Siis niinku onks asuttava kakskerroksisessa talossa tai sellasessa niiku maalaistalossa et vois hankkii vinttikoiran? Mä niinku oon aatellu et vinttikoiran tulis asuu niinku vintillä. Oonks mä ihan niinku plondi vai enks mä niinku vaan muuten bonjaa. Ihan niinku tosi vaikeet juttui.
Onks vinttikoirat tosiaan
Niiku mä
2
815
Vastaukset
- todellaki täytyy
asua vintillä. mut ei se oo vaikeet hommaa itellee vinttiä. mä vaan kysyin talonmiehelt et voinX asua vintil et saan vinttikoiran ni joo, sehä onnistu. tsemii, mullekki on kaikki aina niin vaikeeta, en ymmärrä mullaki on vaalee tukkaX
- joku...
Pääsi leikkimään blondia!!! Rasiottavaa... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285754
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962569- 1342477
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121333
- 591062
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815