Meidän pitäisi hankkia nyt kotiimme keskuspölynimuri mutta mikä?? Onko teillä kokemuksia, mikä merkki olisi hyvä ja varsinkin mitä ei kannattaisi hankkia! Perheeseemme kuuluu lapsia ja eläimiä!
Keskuspölynimurit
10
3335
Vastaukset
- sdgfsdgf
Ei ole kokemusta kuin Puzer Evasta. Hyvä vehje. Sijoitettu khh:een komeroon. On hiljainen, ei tietenkään äänetön. Siivottavaa aiheuttavat 4 lasta (ja pari tusinaa heidän kavereitaan) sekä koira.
- luotettava .. .. .
Meillä on ollu jo kohta 30 vuotta, eikä mitään ongelmia ja kaikkia kuluvia tarvikkeita saa jokaisesta rautakaupasta.
- Zadi
oli Allaway keskuspölynimuri syttynyt tuleen jostain syystä. Tästä syystä tuttuni hankki Beamin ja myös minä myöhemmin ja todella tyytyväinen olen ollut. Vinkki: keskuspölynimurin tilaan palovaroitin.
- malleissa
Zadi kirjoitti:
oli Allaway keskuspölynimuri syttynyt tuleen jostain syystä. Tästä syystä tuttuni hankki Beamin ja myös minä myöhemmin ja todella tyytyväinen olen ollut. Vinkki: keskuspölynimurin tilaan palovaroitin.
Joissakin todella vanhoissa allawayn keskuspölynimurimalleissa oli ongelma, että kun imurasia meni kiinni, imuri ei välttämättä sammunutkaan. Osa imurin moottorin jäädytyksestä hoituu imurin läpi menevällä ilmalla, joten tästä tietenkin seurasi moottorin ylikuumeneminen ja jopa tulipalo. Ongelma on korjattu varmaan jo yli kymmenen vuotta sitten. Uusissa imureissa tuota vikaa ei taatusti ole.
Itse olemme ainakin olleet ihan tyytyväisiä talopaketin mukana tulleeseen allaway- imuriin. - tekniikka
malleissa kirjoitti:
Joissakin todella vanhoissa allawayn keskuspölynimurimalleissa oli ongelma, että kun imurasia meni kiinni, imuri ei välttämättä sammunutkaan. Osa imurin moottorin jäädytyksestä hoituu imurin läpi menevällä ilmalla, joten tästä tietenkin seurasi moottorin ylikuumeneminen ja jopa tulipalo. Ongelma on korjattu varmaan jo yli kymmenen vuotta sitten. Uusissa imureissa tuota vikaa ei taatusti ole.
Itse olemme ainakin olleet ihan tyytyväisiä talopaketin mukana tulleeseen allaway- imuriin.Meillä on Allaway 2000-luvun malli,jossa moottorin jäähdytys hoidetaan huoneessa olevalla ilmalla. Imuri ottaa jäähdytysilman punaisen "hatun" kautta työntäen sen moottorikotelon alta pois. Myöskään palovaara on minimaalinen, sillä moottorissa on ylikuumenemissuoja!
PS.Kuitenkin on tärkeää hoitaa laite oikein!
- Todella tyytyväinen
Hei!
Voisin suositella lämpimästi Allaway keskuspölynimuria, kodissamme on AW 1700 ja kolme imurasiaa. Keskuspölynimuri on vuosimallia 2002 ja sijaitsee askartelutilassa. Siivous on huomattavasti sujuvampaa ja tehokkaampaa- älä usko urbaaneja legendoja imutehosta- sekä hiljaisempaa. Malli on äänekkäämpi kuin Allawayn toinen Keskusyksikkö sarja, mutta uskon että löydät Allawaylta sopivan keskusimurijärjestelmän. En vaihtaisi imuria mistään hinnasta. - Santtu
No nyt ollaan sitten vertailtu Allawayn ja Putzer Eevan hintoja. Miksi Allaway on niin paljon kalliimpi? Ja mikäli teknisiin tietoihin on uskomista niin ovat aika paljon samanlaisia. Suuttimetkin vaikuttavat samanlaisilta. Jos nyt heti pitäisi valita niin Putzer Eeva...mutta... Kyllä sitä toivoisi, että imuri olisi tehokas, helposti tyhjennettävä ja kestäisi (jos ei nyt ihan isältä pojalle niin ainakin melkein)!
- laatutieto
Allaway on kestävämpi kuin Puzer. Monellakin on ollut ongelmia puzerin kanssa, mm. imurasiassa ei ole "sieppareita" jotka estävät suurten esineitten pääsyn putkistoon. Allawayn siivousvälineetkin ovat huomattavasti hienomat(premium-sarja) miellyttävämmät käyttää!
- savua
laatutieto kirjoitti:
Allaway on kestävämpi kuin Puzer. Monellakin on ollut ongelmia puzerin kanssa, mm. imurasiassa ei ole "sieppareita" jotka estävät suurten esineitten pääsyn putkistoon. Allawayn siivousvälineetkin ovat huomattavasti hienomat(premium-sarja) miellyttävämmät käyttää!
Allawaylla on syttynyt koneita palamaan. Ei kiellä jos kysyy.
- syttynyt!
savua kirjoitti:
Allawaylla on syttynyt koneita palamaan. Ei kiellä jos kysyy.
vielä palaamaan, sillä sammui se moottori ihan ittestään kuumetessaan likaa... ooteltiin tunti ja siivous jatkui mutkitta! Lisäsimme kyllä sijoitustilan tuuletusta ja katkoitta siivous on sujunut!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809