ala panolle!

seksii ! ! !

moi! mä oon yks 19 vuotias mies mun nimi on jussi ja mun tyttöystävän nimi on jonna mun kamun nimi on jani ja sen tyttöystävän nimi on mia yks päivä mä jonna mia ja jani oltiin ryhmä seksii mä otin mialta suihin ja vedin jonnaa perseeseen... jussi otti suihin jonnalta ja mä laitoin kädet jonnan rintoihin ja painoin niitä sit ku jani oli kyllästyny nii se anto jonnalle luvan ottaa siltä suihin...no jonna otti janilta suihin ja nuoli/imi mian persettä sitku meiän mielest me oltiin huonos maisemas nii me mentiin metsään siis pieneen metsään sillo oli tietenki pimeetä me pidettiin sama reaktio paitsi mä ja jani vaihettiin paikkoi ku me ei enää jaksettu nii me mentii meille ja pelattii mun keksimää räsypokkaa se on samallaist ku tavallinen mut siin ei riisuta vaatteita vaa jos hävii 5 kertaa nii joutuu antaa kaikille suihin vaik jonna antais mialle ja se oli pakko ja sit se kuka voitti pääsi senkaa panolle kuka putos ekä kerra ja sitku oli ollu panol piti mennä ulos alastomana ku oli panol nii jos se oli vaik mies nii oli kuitenki pakko mennä! no mia hävis eka sit hävis jani sit oli kamppailu mä ja jonna mä hävisin neljä kertaa mut jonna hävis 5 kertaa ja mä pääsin panolle miankaa sitku mia meni ulos... oli oikeastaan 15.12.2002 ja siel oli aika kylmää meil oli kyl sauna päällä mut ei saanu mennä saunaa enneku menee ulos! sitku mia oli tulos sisää nii se halus mennä uudestaa panolle...me ei kuitenkaa suostuttu ku päivä oli jo ollu nii seksikäs!

6

10969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      sanoit että joutui ottamaan suihin kaikilta?
      "nii joutuu antaa kaikille suihin"
      siis pojatkin pojilta :) ? hyi hyi tommosii hompsuttelijoita

    • sexii ! ! !

      tän pitäis kyl olla ryhmä seksin puolel...

    • Minä

      Tän kirjoittaja on 19-vuotias niin mä olen sit liian vanha näihin piireihin... Tai ainakin tää on kehityksestä paljon jäljessä. Järjenjuoksu on kuin pikku pojulla...

    • pilkku

      Hengästyneenä kirjoitettu...

    • Hmm...

      Sanot alussa, että olet: "...19 vuotias mies mun nimi on jussi...". Kuitenkin myöhemmin kirjoitat, että: "...jussi otti suihin jonnalta ja mä laitoin kädet jonnan rintoihin ja painoin niitä sit ku jani oli kyllästyny nii se anto..."
      Eli kukas ite sit olitkaan??1!

      -88- & -14-

      T: Aatu-88

      • juuh

        jooh jussi kirjotti sitä alkuu vähä aikaa enkä jaksanu kattoo mitä se oli kirjottanu...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe