n.46 euroa. - Runoja poytälaatikosta?
Miten olisi;Esim:kaupasta saatavien valmiitten,Kakkupohjain,osto?-Maksaa n.99c.kpl,Kermavaahtoa,väliin,Kostukkeeksi.mieli mehua,PÄÄLLE,KERMAA,JA MANSIKOITA.NÄTIT SERVETIT KAVIPÖYTÄÄN,JA IRTOKUKKASIA,RUUSUJA.TIETENKIN kannattaa huom:Mahdöl,ALLERGIAT,JA VANHEMPIESI.Mielikukat,eslm:Samoja,kuin HÄÄKIMPUSSA?-RUNO;UUSI päivä!-tämä on uuden päivän alku,OLETTE SAANEET TÄMÄN päivän,voidaksenne käyttää.sen mielenne Tmukaisesti.VOITTE TUHLATA,SEN- TAIKÄYTTÄÄ,SEN SEN HYODYLLISESTI,Mutta teettepä mitä tahansa,se on tärkeää.Sillä annattehan sen vastineeksi päivän elämästänne;,Kun huominen tulee,TAHDON SEN OLEVAN VOITTOA,EN TAPPIOITA.:hyvää en pahaa,menestystä en pahaa,:en epäonnea!VAAN ONNEA,!! -TAI OSTA LAHJAKORTTI?-RUNON SAIN YSTÄVÄLTÄNI(Hänelle siitä kiitos)-päivän risteily,TAI RUOKAILU KIVASSA PAIKASSA?(näitä en suosittele,jos,on kiusauksia,Alkon kanss!ETTEI HYVÄT,KAUNIIT,aikeesi,menisi pilalle.(eihän vieras tiedä toisten kotiolosuhteita?-TSEMPPIÄ,JOS NÄISTÄ VOISIT JOTAIN POIMIA.VIESTITÄ JOSKUS JUHLAIN JÄLKEEN,HEIPPA,,,HYVÄÄ KESÄÄ"",!!!
- Onko yleistäkin?
Enpä ole moista kuullut, että lapset ostavat vanhemmilleen hääpäivälahjan. En minä edes muista vanhempieni tarkkaa hääpäivää... Joskus kesällä. Ovat olleet naimisissa jo 32 vuotta.
Eiköhän se ole vanhempien oma asia muistaa toinen toisiaan pienellä lahjalla? Eikä siinä vaiheessa suurimmalla osalla edes ideana ole ostaa mitään kallista, koska raha-asiat ovat jo hyvin, ja rahalla voi hemmotella itsekin itseään. Minun äitini osti isälleni 30v lahjaksi pienen soittorasian torilta, joka soitti heille tärkeää romanttista kappaletta. Isä puolestaan vei äidin piknikille, ja keräsi kukkakimpun pellolta. Rahaa heillä on sen verran, ettei sillä ole enää ideaa pröystäillä. Romantiikka ja rakkaus on tärkeintä.
Minä en heidän romantiikkaansa halua edes puuttua. Ihailen pitkää ja onnellista suhdetta, mutta ei lasten tehtävä ole lahjoja ostella sen takia. - vanhemmille
20 vuotis häälahjaksi picnicin suomenlinnaa, josta sitten illall siirryttin saaristolaivamatkalle jonne myös me lapset menimme mukaan. Oli upee ilma, ihanat vanhemmat ja oli hauskaa. teimme vanhemmille leikekirjan meidän perheen elämästä, valokuvia, teatterilippuja, kuvia ulkomailta, heidän häistään ja lapsenlapsistan ym.
- vinkki.......
vanhemmillani oli 40v.-hääpäivä ja ostettiin lahjakortti "hääkuvalle" valokuvaamoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171079124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?113459Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2312334Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232173Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31640Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491174- 721160
- 1841142
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591019Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77979