Öljystä uusi sota???

Hulluhko Jussi

Öljyesiintymien koeporaukset alkavat pian Sri-Lankassa.Valitettavasti suurin osa lupaavista kentistä sijaitsee ns.tamilialueella.Sri-Lankan hallitus hankkinut lisää uudenaikaista ilmasotakalustoa ja pommitukseen sopivia koneita,joten............pian katsovat,kenelle mahdolliset öljyesiintymät kuuluvat.Norja ja Canada ovat aina tukeneet tamilien itsenäistymisaikeita.Syy tuli tässä kerrottua.Todelliset "rauhankyyhkyt"Raha TAAS ratkaisee.Hah.

11

1889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkillä taas tökkii suomi24.ssä???Mutta tuon edellisen tunnustan omakseni.Tämä vaan tiedoksi.

    • heikkiolli

      Tästä kuulee puhuttavan silloin tällöin, mutta eikö kukaan voisi antaa jotain näyttöä asian todellisuudesta, vai onko vain puhetta.

      Jos yksikin dokumentti - mustaa valkoisella - löytyisi asian todenperäisyydestä, saataisiin siitä heti jatkoa ja oikein kansainväliseen keskusteluun. Dokumentteja kaivataan.. hankkikaa niitä, ken puhuu ja kirjoittaa vielä aiheesta!

      Minulla on toimittaja, hyvä ja kuuluisa lähtö valmiina heti paikanpäälle, mutta turhaan, ilman aihetta, ei kukaan lähde, eikä näin ollen turhia höpinöitä kannata edes huvikseen levitellä. Se ei palvele asiaa, vain pahentaa.

      • huhujen todenperäisyydestä!!!Omia lähteitäni en kerro,koska luottamus pelaa molemmin puolin.Aika näyttää,onko totta,mitä kirjoitan.Kyllä niitä toimittajia löytyy minullakin.Voisi esim.kirjoittaa viisumikaupasta.Saksan lähetystö vuotaa kuin seula.Yli 180 schengen-viisumia myönnetty viimeisen 2-vuoden aikana.Kappalehinta 6000-10.000 euroa.Minulla VARMA näyttö siitäKIN asiasta.Mutta.........ketä kiinnostaa?????Mene maahan ja ota selvää!!!Ei tämä sen vaikeampaa ole edes kuuluisille toimittajille.Hyvää kesää ym.ym.Ja 5-pisteen vihje.....Hikkaduwassa ravintola Red Lobster-omistajana mm.Mr Chandimal.Ehdota kutsuviisumien sponsorointia.Sinulle luvataan 1000 euroa/kpl ja kyseinen herra lyö omaan taskuunsa loput.Reilua,eikö totta?????Teehän toimittajasi kanssa tästä "juttu"???Lukisin sen mielelläni.Luulisin oman asiantuntemukseni siitä maasta(yli 18 vuotta)riittävän kirjoituksiini.Olen nähnyt sen maan nousun ja valitettavasti tulen näkemään sen tuhon.Sääli.Pistähän viestiä,kun olet asiaa tutkinut.


      • Hikkis
        H-J kirjoitti:

        huhujen todenperäisyydestä!!!Omia lähteitäni en kerro,koska luottamus pelaa molemmin puolin.Aika näyttää,onko totta,mitä kirjoitan.Kyllä niitä toimittajia löytyy minullakin.Voisi esim.kirjoittaa viisumikaupasta.Saksan lähetystö vuotaa kuin seula.Yli 180 schengen-viisumia myönnetty viimeisen 2-vuoden aikana.Kappalehinta 6000-10.000 euroa.Minulla VARMA näyttö siitäKIN asiasta.Mutta.........ketä kiinnostaa?????Mene maahan ja ota selvää!!!Ei tämä sen vaikeampaa ole edes kuuluisille toimittajille.Hyvää kesää ym.ym.Ja 5-pisteen vihje.....Hikkaduwassa ravintola Red Lobster-omistajana mm.Mr Chandimal.Ehdota kutsuviisumien sponsorointia.Sinulle luvataan 1000 euroa/kpl ja kyseinen herra lyö omaan taskuunsa loput.Reilua,eikö totta?????Teehän toimittajasi kanssa tästä "juttu"???Lukisin sen mielelläni.Luulisin oman asiantuntemukseni siitä maasta(yli 18 vuotta)riittävän kirjoituksiini.Olen nähnyt sen maan nousun ja valitettavasti tulen näkemään sen tuhon.Sääli.Pistähän viestiä,kun olet asiaa tutkinut.

        Ayobowan mage yaluwa:

        Tunnut olevan vielä kovasti kiinni Sri Lankassa (ymmärrän)vaikka oletkin sieltä jo lähtenyt? Vai oletko?
        Tilanne tuntuu todella menevän päivä päivältä huonompaan suuntaan.Siitä huolimatta suunnittelen jo ensi vuoden matkaani sinne.
        Halpoja lentoja vain on vaikea löytää. Onko sinulla vinkkejä?

        suba dawasak
        Hikkis


      • Hikkis kirjoitti:

        Ayobowan mage yaluwa:

        Tunnut olevan vielä kovasti kiinni Sri Lankassa (ymmärrän)vaikka oletkin sieltä jo lähtenyt? Vai oletko?
        Tilanne tuntuu todella menevän päivä päivältä huonompaan suuntaan.Siitä huolimatta suunnittelen jo ensi vuoden matkaani sinne.
        Halpoja lentoja vain on vaikea löytää. Onko sinulla vinkkejä?

        suba dawasak
        Hikkis

        Hesa-frankfurt-qatar-colombo n.750 meno-paluu lienee nyt halvin???Matka-aika n.24 tuntia venttoineen.Sinne ei moni yhtiö enää lennä.Menen käymään elokuun lopussa.Mutta VAIN käymään.Pari juttua Delhissä matkan syy ja pari pv lankassa ilmaa "haistelemassa"Tänään taas pari pommia Colombossa.


      • srilankalainen

        joo on se totta norjalaiset tukee tamilit öljyun takia ne tukee milijardilla Norwegian Kruunulla , varmaa teitä ei uskoa tätä että norjalais armea kouluttanut tamilit taistelemaan, mulla on kuvia niissa. luulisin kaikki tietävänssä asiassa, mutta jos oikeasti kiinnostaa, olen paikkalinen ilman muuta voi tulle auttamaan sinua mullakin on paalion tietoa , norjalais asioissa, jos kiinnostaa vaikka voit mennä paikan päällekin näyttämään ihan todisteet mukaan!!! ottakaa ihmettä minua sähköpostiss yhteys, autan mielellää[email protected]


      • srilankalainen
        srilankalainen kirjoitti:

        joo on se totta norjalaiset tukee tamilit öljyun takia ne tukee milijardilla Norwegian Kruunulla , varmaa teitä ei uskoa tätä että norjalais armea kouluttanut tamilit taistelemaan, mulla on kuvia niissa. luulisin kaikki tietävänssä asiassa, mutta jos oikeasti kiinnostaa, olen paikkalinen ilman muuta voi tulle auttamaan sinua mullakin on paalion tietoa , norjalais asioissa, jos kiinnostaa vaikka voit mennä paikan päällekin näyttämään ihan todisteet mukaan!!! ottakaa ihmettä minua sähköpostiss yhteys, autan mielellää[email protected]

        hluan tarkentamaan vaan sähköposti osoitteen ,
        se on ; [email protected]


      • SURFAAJA
        srilankalainen kirjoitti:

        joo on se totta norjalaiset tukee tamilit öljyun takia ne tukee milijardilla Norwegian Kruunulla , varmaa teitä ei uskoa tätä että norjalais armea kouluttanut tamilit taistelemaan, mulla on kuvia niissa. luulisin kaikki tietävänssä asiassa, mutta jos oikeasti kiinnostaa, olen paikkalinen ilman muuta voi tulle auttamaan sinua mullakin on paalion tietoa , norjalais asioissa, jos kiinnostaa vaikka voit mennä paikan päällekin näyttämään ihan todisteet mukaan!!! ottakaa ihmettä minua sähköpostiss yhteys, autan mielellää[email protected]

        ÄLKÄÄ USKOKO MIITÄÄN .SRILANAN HALLITUS VALEHTELE .ULKOMALIS TOIMITTAJAT KAIKKI PAHOLASIA NÄIN SANO MEDIA MINISTARI.4 MINISTARI SALKKU PRASIDENTILLA ON .MM VM TM


      • ????????
        H-J kirjoitti:

        huhujen todenperäisyydestä!!!Omia lähteitäni en kerro,koska luottamus pelaa molemmin puolin.Aika näyttää,onko totta,mitä kirjoitan.Kyllä niitä toimittajia löytyy minullakin.Voisi esim.kirjoittaa viisumikaupasta.Saksan lähetystö vuotaa kuin seula.Yli 180 schengen-viisumia myönnetty viimeisen 2-vuoden aikana.Kappalehinta 6000-10.000 euroa.Minulla VARMA näyttö siitäKIN asiasta.Mutta.........ketä kiinnostaa?????Mene maahan ja ota selvää!!!Ei tämä sen vaikeampaa ole edes kuuluisille toimittajille.Hyvää kesää ym.ym.Ja 5-pisteen vihje.....Hikkaduwassa ravintola Red Lobster-omistajana mm.Mr Chandimal.Ehdota kutsuviisumien sponsorointia.Sinulle luvataan 1000 euroa/kpl ja kyseinen herra lyö omaan taskuunsa loput.Reilua,eikö totta?????Teehän toimittajasi kanssa tästä "juttu"???Lukisin sen mielelläni.Luulisin oman asiantuntemukseni siitä maasta(yli 18 vuotta)riittävän kirjoituksiini.Olen nähnyt sen maan nousun ja valitettavasti tulen näkemään sen tuhon.Sääli.Pistähän viestiä,kun olet asiaa tutkinut.

        Sinulla aika hyvät tiedot! Ainoa paha virhe, että minä en välittänyt kutsuja. Palkkioni olisi ollut 500€/ kutsu.
        Kunhan joutessani kusetin häntä ja join ilmaista kaljaa.


    • heikkiolli

      Ei löydy näyttöä öljystä, eikä alkavista öljynporauksista!

      Onkin syytä kysyä. Miten näin tärkeä asia voi pysyä täysin julkisuudelta piilossa? Vastus, asiassa ei ole mitään perää. Koko juttu on hölynpölyä.

      • Älä hättäile.Jos kiire öljyllä,poikkea lähimmällä Essolla ja osta pari litraa???Sanoin,että aika näyttää.Niin öljyt,kun muutenkin sen maan kohtalon.MULLA on aikaa odottaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe