Jos täällä sattuu olemaan itärajalla liikkuvaa sakkia niin kertokaahan mielipiteenne Vt-6:n tm. lähiseudun parhaat taukopaikat? Omia suosikkejani mm. Liljendalin Shell, Joutsenon Neste, Simpeleen Teboil...
Vt6:n parhaat taukopaikat?
8
3481
Vastaukset
- onhan noita
En ymmärrä Joutsenon nestettä? Pieni ja kurjalla paikalla?
- BC-kortin kuski
Pienihän se on ja korkeintaan pari rekkaa mahtuu pihaan, mutta aina olen saanut ystävällistä ja nopeata palvelua, sekä tuoretta/hyvää/edullista kahvia/rahtarileipää :)
- kahvi ja pulla
ja asiakaspalvelu ratkaisee niin kyllä ykkönen on kuutos-kuppi kiteellä vähän nihkeen pieni p-alue mutta makunautinto korvaa kyllä sen kirkkaasti
- leipomoon
Sinne Annukkaan tai kerman saveen tai mikä lienee, hinta laatusuhde kohdallaan. Aja "talon ympäri" että pääset pihaan.
- Jos sattuu
leipomoon kirjoitti:
Sinne Annukkaan tai kerman saveen tai mikä lienee, hinta laatusuhde kohdallaan. Aja "talon ympäri" että pääset pihaan.
Ainakin itse tällä viikolla poikkesin kolme kertaa Kausalassa Neste Matkakeitaalle lounalle, siellä on ihan hyvä noutopöytä isompaankin nälkään. 6,75e rahtarialennuksella.
- aloittaja
Jos sattuu kirjoitti:
Ainakin itse tällä viikolla poikkesin kolme kertaa Kausalassa Neste Matkakeitaalle lounalle, siellä on ihan hyvä noutopöytä isompaankin nälkään. 6,75e rahtarialennuksella.
Juu, Matkakeidas myös ehdottomasti yksi parhaista paikoista. Huomattavasti parempia muutenkin nämä perinteiset huoltsikat kun nuorison suosimat ABC:t. Itse harvoin tulee käytyä kun Porvoon tietä oikaisee Kouvolan kautta itään...
- Lady-Rahtari
Omia suosikkipaikkojani ovat Neste Elimäki, Shell ja TB Luumäki/Taavetti, ABC Viipurinportti Lappeenranta, Teboil Simpele, Neste Tolosenmäki Kitee, siinä muutama.
Minusta luumäen ns.pitkäshell myös hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540