Hei tää on hyvä oltiin viikoloppuna baarissa vaimon kanssa ja oltiin otettu parit oluet ja heitettii dartsia niin sitten vaimo lähti hakee tikkoja liia aikasiin ja heitin sitä taka raivoon LOL joudututtiin lähtee sairaalaan mut ei mitään liian vakava käyny
Heitin vaimoani takaraivoo
5
2796
Vastaukset
- hemppa-76
mä olin kerran taululla kirjaamassa peliä selkä heittäjiin päin ja naama taululle niin kuin kuuluukin... sain sit tikan selkääni otin asian ihan rauhallisesti ja otin paperit seinältä siirryin pöytään ja sanoin "ei kai häiritse jos kirjaan loppu pelin tässä?"... et silleen heittäjä oli kuitenkin "ammattilainen"...
- Nimetön
ei käyny kummemmin :) itellekki on käyny noin, mut mua nakattiin selkään :)
- Lol24
Eihän noi oo mitään! mä onnistuin heittämään ITSE ITSEÄNI käteen, läpi asti!
- uprgrgao-akoöa
Maksoiko akkas akupunktiosta, jollei niin ala karhuta viivästyskoron kans.
- nose dart
Wittu mitä juttua, saa nauraa vadet silmissä. Ooteko ikinä heittäny itteä nenään?
Onnistuu kovassa kumarassa tarkasti tähdäten. Ei o sentään vielä läpi menny mutta kipiää tekee ja tikka yleensä tippuu lattialle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1666414Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto755310Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143715Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213345Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1722672Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742315Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12078Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191556- 981306