Hei tää on hyvä oltiin viikoloppuna baarissa vaimon kanssa ja oltiin otettu parit oluet ja heitettii dartsia niin sitten vaimo lähti hakee tikkoja liia aikasiin ja heitin sitä taka raivoon LOL joudututtiin lähtee sairaalaan mut ei mitään liian vakava käyny
Heitin vaimoani takaraivoo
5
2755
Vastaukset
- hemppa-76
mä olin kerran taululla kirjaamassa peliä selkä heittäjiin päin ja naama taululle niin kuin kuuluukin... sain sit tikan selkääni otin asian ihan rauhallisesti ja otin paperit seinältä siirryin pöytään ja sanoin "ei kai häiritse jos kirjaan loppu pelin tässä?"... et silleen heittäjä oli kuitenkin "ammattilainen"...
- Nimetön
ei käyny kummemmin :) itellekki on käyny noin, mut mua nakattiin selkään :)
- Lol24
Eihän noi oo mitään! mä onnistuin heittämään ITSE ITSEÄNI käteen, läpi asti!
- uprgrgao-akoöa
Maksoiko akkas akupunktiosta, jollei niin ala karhuta viivästyskoron kans.
- nose dart
Wittu mitä juttua, saa nauraa vadet silmissä. Ooteko ikinä heittäny itteä nenään?
Onnistuu kovassa kumarassa tarkasti tähdäten. Ei o sentään vielä läpi menny mutta kipiää tekee ja tikka yleensä tippuu lattialle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368692Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701267Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17936Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657