Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Odotan innolla uutta...

älykästä Paris Hiltonia!

Paris tunnusti vankilasta antamassaan haastattelussa, että tyhmä blondi on vain rooli jota hän on vetänyt :D Nyt on kuulemma muutoksen aika. Jumala on hänelle sanonut niin.

Odotan innolla uutta älykästä Paris Hiltonia!

88

30459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihihihhiihi

      joo

      • MKAS

      • Pennijenni
        MKAS kirjoitti:

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,6251.330.html

        On aina ollut ihan toista maata. Käytös ei ole keimailevaa eikä pröystäilevää, ainakaan julkisuutta ei haeta Parisin kaikin epätoivoisin keinoin. Samoin eivät heidän kaksi veljeään ole lainkaan halunneet tulla ryvettämään itseään julkisuuteen.
        Paris on itse osana valinnut. Mitä Meidän tästä pitää päätellä?
        Oletteko kuulleet, millainen on narsisti? Tätä Paris H. on ja erittäin vahvasti. Hänen erityisyyden halunsa menee kaiken muun yläpuolelle.


      • ihmettelevä f
        Pennijenni kirjoitti:

        On aina ollut ihan toista maata. Käytös ei ole keimailevaa eikä pröystäilevää, ainakaan julkisuutta ei haeta Parisin kaikin epätoivoisin keinoin. Samoin eivät heidän kaksi veljeään ole lainkaan halunneet tulla ryvettämään itseään julkisuuteen.
        Paris on itse osana valinnut. Mitä Meidän tästä pitää päätellä?
        Oletteko kuulleet, millainen on narsisti? Tätä Paris H. on ja erittäin vahvasti. Hänen erityisyyden halunsa menee kaiken muun yläpuolelle.

        Ainakin noissa www.julkkikset.fi kuvissa Niki esitteli poslariaan. Kaikki karvat ajettu.


      • nomo
        Pennijenni kirjoitti:

        On aina ollut ihan toista maata. Käytös ei ole keimailevaa eikä pröystäilevää, ainakaan julkisuutta ei haeta Parisin kaikin epätoivoisin keinoin. Samoin eivät heidän kaksi veljeään ole lainkaan halunneet tulla ryvettämään itseään julkisuuteen.
        Paris on itse osana valinnut. Mitä Meidän tästä pitää päätellä?
        Oletteko kuulleet, millainen on narsisti? Tätä Paris H. on ja erittäin vahvasti. Hänen erityisyyden halunsa menee kaiken muun yläpuolelle.

        En sit tiiä mitä tarkotat, mutta mä tiiän ja pirun hyvin mikä on narsisti. Paris on kyl paskin julkkistyyppi mitä tiiän , mut... No, narsistisia piirteitä en ole huomannu. Voi tietenki valaista, ku taidan olla sokea tässäki asiassa. :D :)


    • Varmaan....

      Lukemaan tiedettä ja ajautuu uskoon.Saa nähä mitä siitä tulloo...

    • ,,.

      on se sen verran pöljä

    • fiksu blondi

      Paris lakkaa näyttelemästä tyhmää blondia. Hän siis alkaa esiintyä julkisuudessa omana itsenään pilalle hemmoteltuna miljoonaperijättärenä. Keep it real, Paris!

    • miksikö

      Mitä syytä muuttua? Ei mitään. Joku bimbo pitää olla. Jos muuttuisi, niin olisi kuin eurooppalainen kylmä kalma.

    • sadölföasklf

      Miten joku Paris Hilton, joka on näytellyt vain PASKOISSA leffoissa (pl. yksi suht ok), voi olla noin HIIVATIN kuuluisa??? Vai onko kaikki pelkkää harhaa?

      • Kateellisia ja Ihailijoita

        On niin seksikäs ja kaunis!!!


      • bird

        se on nyt.


      • <3

        Ai kaikki PASKOJA elokuvia? Ei oo kylläkään! Paras elokuva, missä se on näytellyt on ehdottomasti House of Wax. Vaikka Paris ei ookkaan siinä pääosassa, elokuva on silti paras


      • ei voi olla

        nolife.
        :D ketä kiinnostaa tää paris hilton jauhanta?
        joka vitun päivä siit on jtn uutta tietoo,
        antais nyt vaa olla.
        iha tylsä ihmine.


      • just...
        <3 kirjoitti:

        Ai kaikki PASKOJA elokuvia? Ei oo kylläkään! Paras elokuva, missä se on näytellyt on ehdottomasti House of Wax. Vaikka Paris ei ookkaan siinä pääosassa, elokuva on silti paras

        House of wax oli yksi kaikkien aikojen surkeimista teini kauhu leffoista mitä oon ikinä nähnyt... haluatko kauhua? katso saw:it tai muita vastaavia "oikeasti" hyviä elokuvia


      • eijole
        Kateellisia ja Ihailijoita kirjoitti:

        On niin seksikäs ja kaunis!!!

        Ei ole.


      • trrrrku

        hmmm... Siis onko Paris näytellykin jossain.. hih!
        Taitaa olla isukin rahojen takia vaan kuuluisa, Hotelli-Hiltonin miljoonaperijällä kun on aikaa paistatella lehdissä =)


    • pekkism65

      en usko muutuvan... on mitä on...

      • nämä maailman paris hilttonit mikä niitä muuttais tekevät tikusta asiaa ja elävät kuin viimmeistä päivää. Raha on tietysti hyväksi avuksi.


      • DÄÄM

        IHMISET MUUTTUU...


    • ..................

      en usko että paris voi muuttua, ei tommosesta voi noin vain "toipua" , ja sanoa että "nyt ymmärrän ja haluan olla viisaampi" tai jotain sinne päin, mutta jos hän muuttuu niin se on todella hyvä parisille itselleenkin

    • Määäää

      Voihan olla,että Parisille on tullut olo, että "Ei hitto,ei tässä oo mitään järkeä.Pakko tehdä jotain asialle".
      Mutta onko Paris löytänyt oikeasti Jumalan?Siitä en mene takuuseen.Kaikkihan aina Jumalan avulla pelastuu...Eikö siihen muka riitä halu muuttua ihan itse?

      • määääää

        kauanko mimmi ollu, kaks päivää vankilassa ja heti uskoon? antakaa mun nauraa!


      • ehto on

        uskoa Jumalaan ja siihen, että Hän lähetti ja antoi uhrata Poikansa jokaisen ihmisen sovitukseksi.
        Sanoit ihan oikein: kaikki pelastuvat Jumalan avulla.
        Ei "riitä", että haluaa muuttua itse; ei ihminen pysty muuttumaan eikä voi pelastua omilla teoillaan vaikka muuttuisikin. Ei tarvitsekaan! Kaikki on tehty ja maksettu valmiiksi: siinä on pelastus. Ota jos kelpaa!


    • heebo123

      en kyllä yhtään huomannu että se "näytteli" tyhmää blondia.

    • katja

      tuo on niin vanha juttu että joudutaan linnaan ja, NAPS... ollaankin uskossa! että ei mene läpi.. Rikkaan perheen prinsessa tytär yrittää epätoivosesti kaikkia mahdollisia keinoja jotta pääsis vapaalle...eiköhän sillä oo siellä linnassakin joku pehmustettu yksityis sviitti!

      • sviittiä

        Ei todellakaan oo parisil mitään sviittiiä. Joutuu kakkaa ihan samanlaisil metallisiin pönttöihin kuin muutkin vangit. Eikä muuten oo helppo juttu jos on tottunu lämmitettäviin wc -istuimiin.


    • sdbb

      en kyl usko et se pissaliisa muuttuu. . : DDD

    • No pentti

      Tottakai uskon, miksen uskois?

      Uskonhan minä senkin, jos lehmä sanoo muuuh, että se haluaa silloin pullon lonkeroo ja pätkän makkaraa.

    • Joo o

      Eikö se ollutkaan raha joka "muutti" hänen elämänsä? :o Hänen isoisänsäkkö on hänen jumalansa?

    • luotaantyöntävimmistä

      Paris Hilton on yksi luotaantyöntävimmistä naisista, hyi helvetti! Jo pelkästään sen ilme saa vatsan kääntymään! Samaa maata on Britney Spears, todella epäseksikäs tapaus! Niin, ja olen siis HETERO mies.

    • paraskin sanoja

      Lieneekö koskaan edes näytellyt tyhmää?

    • Aniliini

      Miten niin näytteli tyhmää?

    • ömeörikkalainen oikeuslaitos

      on näyttänyt nti Hiltonin tapauksessa olevansa juuri niin naurettava,epäuskottava ja rahalla ostettavissa,mitä realistisimmissa tv-sarjoissa on nähty.Silkkaa pelleilyä,onko kenellekään tullut mieleen millaisen rangaistuksen joku tummahipiäinen olisi vastaavista törttöilyistä saanut?Surullisinta asiassa ei ole nti Hiltonin kokema stressi rangaistuksensa vuoksi,vaan se tosiasia,että yhteiskuntajärjestys lepää oikeuslaitoksen harteilla,jotka ameerikan ihmemaassa ovat kapeammat kuin erään suomalaisen monikansallisen yrityksen entisellä pääjohtajalla...voi vain pelolla ajatella,millaisen pyramidin huipulla koko yhteiskunta taiteilee,jossain vaiheessa tuo tie on kuljettu loppuun,enkä todellakaan haluaisi nähdä vallankumousta USA:ssa.Tosin tähdet ja stripparit aivopesuohjelma vetoaa toistaiseksi vähä-älyisempään kansanosaan(keskiluokka,lat.huom),mutta iättömiin ei mikään yhteiskunta kestä idioottia presidenttiä,jolla on valtaa,mutta vastuu on Pilatuksen tasoa.Käsien pesemisellä ei välty muulta kuin ripulilta,tosin aina parempi,jos saa muut paskomaan (sotimaan) puolestaan.

      • Parisiin

        yhtä paljon kuin joulupukkiin ja hammaskeijuun!!!


      • eboca

        Mikäli olet niin vaikutusvaltainen ja kaikkitietävä persoona, niin kutsu PH Suomen yhteiskuntaan ja liberaaleihin lakeihin tutustumaan, niin päästää henkilökohtaiseen kontaktiin Hiltonin Peen kanssa.
        Teeppä se Suomen presidentin sijaan!!!!


    • Gusto

      No jopas onkin...se on siis ollu vaan näyttelemistä kaikki aiempi tuon Hiltonin toimesta.=D

      No siinä tapauksessa jopa on tämänkin julkimon aika jo alkaa elämään muussakin kuin jossakin roolissa. Kaikenlaisia selityksiä sitä näiltäkin löytyy...

    • Nocturnal

      Siis oikeasti...Aivan naurettavaa pelleilyä koko touhu...Kyllä se niin kovasti sitten itkettää, kun joutuu perijätärprinsessakin elämään lain mukaisesti. Ja noin hirveä itku ja ulina 23 päivästä vankilassa...Voi härregyyd sentään...Ja vielä kun on oikein toitotettu kuinka vankilassa on jopa tehty erityisjärjestelyjä Neiti Hiltonin tuomion suorittamista varten. Itse ainakin olisin tuossa vaiheessa jo kiitollinen siitä, ettei pahemmin käynyt. Mutta ei, kaikkensa pitää yrittää ettei vaan joudu sopeutumaan samoihin lakeihin ja säädöksiin mitä "rahvaan"...Vedetään mukaan kaikki mahdolliset uskontokunnat kristillisestä jumalasta hindulaisuuteen...Ja ollaan sitten niin valaistuneita että...Jos neito nyt oikeasti tuon tuomionsa loppuun asti istuu, niin olenpa aikamoisen varma, että homma kestää yhtä kauan kuin Britney Spearsin raittius. Vapautumispäivän iltana jo todennäköisesti ollaan radalla ja keskustellaan että minkälainen lemmikki onkaan tämän hetken kuumin asuste...Ei tuollaiset pilallehemmotellut keskenkasvuiset pikkudiivat tuollaisesta muutu, sad but true...

      • eboca

        Olen vankilalähetystyöntekijä täällä kotimaassamme Suomessa. Satun tietämään jotain sellaista, mitä et ikinä lehdistä ja muista medioista lain mukaan saisi tietää!


      • Nocturnal
        eboca kirjoitti:

        Olen vankilalähetystyöntekijä täällä kotimaassamme Suomessa. Satun tietämään jotain sellaista, mitä et ikinä lehdistä ja muista medioista lain mukaan saisi tietää!

        Ja mitenköhän nämä tietämäsi suuret salaisuudet muuttavat sitä tosiasiaa, että Paris Hiltoniakin koskevat samat lait mitkä muitakin ihmisiä? Jos rikot lakia, kannat seuraukset. Niin se vaan menee, ei siihen mitään suuria salaisuuksia tarvita.


    • Örkki

      ei kai tämän tarvi näyteillä tyhmää , jos on jo syntyessään idiootti.

    • Anarkinen

      Ja kohta taas luetaan Hiltonin tytön toilailuja entistä innokkaammaalla mielellä lehdistä, saattepa nähdä...

    • saa olla sitä

      ihan aidosti :)

    • ollutkin näyt"

      Eihän ole näytellyt, vaan ollut oma itsensä.

    • miimiii^^

      Ei se Paris muutu, neiti haluaa vain varmistaa ettei häntä unohdeta!

    • ei oo mahollista!

      Nyttenkö Paris huomasi ettei hänen enää tarvitse esittää tyhmää blondia, koska hän on jo sellainen

    • Kotisivulta

      Tai kotisivu muuttuu.

    • juu111111111

      narttu ei muuutu vaik olis posessa pitkään

    • DCADSCASC

      HÄN VAIN ESITTÄÄ, JA ON OIKEASTI TODELLA FIKSU NAINEN

      • miksikään

        muutu!! kaikkihan sen tietää... rikas hemmoteltu nainen se on!!!!


    • Uskovainen_85

      Hienoa, että jumala muuttaa ihmisiä! Siunausta kaikille!

      • heavy_metal

        Sehän on selvä, että vankila se on mikä muuttaa ihmisiä. Kuinka monet ovatkaan "tulleet uskoon" ja saaneet tällä lauseella kilttien tätien sympatiat puolelleen. Rohkenen kuitenkin epäillä tämän olevan vain pr-temppu johon manageri on yllyttänyt.


      • pakana,,

        just joo olet sinäkin tainnut viettää huonoo elämää,kun Jumalat mielessä täh!?


      • ole mtn järkeä
        pakana,, kirjoitti:

        just joo olet sinäkin tainnut viettää huonoo elämää,kun Jumalat mielessä täh!?

        Tiedoksesi vain,että kristityillä on yksi Jumala ja uskovaisilla on muutenkin aina J sydämessä,vaikka ei aina olisikaan pohjalla tai huipulla.Voi,voi miten pinnallista,jos ajatellaan ihmisten ajattelevan Jumalaa vain silloin,kun elämässä menee huonosti...Ei se noin mene.


    • ja vielä kerran LOL :D

      "Älykkäästä" ja "uskovaisesta" ei pitäisi edes puhua samassa lauseessa.

    • DeeTee

      Paris ON ääliö! Menkööt Hiltoniin, joka muistaakseni on paitsi sikäläinen hotelli(ketju), niin myös "lataamo". Kuten Suomessa Hotelli Hesperia ja sit se toinen... Kummassakaan en ole itse käynyt!

    • :DDDDD

      Vai on leikkinyt tyhmää, viisas ei tekisi moista. Eiköhän tuo ole ollut ihan oma itsensä koko ajan. Ei kukaan muutu kuukaudessa mihinkään, ei kukaan!

    • Paris.....

      Parisilla näyttää olevan liian vaaleeta meikkivoidetta.

    • mäläkättäjä

      mikä pimu!

    • Pennijenni

      Parisin sisko Niki. Piti tulla tähän, mutta sorry.

    • Pennijenni

      Siinä Paris kertoi, ettei hän saa vankilassa käyttää meikkiä ja saa käyttää vain yhdenlaisia vaatteita, mutta hänen henkinen ohjaajansa tukee häntä. Lisäksi hän aikoo palattuaan perustaa jonkun Paris Hilton puiston riistetyille lapsille, lelutehtaat sponsoroivat häntä. Lopuksi hän sanoi:"Jumala on vapauttanut minut".
      Johon haastattelijan pöydän ympärillä ollut henkilö vastasi:"Mutta tuomari ei". Yleistä hilpeyttä.

    • carumella

      En jaksa uskoa, että muuttuu ollenkaan

    • Michelle 78

      Kyllähän näissä parishiltonin-tyylisissä ns. julkkiksissa riittää seurattavaa jollei parempaa elämän sisältöä keksi :)

    • niinpä niinpä

      nyt siel vankilas se huomas ett minä olenkiin tyhmä blondi ei tarvitse esitää muuta...

      ihan pelle koko naikkonen

    • mielenmuutokseen

      kyllä onnistuu jos turvaa kokosydämmisesti Jumalaan ja tekee tosisaan parannusta eli mielenmuutosta elämässään. Jumalan tahto kyllä on että hänkin pelastuisi.


      USKO HERRAAN JEESUKEEN NIIN SINÄ PELASTUT

      • amiraali togo

        -vaikka liukkarissa paistaisi. mutta eihän voi äyskärillä vaatia, jos on venttilinhatulla annettu


    • jppåelis

      Narttu mikä narttu, miksikään ei muutu!

    • aino kaino

      Ei sen tarvitse sitä näytellä, kun se on jo semmonen, muahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

      • geissi

        kuulema jopa ruumiillisesti.
        Komea mies siitä tuliski,kyllä mä uskon...........


    • mmm

      uskon todella etttä paris voi muuttua koska kun/jos ihminen Jättäytyy Jumalalle todella niin Jumalalle kaikki on mahdollista

      • ööööööö

        juu ,nii ne pedofiilit ja tappajatki saavat anteeksi jumalalta,kyllä se hänetki autta.


      • Laurami

        Näin itse jokin aika sitten kun eräs tuttuni tuli uskoon. Hän muuttui totaalisesti. Mutta huonoon suuntaan. Meni ystävät, meni työ, kaikki alkoi olla saatanan syytä. Mitä ikinä tapahtuu, aina syy on saatanassa, ei koskaan esim. hänen omissa teoissaan.
        Aikuisen ihmisen todellisuudentaju hämärty pahemman kerran


      • iloinen,jos joku
        Laurami kirjoitti:

        Näin itse jokin aika sitten kun eräs tuttuni tuli uskoon. Hän muuttui totaalisesti. Mutta huonoon suuntaan. Meni ystävät, meni työ, kaikki alkoi olla saatanan syytä. Mitä ikinä tapahtuu, aina syy on saatanassa, ei koskaan esim. hänen omissa teoissaan.
        Aikuisen ihmisen todellisuudentaju hämärty pahemman kerran

        tulee uskoon.On meillä uskovaisilla todellisuudentaju hanskassa,mutta ihmiset on erehtyväisiä...Tarkoitan siis...Vaikka tuttusi on nyt uskossa,on mahdollista,että hän on ymmärtänyt jotain väärin,mutta itse Jumalassa ja Hänen sanomassaan ei ole vikaa.P.S Mahtava juttu,että Paris oppi nöyrtymään ja ymmärtämään,mikä elämässä on tärkeää ja turhaa.Hän vain syntyi liian rikkaaseen perheeseen,liian pinnalliselle alueelle,mille hän on ollut alttiina koko elämänsä ajan.


      • mire
        ööööööö kirjoitti:

        juu ,nii ne pedofiilit ja tappajatki saavat anteeksi jumalalta,kyllä se hänetki autta.

        aivan jokainen meistä on syntiä tehnyt ja on jumalan kirkkautta vailla.Myös pedofiilit ja murhaajat saavat anteeksi kaiken.Jumalalle kaikki synnit ovat saman arvoisia sama onko tappanut vai varastanut kaikki luetaan synniksi.


