yleensä taas suuremmat juhlat, kun täyttää 65 vuotta? Muistelen, että äidilläni oli ainakin suurinpiirtein samanlaiset juhlat kuin täyttäessään 60 vuotta.
Mitenkä on,
14
3076
Vastaukset
- onhan se aina
juhlan aihe. :)
- 1943
riipu henkilöstä. Itse olen menossa tänään 63-vuotisjuhliin. kuulun porukkaan, joka juhlii, jos vähänkin on aihetta. Ei kannata juhlia, jos tuntuu pakkopullalta.
jokaisen oma asia, jos haluaa juhlia. En ole kuullut kenenkään silloin mitään juhlia pitäneen - itsekkin sain olla yleensä niin innokkailta sukulaisilta rauhassa.
- vanhempia
Ihmettelen jo sitäkin, että vietetään 75-v-juhlia.
65 v. ei ole mielestäni sinänsä juhlan aihe.
Syntymäpäiväkutsuja voi jokainen pitää vaikka joka vuosi, ketään ei siitä estetä.
On kuitenkin sekä itselle että lähipiirille aika rasitus järjestää isot hippalot, kun ikää ja sen muakana tuomia terveysharmeja riittää esim. 75-vuotiaalle.
Tuskinpa kukaan ihmettelee, jos ikäihminen ei juhli. Ikähän meitä jo suojelee.
Mutta hauskaahan se on, kun juhlimisesta pitää.
Nykyisin tavataan jo ihan pirteitä 95-vuotiaitakin. - mielensä mukaan
Juhlia järjestettäköön kunkin omien mieltymysten kykyjen ja varojen mukaan. Ei kai ikä aseta vaatimuksia puoleen eikä toiseen. Hauskimmissa juhlissa olen ollut sankarin täyttäessä 85 v. Oli ruokaa juomaa ohjelmaa ja TANSSIA sankarin itsensä pyörähdellessä melkein joka kappaleen.
- sibyllavon
piti komeat 90-vuotisjuhlat tansseineen. Kun vähän yritti hengähtää, olivat uudet daamit jo kimpussa. Itse pidin kerran juhlat enkä aio enää juhlia kuin perhepiirissä.
- sitroen.
sibyllavon kirjoitti:
piti komeat 90-vuotisjuhlat tansseineen. Kun vähän yritti hengähtää, olivat uudet daamit jo kimpussa. Itse pidin kerran juhlat enkä aio enää juhlia kuin perhepiirissä.
tarjosin itselleni wiinerikahvit santsikupilla Sokoksen kahvilassa. Nyt ei maha kestä enää kahvia, joten siihen loppui sekin juhlinta.
- 1943
sitroen. kirjoitti:
tarjosin itselleni wiinerikahvit santsikupilla Sokoksen kahvilassa. Nyt ei maha kestä enää kahvia, joten siihen loppui sekin juhlinta.
samppakalja seuraavan juhlahetken juhlistajana?
- Anonyymi
Täytin 65 ja pääsin vanhuuseläkeille. Kukaan kuudesta lapsesta ja kolmesta lapsenlapsesta ei minua muistanut tuona päivänä vaikka sen olin itse kaikille kertonut olevan tärkeä päivä minulle. Lapset kyllä pahoittavat mielensä jos en muista heidän merkkipäiviä tai koulusaavutuksin. Kohta lähestyy 70 kymmentä enkä juhli niitä kun nykyisen kumppanini kanssa.
- Anonyymi
Paljonko on 70 kymmentä? Ei kukaan niin vanha ole...... 7 kymmentä sinulla lähestyy.....
- Anonyymi
Kenelläkään meistä ei ole omaa ansiota syntymäänsä.
Mitä juhlimista siinä on?
Joskus työelämästä irrottautumisen tasavuosiin voi liittyä juhlimisen aihetta jos yleisesti katsotaan henkilön omilla aikaansaannoksillaan olevan juhlimisen arvoinen!
Lopetettuani 52 vuotisena työni viimeisessä, vakituisessa työpaikassani, juhlimme sitä Espanjassa vaimoni kanssa 3 kuukautta.
Kun pääsin työttömyyseläkkeelle 57 vuotisena aloitin hillityn, 3 vuotta kestäneen juhlimisen.
6-kymppisenä ei ollut mitään juhlimisen syytä joten se loppui.
Nyt, 82v täyttävänä, juhlimiset rajoittuvat kalenterin persoonattomiin juhlapyhiin.
Vaimoni on hoitanut kaikki tavanomaiset muistamiset ja lahjukset. - Anonyymi
En ole tähän ikääni mennessä synttäreitäni juhlinut kuin kerran ja sekin kahvitus entisten työkavereiden painostuksesta vuosikymmeniä sitten. Mitä juhlittavaa siinä on ?
- Anonyymi
Pyöreitä juhlin silloin kun täytin 40 eli pidettiin pirskeet ystäväporukan kanssa. Toiset juhlat kun täytin 60 ja silloi juhlin rakkaimpien eli perheen kesken.
Puolisoni täyttää kohtapuoliin 70 ja sitä juhlitaan perheen kesken eli tehdään jotain mukavaa ja erikoista yhdessä ja mennään sitten syömään hieman häävimmin koko porukka yhdessä
Muita ikiä emme ole juhlineet emmekä juhli. - Anonyymi
Kannattaa juhlia miten itse haluaa, nyt vaan ei oo kavereita juhlimassa. Kakku,kahvia joku hyvä pullo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset15910961Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti1146232Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi1705577Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..845484Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1664435Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut764366Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa393846Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät533840Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali173504IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k853100