Onko joku kokenut ekakerran naisen kanssa? Minä olen, ja kerron siitä:
Kaverini ja minä olimme uskoutunut toisillemme, olimme yksinäisiä ja kumpikin lesboja. Aloimme olla yhdessä todella paljon kun olimme niin läheisiä, ja lopulta rakastuimme. Kun meillä oli liikkatunti, ilmoittauduimme pahoinvointisiksi ja menimme tyttöjen pukkariin. Suljimme oven. aloitimme hitaasti pään silittelystä, sitten se vaihtui hitaaksi suuteluksi, siitä kiihkeäksi. Olimme hyvin eroottisella päällä, riisuimme toistemme paidat, hyväilimme, koskettelimme. Heitettiin housut pois. Siinä olimme pikkareilla vain. Riisuimme nekin. Kaverini alkoi nuolla minua, minä hyrisin tyytväisenä, voihkinkin. Aloin puolestaan nuolla häntä. Se oli ihanaa. Sitten painauduimme alastomana toisiamme vasten. Heittäydyin pukuhuoneen penkille, kaverini tajusi vihjeen. Hän meni päälleni makaamaan, kosketimme, hyväilimme, muhinoimme ja nuolimme. Se oli ihanaa, tuntui hyvältä. Laitoimme vaatteet päälle, ja esittelimme huonovointista kun muut rystäsivät sisään. Sitten me sanoimme luokanvalvojalle, että olemme huonovointisia, ja liikkaopekin tunnusti että näytimme ihan. Menimme molemmat kotiini isän ja äitini sänkyyn ja jatkoimme touhua vielä kiihkeämmin.
Ekakerta naisen kanssa?
Kiinnostaa vain
4
12167
Vastaukset
- Catsy_666
Lapsena olin rakastunut Pauli Myyrään ja sitten lähdin Nukku-Matin kanssa höyhensaarille. Tekeekö se minusta heteron?
- sinä olet
ihan selevä tappaus tuolla heteromualiman puolella nimittäin. :)) Nukku-Matti ja Hessu Hopo ovat olleet minun elämäni tärkeimmät miehet...
- niinp
tästähän ois saanu tosi hyvän jos oisit viittinny tehö kunnolla.
- NUKKUMATTI&PAULIMYYRÄ, Kosto elää...
JA NUKKUMATTI KANSSA SAATANA!!! Oisin muuten ollu ihan lesbo, mut vittu ku se SAATANAN nukkumatti tuli ja vei mut höyhen saarille... On se vaikia olla lesbo ku tykkää pojista :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836500Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935412Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost173762Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233387Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2213182Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat762358Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12108Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191696Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val451694- 981366