Heitin vaimoani takaraivoo

Hei tää on hyvä oltiin viikoloppuna baarissa vaimon kanssa ja oltiin otettu parit oluet ja heitettii dartsia niin sitten vaimo lähti hakee tikkoja liia aikasiin ja heitin sitä taka raivoon LOL joudututtiin lähtee sairaalaan mut ei mitään liian vakava käyny
52818
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

mä olin kerran taululla kirjaamassa peliä selkä heittäjiin päin ja naama taululle niin kuin kuuluukin... sain sit tikan selkääni otin asian ihan rauhallisesti ja otin paperit seinältä siirryin pöytään ja sanoin "ei kai häiritse jos kirjaan loppu pelin tässä?"... et silleen heittäjä oli kuitenkin "ammattilainen"...

Äänestä

ei käyny kummemmin :) itellekki on käyny noin, mut mua nakattiin selkään :)

Äänestä
  • Eihän noi oo mitään! mä onnistuin heittämään ITSE ITSEÄNI käteen, läpi asti!

Äänestä

Maksoiko akkas akupunktiosta, jollei niin ala karhuta viivästyskoron kans.

Äänestä
  • Wittu mitä juttua, saa nauraa vadet silmissä. Ooteko ikinä heittäny itteä nenään?
    Onnistuu kovassa kumarassa tarkasti tähdäten. Ei o sentään vielä läpi menny mutta kipiää tekee ja tikka yleensä tippuu lattialle.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Masa21 kirjoitti:

Hei tää on hyvä oltiin viikoloppuna baarissa vaimon kanssa ja oltiin otettu parit oluet ja heitettii dartsia niin sitten vaimo lähti hakee tikkoja liia aikasiin ja heitin sitä taka raivoon LOL joudututtiin lähtee sairaalaan mut ei mitään liian vakava käyny

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu