Moikkelis kaikki
Tosi paljon tunnutaan lähtevän tone reissuun Ultima Travelin kautta, jo0ka hankkii viisumin Yms.
Mä sanon nyt ihan suoraan, että kaikki mistä tota kautta maksatte paljon niin säästäkää ne rahat ja hankkikaa halvat lentoliput. Liput maksaa jotain alkaen 1300 egeä ja kaikki mitä toi Travelin paketti sisältää on mahdollista tehdä ite siellä paikan päällä helposti. Tosi paljon auttaa esim. hostelli veronumerojen yms hankkimisessa.
Tää on ihan tosi. Tulin just sieltä ja olin vuoden.
Working Holiday
rednaxela
2
811
Vastaukset
- Repe
Kertokaapa miten sen Visan kanssa menetellään kun se on myönnetty? Eli saanko minä passiini jonkin sivun ja milloin? Saanko sen kun saavun Seelantiin vai pitääkö se olla valmiina jo?
- aisantuntija
Et sina mitaan sivua passiisi saa, tulosta se elektroninen visasi paperille sielta immigrationin kotisivulta ja ojenna se paperi passintarkastajalle maahan saapuessasi. Ilman mitaan paperiakin ne tosin nakee kaikki viisumitietosi tietokoneeltaan, mutta hyva silti olla paperi tulostettuna mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762