Mitä kaivertaa sormukseen?

Milluzkii

Minulle tulee kaksi kerroksinen sormus, joten olisi mahdollisuus kaiverruttaa jokin lause normaalin päivämäärän ja miehen nimen lisäksi. Onko ideoita? Jotain vieraskielistä?

17

6821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ayomi

      kaiverra kiinalainen rakkauden symboli :D

    • Kaiverra vaikka

      Kaiverra vaikka kiinaksi "huora".
      Mahtaisi aviopuolisosi ilahtua, kun kertoisit sen 1 vuoden päästä. Ei muuta.

      • sulla

        on hauskaa :D


      • ......

        "kaiverra vaikka huora"..oletko jostakin katkera naimisiin meneville ja onnellisessa parisuhteess eläville? täyspäinen ei kommenttisi ainakaan ollut!


      • ....

        Vade Mecum - Kulje kanssani :)

        Me päädyttiin tulevan mieheni kanssa kaiverruttamaan sormuksiin tuo :)


    • Rehveli

      "I'll Never Leave You - Ever!"

      • näin:

        "T (sydämen kuva) T" ja siihen perään päivämäärä. :)


    • mimos80

      Amor Vincit Omnia = rakkaus voittaa kaiken (latinaa)

    • joku vaan

      ...haluisin omaan vihkisormukseeni "kuolemakaan ei voi meitä erottaa" :))

    • jotenka jotenka

      se on mieheltä sinulle joten miehesi pitäisi keksiä siihen jotain. Tuo itse keksiminen on aivan sama kuin esim. ostaisit itsellesi joululahjan ja miettisit että mihin paperiin sen käärit...

      • Milluzkii

        Senpä vuoksi keräsinkin miehelleni erilaisia vaihtoehtoja. Niistä hän valitsi sen mitä haluaa sillä sormuksella minulle kertoa.

        Sormus on tänään jätetty kaiverrettavaksi. Tekstiksi tuleva mieheni valitsi
        "Ikuisesti sinun
        Morsiamen nimi & Sulhasen nimi 7.7.2007"

        Jos olisin jättänyt sormuksen hankkimisen yksin sulhasen huoleksi, niin en saisi sitä koskaan :)


      • näin=)
        Milluzkii kirjoitti:

        Senpä vuoksi keräsinkin miehelleni erilaisia vaihtoehtoja. Niistä hän valitsi sen mitä haluaa sillä sormuksella minulle kertoa.

        Sormus on tänään jätetty kaiverrettavaksi. Tekstiksi tuleva mieheni valitsi
        "Ikuisesti sinun
        Morsiamen nimi & Sulhasen nimi 7.7.2007"

        Jos olisin jättänyt sormuksen hankkimisen yksin sulhasen huoleksi, niin en saisi sitä koskaan :)

        kirjoitimme sormukseeni: ikuisesti rakastaen "miehen nimi" jä päivä määrä, vielä olis 1vk ja 6pv:)


      • joo o
        Milluzkii kirjoitti:

        Senpä vuoksi keräsinkin miehelleni erilaisia vaihtoehtoja. Niistä hän valitsi sen mitä haluaa sillä sormuksella minulle kertoa.

        Sormus on tänään jätetty kaiverrettavaksi. Tekstiksi tuleva mieheni valitsi
        "Ikuisesti sinun
        Morsiamen nimi & Sulhasen nimi 7.7.2007"

        Jos olisin jättänyt sormuksen hankkimisen yksin sulhasen huoleksi, niin en saisi sitä koskaan :)

        Totta
        Kirjoittanut: Milluzkii 16.6.2007 klo 17.58

           
           Senpä vuoksi keräsinkin miehelleni erilaisia vaihtoehtoja. Niistä hän valitsi sen mitä haluaa sillä sormuksella minulle kertoa.

