Eli sellaisia lintuja jotka lentää ja pystyy olemaan paikoillaan. En tarkoita kolibreja vaan Suomessa eläviä lintuja. Kun olen nähnyt sellaisia enkä osaa katsoa lintukirjoista tai netistä. Olen nähnyt niitä jonkun verran (en tarpeeksi läheltä) luonnossa ja jää vaivaamaan päätä kun en tiedä mitä ne ovat.
Paikoillaan olevat linnut?
-e-
3
2515
Vastaukset
- Tööttinen
Tuulihaukka tulee ensimmäisenä mieleen. Se lekuttaa paikallaan yleensä peltojen yllä saalistellessaan. Sääksi ja hiirihaukkakin kykenevät lekuttamaan, mutta lyhyemmän aikaa kuin tuulihaukka. Kirjosiepotkin jäävät usein pöntölle mennessään pörräämään paikalleen pöntön suulle.
- -e-
kiitos! auttoi paljon. Ja onhan pihassakin niitä kirjosieppoja ollut mutta en heti niitä tajunnut :)
- Anonyymi
Töyhtöhyyppä tekee tuota myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2361825- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451202Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50932- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 38727
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23702Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627