asiakkaan oikeudet

entinen asiakas

Siilinjärvelläoleva Kotisiili on ottanut käyttöön tavan,että mikä on saatu myytyä,sitä ei vaihdeta tai kauppaa ei pureta,vaikka olisi kyse viallisesta tuotteesta.Eli on palattu"vanhaan hyvään aikaan",jolloin kauppias sai tehdä mitä tahtoi.Eiköhän tuo tyyli tule lopulta omaan nilkkaan.Entinen asiuakas

8

1292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • is bisnes

      No eipä sitä muulla mallilla vaihdeta vuosittain puoltakymmentä uutta mersua siihen liikkeen pihaan päiväksi seisomaan. Passaa niillä kauppiaan ja lähisuvun aamulla muutama kilometri ajaa kaupalle ja illalla kotiin, ja uuteen vaihdetaan kun tuhkakuppi alkaa täyttymään... Äkkinäinen luulisi, että siinä on mersun myymälä, eikä huonekalukauppa, kun niitä kauppiassuvun pirssejä siinä liikkeen edustalla rivissä kiiltelee.

      • Mitä sitten jos olisi vaikka ferrareita? Kovalla työllä kuitenkin varmaan hankittuja asioita elämään. KIRJOITTAISIT omalla nimellä, mutta ei, tuo kateus on niin säälittävän näköistä että eikö se jo tuhoa sinua sisältäsi? Miten pystyt elämään kun missä kuljetkin näet vain itseäsi menestyneempiä ihmisiä ympärilläsi. Kommentistasi pystyy jo päättelemään että odotat vain kuukausien vaihtoa että pystyt soskunluukulla valittamaan miten sinun tulisi saada lisää yrittäjien ja työläisten hankkimia ja maksamia veroeuroja.
        Voisi sanoa hävetkää mutta ettehän te kateelliset veroeuroja ruinaavat osaa, kun teidät on niin kasvatettu.

        Ps. Minäkin olen työläinen ja tyytyväinen sellainen koska ei ensinnäkin olisi aikaa eikä kyllä päätäkään olla yrittäjä.


    • on..

      Soitapa kuluttajaneuvontaan ja kysy siellä, kenellä ne oikeudet on.

    • pakko on

      sieltä ostaa.On niitä rehellisiäkin huonekalukauppiaita.

    • Anonyymi

      Kyllä on muuten aina vaihdettu jos on väärä toimitettu.
      noin. kymmenen vuotta sitten toivat väärän tuolin ja toissa talvena uuden jenkkisängyn jossa tuli mukana väärä petauspatjan, nämä vaihdettiin vielä saman päivän aikana.
      Muutenkin aina on homma toiminut tämän kaupan kanssa ja ei ole kun hyvää sanottavaa.

      Sääli, näistä muutamista kommenteista päätellen täällä ovat alueen kateelliset kokoontuneet 🤣 yrittäkää edes, saatatte vaikka menestyä elämässänne 🥰

      • Anonyymi

        Tämä emojipelle voisi mennä takaisin lastentarhaan. Kato äiti minä olen keksinyt tälläiset hassun hauskat kuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä emojipelle voisi mennä takaisin lastentarhaan. Kato äiti minä olen keksinyt tälläiset hassun hauskat kuvat.

        Tuhansien aiheiden tyyppi 😵👹🐖taas vauhdissa!


    • Anonyymi

      Siilien kotipito ei ole kovin soveliasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2685
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      154
      2121
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      59
      2115
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      155
      1959
    5. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      63
      1846
    6. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      116
      1738
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      86
      1459
    8. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      108
      1281
    9. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      65
      1125
    10. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      1109
    Aihe