        Sormus on tänään jätetty kaiverrettavaksi. Tekstiksi tuleva mieheni valitsi
        "Ikuisesti sinun
        Morsiamen nimi & Sulhasen nimi 7.7.2007"

        Jos olisin jättänyt sormuksen hankkimisen yksin sulhasen huoleksi, niin en saisi sitä koskaan :)


        taitaa olla sitten miehesi aika tossukka. ja jos et sormusta koskaan saisi jos miehen huoleksi jäisi niin ei sillon mies edes halua tai sitä ei edes kiinnosta :/


      • joo o
        joo o kirjoitti:

        Totta
        Kirjoittanut: Milluzkii 16.6.2007 klo 17.58

           
           Senpä vuoksi keräsinkin miehelleni erilaisia vaihtoehtoja. Niistä hän valitsi sen mitä haluaa sillä sormuksella minulle kertoa.

        Sormus on tänään jätetty kaiverrettavaksi. Tekstiksi tuleva mieheni valitsi
        "Ikuisesti sinun
        Morsiamen nimi & Sulhasen nimi 7.7.2007"

        Jos olisin jättänyt sormuksen hankkimisen yksin sulhasen huoleksi, niin en saisi sitä koskaan :)


        taitaa olla sitten miehesi aika tossukka. ja jos et sormusta koskaan saisi jos miehen huoleksi jäisi niin ei sillon mies edes halua tai sitä ei edes kiinnosta :/

        ja taidat olla naisia joka määrää kaiken etkä anna miehen koskaan olla mies. pidät ohjat aina omissa käsissä joten mies ei viitsi enää mitään yrittääkään. Minä odotin niin kauan kun mies kosi, annoin miehen valita sormukset ja niihin kaiverrukset. Se oli miehelle todella tärkeä tehtävä josta kunnialla suoriutui. Voin sanoa että miehisyys ja itsevarmuus vaan kasvoi kun minä en akkana ole aina määräämässä ja valittamassa. Kyylä ne miehet osaa kun niihin luottaa eikä aina ole pirttihirmuna kimpussa.


      • IKUISESTI SINUN
        Milluzkii kirjoitti:

        Senpä vuoksi keräsinkin miehelleni erilaisia vaihtoehtoja. Niistä hän valitsi sen mitä haluaa sillä sormuksella minulle kertoa.

        Sormus on tänään jätetty kaiverrettavaksi. Tekstiksi tuleva mieheni valitsi
        "Ikuisesti sinun
        Morsiamen nimi & Sulhasen nimi 7.7.2007"

        Jos olisin jättänyt sormuksen hankkimisen yksin sulhasen huoleksi, niin en saisi sitä koskaan :)

        Meilläkin lukee tämä IKUISESTI SINUN sormuksissa, nimittäin jo kihlasormuksissa. Ja yhdessä on kertynyt 12 vuotta, siitä 9 vuotta kihlauksesta ja 8 vuotta naimisissa =) Onnea vaan teillekkin!


      • hampaankolossa
        joo o kirjoitti:

        ja taidat olla naisia joka määrää kaiken etkä anna miehen koskaan olla mies. pidät ohjat aina omissa käsissä joten mies ei viitsi enää mitään yrittääkään. Minä odotin niin kauan kun mies kosi, annoin miehen valita sormukset ja niihin kaiverrukset. Se oli miehelle todella tärkeä tehtävä josta kunnialla suoriutui. Voin sanoa että miehisyys ja itsevarmuus vaan kasvoi kun minä en akkana ole aina määräämässä ja valittamassa. Kyylä ne miehet osaa kun niihin luottaa eikä aina ole pirttihirmuna kimpussa.

        Niin ja sinä se et taida myöskään sitten valittaa suhteessanne, koska suostut olemaan hiíri siinä rinnalla niin kuin kunnon rouvan kuuluu. No se on teidän suhteenne. Ei kaikkien tarvitse olla niitä hiiriä joita itse olet.

        terv, sori nyt vaan mutta itse valitsin sormukseni ja siihen molemmat ollaan tyytyväisiä.


    • sillä ....

      hautajaisiinhan tulevaa "juhlaas" vois verrata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe