löytyisikö helsingin seudulla arabiperheitä/yh puoliarabilapsi/lapsia ;))) olisi mukava tutustua ja tälläkin tavalla tuoda arabikulttuuria ja sen tuntemusta meidänkin perheeseen. olen yh, joten miehen kautta se ei valitettavasti välity. jos olisi enemmänkin halukkaita, voisi perustaa jonkinlaisen epävirallisen "yhteisön" ;)))
arabiperheet/hgin seutu
13
2616
Vastaukset
- Jeepatti
...oletko ollut naimisissa lapsesi isän kanssa? Jos niin miksi erositte? Ja kumpaa sukupuolta lapsi on, onko isän uskonnolla?
*utelias*- ap.
hmmm, mitäköhän tällä on tekemistä kys. asian kanssa ;)
- mitä tilaa
ap. kirjoitti:
tavallinen tarina, ihmettelen kyllä kuinka normaali nainen yleensä menee naimisiin noiden tyyppien kanssa. Erohan siitä tulee tai perhehelvetti, tai molemmat..
- kansikuvatyttö
mitä tilaa kirjoitti:
tavallinen tarina, ihmettelen kyllä kuinka normaali nainen yleensä menee naimisiin noiden tyyppien kanssa. Erohan siitä tulee tai perhehelvetti, tai molemmat..
Aika monelle tullut ero suomalaisenkin miehen kanssa!!! Tai perhehelvetti!! Jos niin ärsyttää, mitä täällä palstalla ylipäätään vaivaudut olemaan??
- ghjj
ap. kirjoitti:
tehdaako kuin 70 lovolla suomalaiset ruotsissa
- voisin........
Tosin olen vasta raskaana, mutta kuiteskin.
Jos kiinnostaa niin voin sitten antaa mailiosotteen.- ja voi
olisit pannut ne jalat yhteen, kusessa oot vielä sen arabimiehes ja lapsen kanssa. Tuu sitten tälle palstalle kitisemään kun homma kusee. Pöljä akka olet, jokainen normaali pitää näistä tyypeistä näppinsä erosssa.
- ap.
hei, laita vaan mailiosoite! mukavaa, että edes joku vastaa asiallisesti :) palaillaan!
- on osote
ap. kirjoitti:
hei, laita vaan mailiosoite! mukavaa, että edes joku vastaa asiallisesti :) palaillaan!
[email protected]
kirjottelehan sinne :)
- Sousse
Noh joo, olisi pitänyt arvata, että saat vain epäystävällisiä vastauksia.
Varmasti arabi perheitä löytyy Helsinginkin seudulta ja toivottavasti saat edes muutaman kunnollisen vastauksen.
Mukavaa kesää ja juhannuksen odotusta =) - arabin vaimo
Mulle voi meilata kans... Olen naimisissa arabin kanssa ja asumme pk-seudulla. [email protected]
- yks samas tilantees
Mäkin oon odottava nuori äiti, "arabilapsi" tulossa ja näillä näkymin yh. Oisin kiinnostunut yhteisöideasta :)
- ap...
heissan, kirjoittele osoitteeseen [email protected]
ei taida ihan yhteisöä tulla (ehkä joskus tulevaisuudessa, kun saatais enemmän porukkaa), mutta ois mukava olla tekemisissä samassa elämäntilanteessa olevien kanssa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2437420Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka371457Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451415Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal501015Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.1051012- 75931
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62917Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38861Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14831- 44821