Meillä on ollut noin 3päivää Ami koira ja se on siis Cavalier.. Se on ollut tosi nätisti ja totteleekin ihan hyvin, voiko siis cavaa viedä tokoo, siis että riittääkö sillä miellytyshalua siihen vai olisiko agilty parempi? haluaisin koiralleni arkeen vähän tuollaista "aktiivisuutta" =)
Aktiivisuutta?
3
442
Vastaukset
- ensinnäkin
cavalierilla riittää miellyttämishalua enemmän kuin muilla roduilla yhteensä.
Kunhan koirasi on hieman vanhempi niin voit topki aloittaa sen kanssa joko agilityn tai tokom,mutta anna pennun olla rauhassa pentuja nauti siitä ajasta.
Esim,. agilitya ei saa aloittaa kuin vuoden ikäisen pennun kanssa,joten voitte tehdä muita kivoja juttuja sen aikaa ja aina kannattaa kysellä kasvattajilta kuinka he ovat toimineet ko tapauksissa.- Ruby2kk
Kyllähän tuo on varmasti totta niin kiltti kun tuo cava onkaan =) Sitten kun minun cavani on vähän isompi niin ajattelin kysellä siltä omalta kasvattajalta tai vastaavaa. Hyvää kesää sinulle!
- Hanna
Cavasi voit viedä jo neljä kuukautta vanhana pentukouluun kunhan rokotuksen on kunnossa. Agilityäkin siinä harjoitellaan mutta vasta hypitään pieniä esteitä. Vuoden iässä aloitetaan agilityn harjoitus kunnolla. Mielestäni cavalier kuuluu niihin rotuihin jotka pyynnöstä tekee jos tahtoo toisin kuin palveluskoirat. Oppii kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940