arabiperheet/hgin seutu

uusia tuttavuuksia :)

löytyisikö helsingin seudulla arabiperheitä/yh puoliarabilapsi/lapsia ;))) olisi mukava tutustua ja tälläkin tavalla tuoda arabikulttuuria ja sen tuntemusta meidänkin perheeseen. olen yh, joten miehen kautta se ei valitettavasti välity. jos olisi enemmänkin halukkaita, voisi perustaa jonkinlaisen epävirallisen "yhteisön" ;)))

13

2641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeepatti

...oletko ollut naimisissa lapsesi isän kanssa? Jos niin miksi erositte? Ja kumpaa sukupuolta lapsi on, onko isän uskonnolla?

*utelias*

• ap.

hmmm, mitäköhän tällä on tekemistä kys. asian kanssa ;)

• mitä tilaa
        ap. kirjoitti:

tavallinen tarina, ihmettelen kyllä kuinka normaali nainen yleensä menee naimisiin noiden tyyppien kanssa. Erohan siitä tulee tai perhehelvetti, tai molemmat..

• kansikuvatyttö
        mitä tilaa kirjoitti:

tavallinen tarina, ihmettelen kyllä kuinka normaali nainen yleensä menee naimisiin noiden tyyppien kanssa. Erohan siitä tulee tai perhehelvetti, tai molemmat..

Aika monelle tullut ero suomalaisenkin miehen kanssa!!! Tai perhehelvetti!! Jos niin ärsyttää, mitä täällä palstalla ylipäätään vaivaudut olemaan??

• ghjj
        ap. kirjoitti:

tehdaako kuin 70 lovolla suomalaiset ruotsissa

• voisin........

Tosin olen vasta raskaana, mutta kuiteskin.
      Jos kiinnostaa niin voin sitten antaa mailiosotteen.

• ja voi

olisit pannut ne jalat yhteen, kusessa oot vielä sen arabimiehes ja lapsen kanssa. Tuu sitten tälle palstalle kitisemään kun homma kusee. Pöljä akka olet, jokainen normaali pitää näistä tyypeistä näppinsä erosssa.

• ap.

hei, laita vaan mailiosoite! mukavaa, että edes joku vastaa asiallisesti :) palaillaan!

• on osote
        ap. kirjoitti:

hei, laita vaan mailiosoite! mukavaa, että edes joku vastaa asiallisesti :) palaillaan!

[email protected]
        kirjottelehan sinne :)

• Sousse

Noh joo, olisi pitänyt arvata, että saat vain epäystävällisiä vastauksia.

Varmasti arabi perheitä löytyy Helsinginkin seudulta ja toivottavasti saat edes muutaman kunnollisen vastauksen.

Mukavaa kesää ja juhannuksen odotusta =)

• arabin vaimo

Mulle voi meilata kans... Olen naimisissa arabin kanssa ja asumme pk-seudulla. [email protected]

• yks samas tilantees

Mäkin oon odottava nuori äiti, "arabilapsi" tulossa ja näillä näkymin yh. Oisin kiinnostunut yhteisöideasta :)

• ap...

heissan, kirjoittele osoitteeseen [email protected]
        ei taida ihan yhteisöä tulla (ehkä joskus tulevaisuudessa, kun saatais enemmän porukkaa), mutta ois mukava olla tekemisissä samassa elämäntilanteessa olevien kanssa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      62
      2099
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      4
      1756
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      231
      1222
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      900
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      832
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      57
      826
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      100
      713
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      678
    9. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      92
      659
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      18
      656
    Aihe