Aina mennyt kaikki hyvin ja nyt firma kertoo lähettäneensä kirjeenä musteet ja hävinnyt. Posti ei tee mitään ja finink pesee kädet asiasta, mutta laskua karhuavat. Mitäs nyt. Kuluttaja asiamiehelle vai. Kyllä näissä tilanteissa isot firmat ovat aina vastanneet koska suomen posti ei vastaa.
Finink.com
4
1245
Vastaukset
- Yhteys.
Kuluttaja asiamieheen ja kerro tapauksesta hänelle, kyllä hän pystyy neuvomaan sinua suoraan.
- finink.com
Kyseessä on varmasti väärinkäsitys. Ikävä kyllä joskus sattuu, että paketteja häviää postissa, mutta emme yritä saada asiakasta maksamaan tällaista hävikkiä (eikä meillä olisi siihen oikeuttakaan).
Jos paketti ei saavu perille, emme voi tietää asiasta, ennenkuin meille ilmoitetaan siitä, joten laskumuistutukset saattavat ehtiä lähteä automaattisesti.
Asia selviää varmasti otettuasi yhteyttä ja kerrottuasi tilanteen!
Mukavaa kesää kaikille! - Mustetta ei kusetusta
Tilasin mustetta fininkiltä ja nyt olen tappiin asti kyllästynyt koko puljuun. Tuli reklamoinnin aihetta koska lähettivät väärän kasetin, mutta posteihin ei vastata eikä kommentoida mitenkään muutenkaan. Nämä nykyajan koiojarit ottaa pannuun vaikka ei rahallisesti häviäkään kuin pari kymppiä.
- tyytyväinen asiakas
Minä olen kyllä tyytyväinen.Tilasin täyttöpakkauksen,tuli nopeasti kotiin saakka.Täyttö helppoa kun tarpeelliset välineet oli mukana.Ihan käyttökelpoista mustetta.Edullinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446