    • jatta

      yks kaks muuttuu joo ...blondilta se saattaa onnistua. Kun pääsee vankilasta sama meno jatkuu..

    • Nimetön

      Odotan innolla uutta Paris Hiltonia!

    • paris

      vain näytellyt koko ajan? Voi ei, minä luulin että se on oikeasti tyhmä..

    • jokunen---

      kerran bimbo aina bimbo

    • zoooooom

      Onko kukaan nähnyt One Night In Paris pätkän? Paris imee penistä oikeen kunnolla!!

    • Unk

      Niinhän typerykset naureskelivat aikoinaan Isoa-Arskaa, kun oli muka tyhmä lihaskimppu. On nykyisin Kalifornian kuvernööri. Mikähän siinä on niin vaikea ymmärtää, että kukaan ei ole vain yhdenlainen, vaan jokaisessa on monia puolia.

    • muuttaa voi

      kiitos herralle !
      Vai jumala yksin voi luodunsa muuttaa.
      Näin on tapahtunut monelle alkoholistille ja narkkarillle ja minulle!
      Kristuksen ristintyön kautta olemme pelastetut ikuiseen elämään taivaassa!

    • Raakel

      Paris Hilton on ja tulee aina olemaan Hollywoodin tyhmä blondi. Hän on sen itse itselleen aiheuttanut ja saa siitä kärsiä, ei siihen mikään valaistuminen auta. Vaikka Paris ei itse enää haluaisikaan olla tyhmä blondi niin moni muu kyllä niin ajattelee. Sellaista leimaa ei ole helppoa saada tuosta vain pois, kaikkien niiden tempausten jälkeen...(seksivideot,tyhmät lausunnot ja vankila reissu yms.)

    • Pohjan-Akka

      Minäkin olin nuorena neitona yliopistossa. Muistan hyvin ne kommentit pikkupaviaanein suusta, kuinka MINUN matikkaan viittaavat arvosanani olisivat VIRHE. Sain ainoana huiput pisteet. Vähän kyllä itsekin ajattelin, että oisko ollut virhe. Jos näyttää tyhmältä, sitä voi itsekin USKOA olevansa tyhmempi kuin rautakangen nielleet älyköt.

      paris Hilton ei varmaankaan mikään vähä-älyinen ole. On vain nuori ja nätti ja saanut hieman vinksahtaneen kasvatuksen. Ei ole kovin älykäs päätelmä väittää häntä siksi tyhmäksi.

      Raha voi olla melkeinpä kovempi riesa kuin köyhyys. Sinnehän se meni Onassiksen tytärkin: oli surumielinen ja kuoli pois. Tuskinpa tyhmyyttään.

      • RJR

        Tyhmyys vain tietämättömyys, kumpi tuli ensin ?
        Sen voi sanoa kokemuksesta, että jenkki naine on yksi tyhmimpiä olioita maan päällä. Paris on yksi esimerkki kauniista, tyhmästä naisesta joka omaa usan kansalaisuuden. Mulla on myös useita kavereita ympäri Usa:ta. Ensin opiskelu aikana oli kaililla paikallinen kottara, mutta ei aikaakaan kun soiteltiin entiset tyttöystävät suomesta ja menivat naimisiin. Nyt elävät onnellisets. Paris on tyhmä blondi, ei se viisastu sormea näpsäyttämällä tai rahalla. Jos on tyhmä niin on, onneksi suomalainen nainen on pääasiassa vitun fiksu ja älykäs.


    • Heidihobitti

      no enpä usko :D Olis kyl suotavaa

    • mahdollista..

      Jos on antanut elämänsä Jeesukselle, niin kaikki muuttuu kun Jumala saa tehdä työnsä hänessä.
      Jumalan siunausta hänelle!

      • näyttelis

        kun ei tarvi, kattokaas ku hän on tyhmä vaikka onkin blondi, hän ei ole koskaan tehnyt mitään järkevää, kun aivoja ei ole. Aivan sama tilanne oli Britneylla, ku huomasi tosipaikan tulleen eteen. Yrittävät mokomat miljonääreillään sumuttaa ihmisiä!


    • vankilakuvat

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe